2005-04-13, 02:34
Medlem
rank81s avatar
Vad är det för olja alla snackar om?
Citera
2005-04-13, 04:28
Medlem
bajtets avatar
Det viktigaste....

...är att hennes strap-on inte är för stor!!

Stå på alla fyra och slappna av och svanka när hon sakta, sakta kommer genom öppningen. När detta är gjort, NJUT!!!! Sedan, se till att du har kontroll när hon kliver av annars kan du ev göra på dig lite...
Citera
2005-04-13, 04:57
Medlem
CrapOramas avatar
Bakifrån borde väl vara den bästa ställningen. Jag har själv aldrig haft analsex med någon, men jag tänka mig att den är den bästa.

Citat:
Ursprungligen postat av bajtet
...är att hennes strap-on inte är för stor!!

Stå på alla fyra och slappna av och svanka när hon sakta, sakta kommer genom öppningen. När detta är gjort, NJUT!!!! Sedan, se till att du har kontroll när hon kliver av annars kan du ev göra på dig lite...

Humor!
Citera
2005-04-13, 06:24
Medlem
Sinnes avatar
Olja ska man undvika om man använder kondom. Det finns bra glidmedel att köpa på kondomeriet eller liknande. Använd det.
Citera
2005-04-13, 07:29
Medlem
1056s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rank81
Vad är det för olja alla snackar om?
Barnängens är bra... finns säkert flera men jag tycker kanske, rent personligen, att man bör undvika de där parfyrmerade massageoljorna från porrshoppen. Dels för att de, efter ett tag, ger friktion, dels för att de kanske inte är så kul att dofta svagt av valnöt eller midnight surprice eller vad de nu heter.
Citera
2005-04-13, 10:11
Medlem
Beldarans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rank81
OBS: När du väl har fått in ballen(ollonet), låt den vara helt still någon minut så att röven slappnar av lite och vänjer sig vid att det är någonting där. Sen är det bara till och smälla på...

NEJ!

Så får man absolut inte göra!

Början av rådet är bra, var gärna still en stund när du fått in ollonet, men analen består av flera "avdelningar" så det är inte att bara tjonga på!!! :thumbsdow

Och var snäll mot din kvinna och lyssna inte på dom som rekommenderar bakifrån, varken i doggy-style eller på magen. Det absolut bästa för henne (det är henne du måste tänka på för det är hon som kommer få ont om det inte fungerar) är en ställning där hon har full kontroll.

Jag skulle inte ens vilja rekommendera "skeden" för första gången.

Lägg henne på rygg, med kuddar under rumpan om ni vill, och låt hennes ben vila på dina axlar. Sitt sen framför henne. Det är det bästa. Då kan hon bestämma takten med handen på ditt lår, du ser hennes reaktioner, hon kan lätt dra sig undan om hon vill etc etc...

Ni kommer (förmodligen) inte tycka det är nåt speciellt dom första gångerna. Var istället inställda på att tekniken blir rätt så att ni senare kan börja njuta av analsex i diverse ställningar och som ett naturligt inslag i ert sexliv.

Ta det från en som vet vad hon pratar om!
Citera
2005-04-13, 10:41
Bannlyst
Ang. oljor så är en "Extra Virgin Olivolja" det bästa
Både apotekets och Johnsons Babyoil torkar för snabbt
Citera
2005-04-13, 15:35
Medlem
Skeden + och att hon ligger på magen. Finns INGET bättre, den som säger annat är en idiot.
Citera
2005-04-13, 21:00
Medlem
tackar för alla de bra svaren!
Citera
2005-04-14, 00:20
Medlem
J.Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Audioline
Skeden + och att hon ligger på magen. Finns INGET bättre, den som säger annat är en idiot.

Den enda idioten är den som inte inser att även på denna punkten är det olika från person till person
Citera
2005-04-14, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J.N
Den enda idioten är den som inte inser att även på denna punkten är det olika från person till person

Sant så sant.
Citera
2005-04-14, 06:03
Medlem
rank81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beldaran
NEJ!

Så får man absolut inte göra!

Början av rådet är bra, var gärna still en stund när du fått in ollonet, men analen består av flera "avdelningar" så det är inte att bara tjonga på!!! :thumbsdow

Och var snäll mot din kvinna och lyssna inte på dom som rekommenderar bakifrån, varken i doggy-style eller på magen. Det absolut bästa för henne (det är henne du måste tänka på för det är hon som kommer få ont om det inte fungerar) är en ställning där hon har full kontroll.

Jag skulle inte ens vilja rekommendera "skeden" för första gången.

Lägg henne på rygg, med kuddar under rumpan om ni vill, och låt hennes ben vila på dina axlar. Sitt sen framför henne. Det är det bästa. Då kan hon bestämma takten med handen på ditt lår, du ser hennes reaktioner, hon kan lätt dra sig undan om hon vill etc etc...

Ni kommer (förmodligen) inte tycka det är nåt speciellt dom första gångerna. Var istället inställda på att tekniken blir rätt så att ni senare kan börja njuta av analsex i diverse ställningar och som ett naturligt inslag i ert sexliv.

Ta det från en som vet vad hon pratar om!

Nej, självklart ska man inte smälla på för kung och fosterland så fort man har haft den inne i någon minut. Jag var lite oseriös på slutet, men det trodde jag framgick med tanke på smileyn på slutet? Givetvis ska man ta det lugnt i början, det har känts konstigt i början på alla tjejer jag har haft analsex med, ungefär som att man är bajjenödig, men det brukar släppa efter ett tag. Gör det inte det är det bäst att avbryta och försöka igen vid ett annat tillfälle.

Vilken ställning man föredrar är ju olika från person till person. Så man kan inte säga att någon ställning är värdelös eller att någon annan är den bästa. Man får pröva sig fram helt enkelt och bestämma sig för den som känns bäst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in