• 1
  • 2
2005-04-12, 14:03
Medlem
jag o min tjej hade tänkt prova på analsex, det vi undrar är vilken ställning är den bästa första gången?

kan inte tänkam ig att man ska dunka in den i doggystyle det första man gör

tack på förhand!
Citera
2005-04-12, 14:04
Medlem
Packans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KOffee
jag o min tjej hade tänkt prova på analsex, det vi undrar är vilken ställning är den bästa första gången?

kan inte tänkam ig att man ska dunka in den i doggystyle det första man gör

tack på förhand!

Låt henne rida, så hon själv kan avgöra hur djupt/fort hon vill köra.

Lycka till!
Citera
2005-04-12, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Packan

Lycka till!

Precis, det är väl det bästa om ni är oroliga.

Annars förstår jag inte vad det skulle vara för fel på "doggy", så körde vi första gången - och de flesta gångerna.

Ni kan ju prata med varandra, du behöver ju inte bara be henne bita ihop, blunda och så SMACK in till roten!
Citera
2005-04-12, 14:13
Medlem
achtins avatar
"doggy" funkar fint. =) Du kan ju stå still å låta henne bestämma takten även där.. Se till å töj lite innan!! Inte så poppis och trycka in den rakt av..
Citera
2005-04-12, 14:14
Bannlyst
Låt henne sitta i soffan och glida ut med rumpan där du på knä nedanför möter hennes trånga anus.
I en normalhög soffa blir detta skitbra.
Ett alternativ är en missionär där hon har en kudde under rumpan och du sitter på knä för bättre styrsel och insyn på vad du gör.
Mycket glidmedel och gummi är att föredra + gärna en dusch innan
Citera
2005-04-12, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Packan

Lycka till!

Jag rekommenderar inte ridställningen då det är lätt att spänna sig då om man är ovan. Istället rekommenderar jag missonären med en eller två kuddar under rumpan så hon kommer upp lite. Då kan hon ligga helt avslappnat.
Citera
2005-04-12, 14:31
Medlem
Chalices avatar
"Skeden" funkar utmärkt
Citera
2005-04-12, 15:07
Medlem
J.Ns avatar
Ovanpå eller bakifrån brukar fungera bäst.

Låter bra att du tänkt ta det lugnt men läs gärna på innan dess: http://www.rfsu.se/templates/templat...category_E_119

Det som inte står där som är bra taktik innan är om hon tar ett varmt bad precis innan eftersom värme mjukar upp alla muskler inkl ringmuskeln vilket gör att risken minskar rejält för att det ska bli smärtsamt.
Citera
2005-04-12, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J.N

Låter bra att du tänkt ta det lugnt men läs gärna på innan dess: http://www.rfsu.se/templates/templat...category_E_119

.

När vi ändå är igång och ger lite tips på bra läsning så slänger jag in en bra länk om analsex.
Den riktar sig iof till bögar men ringmuskeln är den samma på tejer.

Den är dessutom skriven med glimten i ögat.

http://sylvester.spray.se/content/ar...sp?itemid=1238

Citat:
Ursprungligen postat av Länken ovanför

Att lära sig uppskatta en dolme i mumindalen är som att lära sig att gilla lagrad ost eller fina viner - det tar tid

Citera
2005-04-12, 15:15
Medlem
The spoon, man!

Ligg bakom, hetsa lite, ta det lugnt, slide in.. score..
Citera
2005-04-12, 15:28
Medlem
Beldarans avatar
Håller med arena och tommy_t...

Bakifrån kan bli jobbigt och som redan nämnts, man spänner sig väldigt lätt, speciellt om man är ovan och kanske orolig.

Att rida skulle jag absolut inte rekommendera. Det är en ställning jag tycker man ska syssla med när man känner att man är redo och vet vad man gör... Man kommer längst in när man rider och är man inte van så kan det göra ont... Det är heller inte lätt att reglera med benen hela tiden, det blir ganska mycket påfrestning på dom i en sån ställning.

Tänk bara på att ta det lugnt och låt din tjej bestämma takten hela tiden. Och förvänta er inga större erotiska upplevelser dom första gångerna. Händer det så är det ju bara positivt, men man måste lära sig hur man på bästa sätt slappnar av. Det är inte samma sak att få in den som att få ut den...

Lycka till!!!
Citera
2005-04-12, 16:14
Medlem
derangeds avatar
Raderat en del off-topic.
gakushi, måttet är rågat. Du får en tillsägelse.

En påminnelse:

Citat:
Ursprungligen postat av admin
Ovidkommande inlägg (som inte håller sig till "subject") kommer att raderas (och automatisk tillsägelse kommer att utdelas). Spårar tråden ut, raderas alla ovidkommande inlägg (med tillhörande tillsägelse) så användarna kan diskutera grundfrågan. Ibland kan det finnas orsak att komma med en synpunkt eller kommentar, vilket är OK. Men kommentarer off-topic ska finnas i anslutning till ett i övrigt seriöst inlägg. Man besvarar originalfrågan, men kommer med en fiffig kommentar som kanske inte hade med originalfrågan att göra. Den som besvarar kommentaren, utan att samtidigt diskutera grundfrågan får sitt inlägg raderat. Vill man diskutera något annat, startar man en ny tråd.
Oneliners och inlägg med bara en länk raderas!!!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in