2005-04-12, 16:19
Medlem
Hamstrutss avatar
Citat:
Raderat en del off-topic. gakushi måttet är rågat du får en tillsägelse.

vad skrev han?

tihi, min flickvän vill inte ta den analt. men tur är väl det.
fast ändå vore det något trevligt att testa nån gång på skoj.
Citera
2005-04-12, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arena
Låt henne sitta i soffan och glida ut med rumpan där du på knä nedanför möter hennes trånga anus.
I en normalhög soffa blir detta skitbra.
Ett alternativ är en missionär där hon har en kudde under rumpan och du sitter på knä för bättre styrsel och insyn på vad du gör.
Mycket glidmedel och gummi är att föredra + gärna en dusch innan

I´m with stupid

>> Lyssna på arena, han har varit med förr.

Rida tror jag inte på, som något tidigare nämnt så spänner sig tjejen lätt
i den ställningen.
Ta det lugnt och ligger hon på rygg (missionären) så kolla hennes ansikte
hela tiden, ser det ut att göra ont, backa alt. ta det lugnt ett tag.
Fortsätt sedan
Citera
2005-04-12, 18:01
Medlem
rank81s avatar
Rida tycker inte jag heller är någon bra idé.

Jag brukar köra "doggy-style" när jag har analsex med en tjej, oavsett om det är första gången eller inte. Tar man det bara lugnt och ser till att ha mycket saliv/glidmedel så brukar det gå bra efter ett tag.

Med en tjej testade jag iofs "skeden" och hon tyckte att det gjorde mindre ont än "doggy". Så man får pröva sig fram helt enkelt. Men som sagt, använd mycket saliv/glidmedel för att minska på det onda. Personligen föredrar jag saliv, det brukar funka bättre än glidmedel för mig.

OBS: När du väl har fått in ballen(ollonet), låt den vara helt still någon minut så att röven slappnar av lite och vänjer sig vid att det är någonting där. Sen är det bara till och smälla på...

(Och som någon nämnde, duscha gärna innan. Jag fick ut lite bajs på ballen en gång...hade som tur var kondom, men det var fortfarande äckligt! Och tjejen tyckte det var pinsamt som fan.)
Citera
2005-04-12, 18:28
Medlem
Chalices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rank81

Med en tjej testade jag iofs "skeden" och hon tyckte att det gjorde mindre ont än "doggy". Så man får pröva sig fram helt enkelt. Men som sagt, använd mycket saliv/glidmedel för att minska på det onda. Personligen föredrar jag saliv, det brukar funka bättre än glidmedel för mig.

Du verkar ha missförstått det hela eller så går du igång på andras smärta. Analsex SKALL INTE göra ont! Gör det ont, gör du fel.

Sen att du förderar saliv för det funkar bättre för dig? Glidmedlet är främst till för den som skall bli penetrerad, inte den som penetrerar. Kanske borde du fråga dina partners vad de föredrar?
Citera
2005-04-12, 19:33
Medlem
Citat:

Personligen tycker jag att saliv dunstar och då kan det bli för torrt och då
gör det ont för tjejen. (den som blir penetrerad).
Glidmedel, olja, kräm mm föredrar vi.

EDIT: justerade citatet
Citera
2005-04-12, 19:55
Medlem
rank81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chalice
Du verkar ha missförstått det hela eller så går du igång på andras smärta. Analsex SKALL INTE göra ont! Gör det ont, gör du fel.

Sen att du förderar saliv för det funkar bättre för dig? Glidmedlet är främst till för den som skall bli penetrerad, inte den som penetrerar. Kanske borde du fråga dina partners vad de föredrar?

Är du överhuvudtaget läskunnig? Isåfall kan du läsa mitt inlägg minst 5 ggr till! Jag skriver att man ska ha rikligt med glidmedel/saliv och att man ska ta det försiktigt. Förklara då för mig hur jag skulle kunna ha missförstått det hela, och hur det ens finns en möjlighet att jag tänder på smärta? Jadu, så länge man inte har en tändsticka till penis så gör det ont när man stoppar in den. Gör det inte ont för din tjej så tillhör du nog dessvärre dom som har en tändstickspenis, men bara för det så behöver du ju inte ta ut din vrede på mig. Smärtan brukar normalt släppa efter någon minut, dvs när man har haft ballen i analen och bara låtit den vara där för att ringmuskeln ska vänja sig. Gör det fortfarande ont så avbryter jag givetvis samlaget. Det behöver man ju inte vara med i Mensa för att förstå.

Men herregud, vilken jävla besserwisser!! Jag talar naturligtvis för oss bägge när jag säger att jag föredrar saliv. För min del kvittar det väl egentligen om vi har saliv/glidmedel eller inte, den glider ju säkerligen lättare med, men jag tror inte att jag skulle få speciellt ont utan. Med andra ord är det väl klart som fan att det är för hennes skulle vi använder saliv/glidmedel och att vi använder det min partner föredrar.
Citera
2005-04-12, 20:08
Medlem
rank81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loxxx
Citat:

Personligen tycker jag att saliv dunstar och då kan det bli för torrt och då
gör det ont för tjejen. (den som blir penetrerad).
Glidmedel, olja, kräm mm föredrar vi.

Jag(VI) tycker precis tvärtom. Vi har iofs bara testat med Apotekets glidmedel, vilket jag(VI) inte alls gillade då det torkade alldeles för fort. Vi har funderat på att testa något annat, men de flesta rekommenderar Apotekets. Så vi använder saliv tillsvidare och både jag och min flickvän tycker att det funkar bra mycket bättre än (Apotekets) glidmedel.

Jag har hört att barnolja ska fungera bra då det är riktigt drygt och inte dunstar eller torkar ut. Men jag vet inte hur pass bra det är med tanke på att det inte är gjort för den sortens "aktiviteter", har aldrig testat själv så.
Citera
2005-04-12, 22:55
Medlem
Sara25s avatar
Tack för alla tips, är inne på att själv testa snart.
Citera
2005-04-13, 00:08
Medlem
B Naztys avatar
Skeden, helt klart... Mysigare och tryggare för tjejen dessutom.
Citera
2005-04-13, 00:25
Medlem
Inbredpetes avatar
Skeden är absolut bäst att börja med. Fixa lite silikon glidmedel och ett buttplugset så ska nog rumpan komma i form på momangen
Citera
2005-04-13, 01:30
Medlem
tror en av de bästa för nybörjare är att låta tjejen ligga på magen och slappna av.
Citera
2005-04-13, 01:48
Medlem
1056s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chalice
"Skeden" funkar utmärkt
Precis... OCH olja... OCH en god portion tålamod!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in