2013-05-29, 18:18
Medlem
Nu har det kommit igng.

kraftig stimulans, pulsen har kat en hel del ingen tjackballe inga rys

knner mig inte orolig nervs eller rastls ,endast vlmende med energi , r social snackade lite med grannen som jag sttte p utanfr drren, blev en pratstund. bettedde mig normalt. inget verdrivet

brjandan ruset pminde lite grand om ethylfenidat IV precis nr kicken klingat av och man barar vill ligga still och njuta av stunden. Likt ..men inte hlften s sknt och det r borta nu.

ingen till tendens att fastna i saker eller tanke. upplever detta mer likt Metylfenidat n Ethyl d jag inte knner mig stressad eller verstimulerad p ngot vis.

gillar ruset n slnge borde ha full verkan nu.

ska spel lite tv spel och kolla focusen..
Citera
2013-05-29, 18:48
Medlem
tilgger focus finns dr mentalt, men inte i gonen, har svrt att fockusera blicken , precis som det kan bli p en hgdos damp medicin . upplevde aldrig detta p ethyl
Citera
2013-05-29, 21:14
Medlem
SadCats avatar
Prova ta en lagom kall dusch, kndes galet bra nr jag krde denna substans
Citera
2013-05-31, 09:36
Medlem
trtt och sleten ingen vidare av tndning smtt paranida tankegnger som kunde kontrolleras ingen ngest hjrtklappningar . svag snabb puls knner mig inte konstig r inte lila om benen.

pverkar krlen hrt skulle inte ut oc jogga p detta tagit en 2 mg ikto hjlpte inte mycket vill land helt snart
Citera
2013-05-31, 13:30
Medlem
tror denna kan bli ngot fr dom med uppmrkasmhets strning /adhd d den fungerat vldig lnge utan att tappa effekt focus kocentration motivation sitter dr, ndast pslaget som skilde sig med frn resten

upplever ingen biefekter frutom suddig syn fr hg dos

nu ska jag gr ngot vettigt hej p er
Citera
2013-05-31, 19:47
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ambulansen
tror denna kan bli ngot fr dom med uppmrkasmhets strning /adhd d den fungerat vldig lnge utan att tappa effekt focus kocentration motivation sitter dr, ndast pslaget som skilde sig med frn resten

upplever ingen biefekter frutom suddig syn fr hg dos

nu ska jag gr ngot vettigt hej p er

Dyslexi och afasi verkar vara en bieffekt

Simma lugnt!
Citera
2013-06-07, 21:01
Medlem
Vesets avatar
Ngon som har testat med alkohol? Boostar det eller trubbar av effekten av alkoholen?
Citera
2013-06-10, 18:39
Medlem
Synatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Veset
Ngon som har testat med alkohol? Boostar det eller trubbar av effekten av alkoholen?
Provar det lite smtt just nu, boostar gr det inte men inte trubbar av heller utan de gr hand i hand fint fr jag sga!

//SyNatt
Citera
2013-06-11, 22:30
Medlem
vBortsett frn vriga effekter och bieffekter, vad fr skydd kan man vidta om man tar krlsammandragande preparat av ngot skl?
Acetylsalicylsyra / Treo/ Trombyl osv. r ju ett mne som minskar risken fr att det skall bildas proppar generellt. Men sedan hamnar man bland de receptbelagda och svrare lkemedlen som Waran etc. ganska snabbt.

Att vrma extrtemiteterna r vad jag frsttt gynnsamnt (vidgar krlen), likas mindre mnder alkohol kan jag tnka mig d det frtunnar blodet och vidgar krlen.

Men det borde finna fler lttdoserade och tkomliga krlvidgare att tillg. Doktor? - ngon?
Bllila ben r inget jag skulle ta ltt p.

Jag kte p en DVT (djup ven trombos/propp i strre ven i vaden) under en period d jag tog MDPV p kvllarna, innan det klassades och man insg vilken sjuk jvla drog det var.

Det fr man inte under 35 utan vidare och jag r tmligen sker p att orsaken ligger i MDPV bruket. Har hrt flera liknande fall. 3,4 CTMP ger ocks smre flde till ftter och ben, lossnar en sdan proppbildning, som man kanske knappt mrker, s kan det vara ver p minuter om den stter igen lungan och drmed syresttningen av frmak(en).

Frmodligen ns inte frskskaninerna av denna ddsstatistik d det r ett vanligt stt att lmna jordelivet p och man inte aktivt sker efter nya ntdroger s fort ngon fr en lungemboli.

S: ett trkigt varningens finger av egen erfarenhet samt en frga kring mjligheten att skydda krlen om man nu nd tar ett preparat med sammandragande verkan.
Citera
2013-06-11, 22:48
Medlem
SadCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Dyslexi och afasi verkar vara en bieffekt

Simma lugnt!

Denna bieffekt r ganska kul ett par timmar faktiskt

Men ni som provat denna substans, vad tycker ni?
Inget jag kommer kra igen iaf.
Citera
2013-06-12, 03:48
Medlem
Plastipaks avatar
Jag fr frhoppningsvis ran att prova denna substans i helgen, om gud vill och s-zolam okeyar mig.

Tanken r at IV:a 5mg+1ml sprit+ 2ml vatten. Innan festligheterna ska jag dricka vatten, ta mat och inta lite vitaminer+mineraler.

blir det en "va fan r detta? det hnder inte ett jota." d blir uppfljningen 10mg ctmp + askorbinsyra + 1ml sprit och antingen dos eller etylphynidate som "boost", allt i en fem meters rakt i omloppet.

Tror att upplevelsen kommer bli bra, men sjlvklart mste man vara redo fr komplikationer. 2st imovan och om de inte funkar finns xanor/revitriol att tillg. Men ett tips r att inte benza fr hrt vid oroligheter, poppade sjlv 100-150 pyrazolam efter ett race eftersom nojorna blev absurda.. =)

Sen ett litet tips till er utan ngon strre erfarenhet, drick alkohol efter att ni krt ngot lajbans och inte fre =

flashipedia. Mitt daglig bruk r mellan 0,5 vaket el 240-360mg etyl...ritalin

terkommer med rapport, skt om er allihopa!
Citera
2013-06-13, 05:41
Medlem
Torrentss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SadCat
Denna bieffekt r ganska kul ett par timmar faktiskt

Men ni som provat denna substans, vad tycker ni?
Inget jag kommer kra igen iaf.

Jag kan ju alltid lnka till mitt tidigare inlgg som jag skrev efter att jag testat drogen.

https://www.flashback.org/sp43665713

Kommer absolut inte prva denna igen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in