Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-01-05, 07:56
  #1297
Medlem
Bagdadkingens avatar
Johanna Wagrell är den drygaste människan som någonsin besökt AMK. Kvidandet på Malmö, Köpenhamn och deras direkt patetiska Stockholmsfixering är precis lika tröttsam som regeringens fixering på samma stad.
Citera
2016-01-05, 10:12
  #1298
Medlem
starbounds avatar
Det här med Patreon verkar inte okomplicerat.

Problemet är också momsen. Att som svensk sälja tjänster/produkter till svenskar omvägen via Patreon i USA kommer med 99.99% säkerhet att tolkas som momsfiffel.

http://cornucopia.cornubot.se/2016/0...e-patreon.html
Citera
2016-01-06, 00:06
  #1299
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bagdadkingen
Johanna Wagrell är den drygaste människan som någonsin besökt AMK. Kvidandet på Malmö, Köpenhamn och deras direkt patetiska Stockholmsfixering är precis lika tröttsam som regeringens fixering på samma stad.
Vad olika man kan tycka. Jag gillar verkligen Johanna och hoppas att hon kommer att gästa lite oftare framöver.

Jag höjer min patreon nu och hoppas att Martin fortsätter på det nya spåret.
Citera
2016-01-06, 17:43
  #1300
Medlem
VlClOUSs avatar
Kim w Andersson är då djävulskt irriterande. Han ger ifrån sig den där autistiska manchild-vibben och tillför inte ett skit. Han är inte rolig, intressant eller karismatisk - vad gör han där?
Citera
2016-01-06, 19:42
  #1301
Medlem
Typemynames avatar
Fan.. tycker någon fortfarande att podden är rolig längre?

No offence Martin, men dessa D-komiker du skrapar ihop varje vecka är verkligen inget att hänga i granen. Jag drar mig ur patreon nu.
Citera
2016-01-06, 20:34
  #1302
Medlem
robomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Typemyname
Fan.. tycker någon fortfarande att podden är rolig längre?

No offence Martin, men dessa D-komiker du skrapar ihop varje vecka är verkligen inget att hänga i granen. Jag drar mig ur patreon nu.
Ja absolut, betydligt roligare nu! Jag har blivit patreon. K Svensson och Felicia Jackson, så mycket bättre än det gamla gardet. Synd att de inte är med alla dagar.
Citera
2016-01-06, 20:45
  #1303
Medlem
Ballongdjurs avatar
Starka mobbingtendenser hos Branne när han snackar med Felicia.
Skiter i om hon är helt fine med det, jag tycker inte det är ok.

Edit: podden är ljusår bättre nu. Synd på David Sundin, men de andra är jag glad att slippa.
Citera
2016-01-06, 21:07
  #1304
Medlem
Typemynames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ballongdjur
Starka mobbingtendenser hos Branne när han snackar med Felicia.
Skiter i om hon är helt fine med det, jag tycker inte det är ok.

Edit: podden är ljusår bättre nu. Synd på David Sundin, men de andra är jag glad att slippa.

Så jag är alltså ensam haha. Tyckte podden var mer mysig förut. Nu känns den bara tom imo..
Citera
2016-01-06, 22:14
  #1305
Medlem
Bagdadkingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSoft
Vad olika man kan tycka. Jag gillar verkligen Johanna och hoppas att hon kommer att gästa lite oftare framöver.

Jag höjer min patreon nu och hoppas att Martin fortsätter på det nya spåret.


Nej tack.
Johanna kan sluta vara där, avsnitten hon är med i är sämsta AMK hittills.
Citera
2016-01-06, 22:16
  #1306
Medlem
Jagerbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Typemyname
Så jag är alltså ensam haha. Tyckte podden var mer mysig förut. Nu känns den bara tom imo..

Nej du är inte ensam. Saknar framför allt Fritte, diggade hans "surr" mest. Han, Martin och Nisse tyckte jag så gott som alltid fick till en skön stämning sinsemellan.
Citera
2016-01-07, 01:37
  #1307
Medlem
VlClOUSs avatar
Det borde finnas en gräns över hur många skåningar som får vara med.
Citera
2016-01-07, 13:03
  #1308
Medlem
swimp78s avatar
Klar kvalitetshöjning i dagens avsnitt!

Så länge man slipper Felicia Jackson+Branne-kombon och deras övertända förortish tjafsande och den triste Kim W känns allt mycket bättre

Ahmed är skön och radiovan , kringlan likaså , simon g är alltid bra, albin funkar ofta likaså elinor om hon har nån av sina kompisar med. Hoppas på nåt nytt namn kan dyka upp också. Simon Svensson vore kul att ha med. Finnlaugsson är ofta bra.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback