Frågan är ju hur troligt det är att hon skulle hamnat nere längs Mölndalsån eller liknande där MPS letar... Har hon hamnat där är ju svårt att tänka sig att det är av egen vilja och då kan hon väl mer sannolikt finnas precis var som helst utom i närområdet... Visst måste man leta, det är ingen kritik mot MPS som nu också verkar ha till uppgift att kanalisera all rädsla som människor känner. Men vill man göra allmänheten uppmärksam får man väl tänka bredare? Vare sig man åker mot Jönköping, Malmö, Stockholm eller Oslo börjar motorvägarna i närheten, och är man bara ute från Örgryte försvinner bilen i mängden direkt. Så det är nog vad vittnen också behöver uppmärksamma; bilar som kört ut mot skogsvägar på konstiga ställen. Finns ju sådana avfarter runt Landvetter och Hindås inte minst... Riktigt ödsligt på sina håll.
Alldeles förbannat otäckt i alla fall. Behövde gå och titta till mitt eget sovande barn...