2012-12-20, 10:50
Medlem
Pastakryddas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av themancunian
Precis min tanke.

Så.. är C.B hemma eller.....? Är hon kanske på utlandsuppdrag.....?
Citera
2012-12-20, 10:58
Medlem
Jag skrev fel. Hon är inte häktad i sin bortavaro, vilket krävs för en internationell efterlysning. Det tycker iallafall jag är lite slapphänt efter så här lång tid, eller?

Tycker också att det är konstigt att du inte förstod det, är du lite semikorkad?

Citat:
Ursprungligen postat av Pastakrydda
Citat: "Kvinnan är anhållen i sin frånvaro misstänkt för grov trolöshet mot huvudman och därmed efterlyst i Sverige."
Enligt tidigare länkad artikel från idag http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15958958.ab
Citera
2012-12-20, 11:00
Medlem
Pastakryddas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UltraMind
Jag skrev fel. Hon är inte häktad i sin bortavaro, vilket krävs för en internationell efterlysning. Det tycker iallafall jag är lite slapphänt efter så här lång tid, eller?

Tycker också att det är konstigt att du inte förstod det, är du lite semikorkad?

Att du skrev fel gör knappast mig till korkad? Men du har rätt i att det fan är slapphänt. Dessutom tycker jag det är oförsvarbart med sekretess i detta. Det handlar om en kommunalanställd som försnillat kommunala medel.
Citera
2012-12-20, 11:02
Medlem
Citat:
Så.. är C.B hemma eller.....? Är hon kanske på utlandsuppdrag.....?

Hon är nog hemma, men köpt måååååååånga julklappar till sina barn
Citera
2012-12-20, 11:10
Bannlyst
Citat:
Ja jag vet att det diskuterats, men inga uppgifter har väl kommit fram? Om hon inte var internationellt efterlyst dagarna efter hon försvann och hade dubbla medborgarskap kunde hon ju utan pass åka till finland och där skaffa ett nytt pass väl?

Hon är ju inte ens internationellt efterlyst idag.
Hon kan ifall hon ville hunnit mycket Tuula, kommunen satt med kaffe framdukat och vänta på en rimlig förklaring
Inte kunde dom väl tro att dom blivit blåsta av trogna Tuula.
Sen tog Mp över och skulle dra sitt strå till stacken och under tiden cyklade Tuula antingen iväg eller hoppade
Av cykeln och tog bort sig själv.
Citera
2012-12-20, 11:51
Medlem
Totijans avatar
Över 15 miljoner kronor har försvunnit Herregud, hon köpte två nya bilar och reste mycket, nu är både hon och pengarna borta. Kanske ska bli kommunarbetare/rektor
Citera
2012-12-20, 12:17
Medlem
SithBoboSiths avatar
Jag har för mig att hennes årliga budget låg på 50 miljoner, det betyder att hon lyckats försnilla 10% och att skolan funkat ändå, gävles stökigaste skola dessutom. Det är bevis att det finns marginaler att skära ner på skolbudgetarna vilket i sin tur på sikt kommer spara mer än hon förskingrat, tack för det Tuula.
Citera
2012-12-20, 12:55
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SithBoboSith
Jag har för mig att hennes årliga budget låg på 50 miljoner, det betyder att hon lyckats försnilla 10% och att skolan funkat ändå, gävles stökigaste skola dessutom. Det är bevis att det finns marginaler att skära ner på skolbudgetarna vilket i sin tur på sikt kommer spara mer än hon förskingrat, tack för det Tuula.
Detta är Gävles stökigaste skola, skrev du. Skär man ner lika mycket på de andra skolorna kommer de i jämnnivå med Gävles stökigaste skola. Det är inget mål.
Citera
2012-12-20, 13:38
Medlem
Rohannas avatar
http://nyhetswebben.se/?p=5931

Ser ganska sliten ut för att vara 52 år. Undrar hur hon ser ut nu?
Citera
2012-12-20, 13:41
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rohanna
http://nyhetswebben.se/?p=5931

Ser ganska sliten ut för att vara 52 år. Undrar hur hon ser ut nu?
Citat:
Den försvunne 52 åriga kvinnan lämnade sin lägenhet på Sörbygatan i Gävle söndagen den 11 november runt klockan 18.00.
Sas det inte förut att hon försvann på måndag morgon?
Citera
2012-12-20, 13:44
Medlem
Rohannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Jo 06 på morgonen stod det i ett tidigare meddelande. Undrar om man vet när hon försvann.
Hon var ju tydligen kallad till ett möte påkommunen , därför trodde jag att hon försvann den morgonen.
Citera
2012-12-20, 14:11
Medlem
Pastakryddas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel

Jo det stod att hon försvann på morgonen. Var kom den uppgiften ifrån kan man ju undra? Jag undrar lika mycket hur man kan veta att hon försvann kl 18. Hon kan ha försvunnit vilken jävla tid som helst från det att hon sågs senast fram till att hon upptäcktes vara borta.

Säger som LKVN - Tuula kan ha hunnit hur mycket som helst på den här tiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in