Citat:
Ursprungligen postat av pepplez
Men du håller ju ständigt på och lägger fram en massa skit baserat på vad du tror, du har ju tamigfan ingen aning om vad du pratar om. "M på LiTH har inget vidare dykte, men däremot är D på LTH riktigt bra" vad FAN vad du om det? Ni andra får ursäkta min verbala spya men jag orkar fan inte med den här lilla idioten längre, dra dig tillbaka snälla.
Jag skrev bottennapp och ursäkta mig senare i nästa inlägg då det var en överdrift och förtydliga att jag inte hört att M på Lkpg ska vara något märkvärdigt medan jag har hört mycket gott om M vid KTH och CTH.
Precis som att andra i tråden verkar ha hört motsatsen men det intressanta är ju att du bara står och kritiserar ena partens (jag) förhållningssätt trots att båda i mångt och mycket argumenterar på samma grunder.
Varför inte kritisera att andra hävdar motsatsen på samma grunder som jag står på?
Vi kan väl dock enas om att ditt sätt att argumentera i mångt och mycket verkar klaga på att folk inte kan något samtidigt som ditt sätt att argumentera verkar gå ut på säga åt folk att hålla käften och kalla människor idioter. Jag har svårt att ta till mig att jag saknar källor av en sådan debattör.