2013-05-29, 18:18
Medlem
Nu har det kommit igång.

kraftig stimulans, pulsen har ökat en hel del ingen tjackballe inga rys

känner mig inte orolig nervös eller rastlös ,endast välmående med energi , är social snackade lite med grannen som jag stötte på utanför dörren, blev en pratstund. bettedde mig normalt. inget överdrivet

börjandan ruset påminde lite grand om ethylfenidat IV precis när kicken klingat av och man barar vill ligga still och njuta av stunden. Likt ..men inte hälften så skönt och det är borta nu.

ingen till tendens att fastna i saker eller tanke. upplever detta mer likt Metylfenidat än Ethyl då jag inte känner mig stressad eller överstimulerad på något vis.

gillar ruset än sålänge borde ha full verkan nu.

ska spel lite tv spel och kolla focusen..
Citera
2013-05-29, 18:48
Medlem
tilägger focus finns där mentalt, men inte i ögonen, har svårt att fockusera blicken , precis som det kan bli på en högdos damp medicin . upplevde aldrig detta på ethyl
Citera
2013-05-29, 21:14
Medlem
SadCats avatar
Prova ta en lagom kall dusch, kändes galet bra när jag körde denna substans
Citera
2013-05-31, 09:36
Medlem
trött och sleten ingen vidare av tändning smått paranida tankegånger som kunde kontrolleras ingen ångest hjärtklappningar . svag snabb puls känner mig inte konstig är inte lila om benen.

påverkar kärlen hårt skulle inte ut oc jogga på detta tagit en 2 mg ikto hjälpte inte mycket vill land helt snart
Citera
2013-05-31, 13:30
Medlem
tror denna kan bli något för dom med uppmärkasmhets störning /adhd då den fungerat väldig länge utan att tappa effekt focus kocentration motivation sitter där, ändast påslaget som skilde sig med från resten

upplever ingen biefekter förutom suddig syn för hög dos

nu ska jag gör något vettigt hej på er
Citera
2013-05-31, 19:47
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ambulansen
tror denna kan bli något för dom med uppmärkasmhets störning /adhd då den fungerat väldig länge utan att tappa effekt focus kocentration motivation sitter där, ändast påslaget som skilde sig med från resten

upplever ingen biefekter förutom suddig syn för hög dos

nu ska jag gör något vettigt hej på er

Dyslexi och afasi verkar vara en bieffekt

Simma lugnt!
Citera
2013-06-07, 21:01
Medlem
Vesets avatar
Någon som har testat med alkohol? Boostar det eller trubbar av effekten av alkoholen?
Citera
2013-06-10, 18:39
Medlem
Synatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Veset
Någon som har testat med alkohol? Boostar det eller trubbar av effekten av alkoholen?
Provar det lite smått just nu, boostar gör det inte men inte trubbar av heller utan de går hand i hand fint får jag säga!

//SyNatt
Citera
2013-06-11, 22:30
Medlem
vBortsett från övriga effekter och bieffekter, vad för skydd kan man vidta om man tar kärlsammandragande preparat av något skäl?
Acetylsalicylsyra / Treo/ Trombyl osv. är ju ett ämne som minskar risken för att det skall bildas proppar generellt. Men sedan hamnar man bland de receptbelagda och svårare läkemedlen som Waran etc. ganska snabbt.

Att värma extrtemiteterna är vad jag förstått gynnsamnt (vidgar kärlen), likaså mindre mänder alkohol kan jag tänka mig då det förtunnar blodet och vidgar kärlen.

Men det borde finna fler lättdoserade och åtkomliga kärlvidgare att tillgå. Doktor? - någon?
Blålila ben är inget jag skulle ta lätt på.

Jag åkte på en DVT (djup ven trombos/propp i större ven i vaden) under en period då jag tog MDPV på kvällarna, innan det klassades och man insåg vilken sjuk jävla drog det var.

Det får man inte under 35 utan vidare och jag är tämligen säker på att orsaken ligger i MDPV bruket. Har hört flera liknande fall. 3,4 CTMP ger också sämre flöde till fötter och ben, lossnar en sådan proppbildning, som man kanske knappt märker, så kan det vara över på minuter om den sätter igen lungan och därmed syresättningen av förmak(en).

Förmodligen nås inte försökskaninerna av denna dödsstatistik då det är ett vanligt sätt att lämna jordelivet på och man inte aktivt söker efter nya nätdroger så fort någon får en lungemboli.

Så: ett tråkigt varningens finger av egen erfarenhet samt en fråga kring möjligheten att skydda kärlen om man nu ändå tar ett preparat med sammandragande verkan.
Citera
2013-06-11, 22:48
Medlem
SadCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Dyslexi och afasi verkar vara en bieffekt

Simma lugnt!

Denna bieffekt är ganska kul ett par timmar faktiskt

Men ni som provat denna substans, vad tycker ni?
Inget jag kommer köra igen iaf.
Citera
2013-06-12, 03:48
Medlem
Plastipaks avatar
Jag får förhoppningsvis äran att prova denna substans i helgen, om gud vill och s-zolam okeyar mig.

Tanken är at IV:a 5mg+1ml sprit+ 2ml vatten. Innan festligheterna ska jag dricka vatten, äta mat och inta lite vitaminer+mineraler.

blir det en "va fan är detta? det händer inte ett jota." då blir uppföljningen 10mg ctmp + askorbinsyra + 1ml sprit och antingen dos eller etylphynidate som "boost", allt i en fem meters rakt i omloppet.

Tror att upplevelsen kommer bli bra, men självklart måste man vara redo för komplikationer. 2st imovan och om de inte funkar finns xanor/revitriol att tillgå. Men ett tips är att inte benza för hårt vid oroligheter, poppade själv 100-150 pyrazolam efter ett race eftersom nojorna blev absurda.. =)

Sen ett litet tips till er utan någon större erfarenhet, drick alkohol efter att ni kört något lajbans och inte före =

flashipedia. Mitt daglig bruk är mellan 0,5 vaket el 240-360mg etyl...ritalin

Återkommer med rapport, sköt om er allihopa!
Citera
2013-06-13, 05:41
Medlem
Torrentss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SadCat
Denna bieffekt är ganska kul ett par timmar faktiskt

Men ni som provat denna substans, vad tycker ni?
Inget jag kommer köra igen iaf.

Jag kan ju alltid länka till mitt tidigare inlägg som jag skrev efter att jag testat drogen.

https://www.flashback.org/sp43665713

Kommer absolut inte pröva denna igen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in