• 3
  • 4
2005-04-14, 07:37
Medlem
Beldarans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rank81
Nej, självklart ska man inte smälla på för kung och fosterland så fort man har haft den inne i någon minut. Jag var lite oseriös på slutet, men det trodde jag framgick med tanke på smileyn på slutet? Givetvis ska man ta det lugnt i början, det har känts konstigt i början på alla tjejer jag har haft analsex med, ungefär som att man är bajjenödig, men det brukar släppa efter ett tag. Gör det inte det är det bäst att avbryta och försöka igen vid ett annat tillfälle.

Vilken ställning man föredrar är ju olika från person till person. Så man kan inte säga att någon ställning är värdelös eller att någon annan är den bästa. Man får pröva sig fram helt enkelt och bestämma sig för den som känns bäst.

Kanske missuppfattade dig på slutet. F´låt.

Jovisst så varierar det ju från person till person vad som är bäst ställning, men nu frågade TS vilken ställning som var bäst allra första gången (eller har jag missuppfattat det?) och hittills har han fått svar från män. Jag är kvinna och ger mina råd utifrån vad jag vet och hur det var för mig dom första gångerna.

Kan ju nämna att min man (som introducerade analsex för mig) ville också testa i sked den första gången "för det var den bästa ställningen". Det var det inte för mig. Kände inte att jag kunde slappna av och känna efter ordentligt, det blev snett på nåt sätt. Efter det så provade vi bakifrån i doggy-style. Det gick lite bättre, men igen så kunde jag inte riktigt slappna av. Är man ovan så är det svårt att slappna av i rumpan samtidigt som man ska spänna upp kroppen i den ställningen.
Det absolut bästa för mig var att ligga på rygg så att jag kunde lära mig hur jag själv fungerade och vad jag klarade av. Efter det hade jag inga problem med andra ställningar, men då visste jag hur jag skulle göra och hur saker och ting känns.

Målsättningen i början bör ändå vara att analsex är nåt båda vill fortsätta med för att båda njuter av det. Inte att en ställer upp för att det är ok bara och inte vet att det kan vara jätteskönt (ok nu tänker jag på den mottagande partnern)....

Och bajsar på sig gör man inte. Det finns en reflex som hindrar det. Det bara känns så...
Citera
2005-04-14, 14:03
Medlem
Jernvantes avatar
Kör skeden med gummi, glidmedel och en en varm dusch före.
Citera
2005-04-15, 05:46
Medlem
rank81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beldaran
Och bajsar på sig gör man inte. Det finns en reflex som hindrar det. Det bara känns så...

Nej, jag vet att man inte bajsar på sig, men själva känslan får många tjejer att vilja sluta. Min poäng var alltså att man inte behöver sluta bara för att man känner sig bajsnödig, eftersom känslan försvinner efter ett tag.
Citera
2005-04-15, 12:06
Medlem
Beldarans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rank81
Nej, jag vet att man inte bajsar på sig, men själva känslan får många tjejer att vilja sluta. Min poäng var alltså att man inte behöver sluta bara för att man känner sig bajsnödig, eftersom känslan försvinner efter ett tag.

Japp, förstår, ville bara förtydliga. Uttalandet var inte riktat mot dig...
Citera
2005-04-16, 03:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J.N
Den enda idioten är den som inte inser att även på denna punkten är det olika från person till person
nej inte första gången.
Citera
2005-04-16, 08:52
Medlem
J.Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Audioline
nej inte första gången.

Jo även i detta ämnet skiljer det sig åt mellan olika personer.
Citera
2005-04-16, 16:54
Medlem
Är jag ensam om att tycka att analsex är äckligt?!!!
Citera
2005-04-23, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rottentothecore
Ja
Citera
2005-04-23, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rottentothecore

NEJ du är inte ensam-Alla killar som gillar analsex ska vi "riktiga killar " akta oss för ,det kan nämligen vara dig dem trycker in snoppen i nästan gång!
Citera
2005-04-23, 13:02
Medlem
bees avatar
Jag tycker det e fint när tjejen ligger på sidan, då är det bara krypa upp bakom och ge där det passar.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in