2005-09-10, 19:53
Medlem
Hm...Läser på www.ticnet.se att Nordman är klara för "Julgalan" i Falun den 9-10 december tillsammans med massa andra artister.
Hoppas nu bara att den hära klubbturnén verkligen blir av i höst så det inte rinner ut i sanden...
Citera
2005-09-11, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KebabKungen
Hm...Läser på www.ticnet.se att Nordman är klara för "Julgalan" i Falun den 9-10 december tillsammans med massa andra artister.
Hoppas nu bara att den hära klubbturnén verkligen blir av i höst så det inte rinner ut i sanden...

Det där verkar ju vara en bra början i alla fall.

Mailade Mats som svarade att de ännu inte visste hur, var och om turnén skulle bli av.
Citera
2005-09-11, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paschendale
Mailade Mats som svarade att de ännu inte visste hur, var och om turnén skulle bli av.

Måste säga att jag tycker att Mats ord låter väldigt illavarslande...

Förresten, frågade du om låten "300 år"?
Citera
2005-09-11, 21:56
Medlem
Citat:
Måste säga att jag tycker att Mats ord låter väldigt illavarslande...

Förresten, frågade du om låten "300 år"?

Nej det gjorde jag faktiskt inte. Däremot frågade jag Håkan, och han sa att "det är väl ett litet förspel* bara". Så då är det väl så. Jag får fråga Mats nästa gång varför den heter just 300 år, han ger lite kortfattade svar på mina mail.

*Eller vad det var han sa? Förspel låter ju lite dumt.
Citera
2005-09-11, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paschendale
Nej det gjorde jag faktiskt inte. Däremot frågade jag Håkan, och han sa att "det är väl ett litet förspel* bara". Så då är det väl så. Jag får fråga Mats nästa gång varför den heter just 300 år, han ger lite kortfattade svar på mina mail.

*Eller vad det var han sa? Förspel låter ju lite dumt.

lol! Typiskt Håkan-svar!
Citera
2005-09-12, 00:27
Medlem
bfjs avatar
Citat:
Nja, sanningen är den att videon är faktiskt svår att få tagi i. Det är sällan som man ser någon här på nätet som säljer den.

har sett den en gång på tradera och då norpade jag den för 200kr iofs ingen annan som bjöd och utropspris var 200kr så vafan. Men det är bara att hålla koll på olika auktions och försäljningssidor så kanske någon säljer den.
Citera
2005-09-12, 02:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bfj
har sett den en gång på tradera och då norpade jag den för 200kr iofs ingen annan som bjöd och utropspris var 200kr så vafan. Men det är bara att hålla koll på olika auktions och försäljningssidor så kanske någon säljer den.

En mycket klok investering Bfj!
Har också sett den en gång på Tradera (var antagligen den gång som du syftar på).

Så Paschendale: Den är som sagt väldigt svårfångad, men inte omöjlig så håll ögonen öppna...Ska säga till dig om jag ser den på nätet nån gång framöver...
Citera
2005-09-12, 08:07
Medlem
Jo, jag brukar kolla tradera, men det kändes ju onödigt eftersom jag trodde att "där kommer den väl aldrig upp". Men också får jag ju läsa att den vart på tradera, så jag fortsätter väl att titta där då.
Citera
2005-09-12, 17:59
Medlem
Nordman_88s avatar
Citat:

Jag hittade mitt ex. på Tradera för 40 spänn för ett par år sen. Måste ha vart ett riktigt klipp (bra skick också) =)
Citera
2005-09-12, 18:08
Medlem
bfjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordman_88
Jag hittade mitt ex. på Tradera för 40 spänn för ett par år sen. Måste ha vart ett riktigt klipp (bra skick också) =)

Japp det var det nog, men jag tänkte såhär, den såldes säkert för 150kr när den kom ut? och sen är den slutsåld och värdet har säkert stigit lite så 200kr var helt okej, men om någon säljer ut sin vhs samling så skulle det inte förvåna mig om han/hon slänger ut den för en liten summa pengar bara för att bli av med den.
Citera
2005-09-13, 17:05
Medlem
Nordman_88s avatar
Citat:
Japp det var det nog, men jag tänkte såhär, den såldes säkert för 150kr när den kom ut? och sen är den slutsåld och värdet har säkert stigit lite så 200kr var helt okej, men om någon säljer ut sin vhs samling så skulle det inte förvåna mig om han/hon slänger ut den för en liten summa pengar bara för att bli av med den.

Precis. Men det måste ju finnas en hel del ex. kvar.. Inte sant??
Citera
2005-09-14, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nordman_88
Precis. Men det måste ju finnas en hel del ex. kvar.. Inte sant??

Jo, man tycker ju det. Men samtidigt så vet vi ju inte hur många exemplar som släpptes av videon. Kan ju vara så att det var en begränsad upplaga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in