2013-05-21, 22:36
Medlem
SadCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av creepyone
mste bara hoppa in och frga mennar du verkligen 150mg + eller menna du 15mg denna substansen ska va sjuuuukt potent och det ska endas rcka med nnstans mellan 10-20 mg fr att va fjuttad i ver tio timmar.

Va ju en snubbe i drog akuten som inte skrev fr allt s lnge sen hur han trodde att han skulle d och han mdde riktigt otrevligt i ungefr 18 timmar av endast 60mg vilket va p tok fr mycket.

jag mennar 150mg lter galet mycket rtta mig om jag har fel

150mg+ var det. Och ja, det blev alldeles fr mycket. Blev helt skruvad...
Citera
2013-05-21, 23:31
Medlem
LightClouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SadCat
150mg+ var det. Och ja, det blev alldeles fr mycket. Blev helt skruvad...

Haha, du r galen. Hur mr du nu vnnen?
Citera
2013-05-22, 01:00
Medlem
simpglajds avatar
Intagit 41 pya frn obf brja blir musig o p br humr, fick ven en smsrtbide o kasta i mig 10gm av denna substans i pilllerbform. Slseri eller kmr de bli nge mrkvrt?
Mvh
Citera
2013-05-22, 22:22
Medlem
SadCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LightCloud
Haha, du r galen. Hur mr du nu vnnen?

Galen? Mycket mjligt

Annars mr jag vl relativt okej (konstigt nog...). Ibland bttre, ibland smre
Citera
2013-05-23, 00:39
Medlem
SadCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simpglajd
Intagit 41 pya frn obf brja blir musig o p br humr, fick ven en smsrtbide o kasta i mig 10gm av denna substans i pilllerbform. Slseri eller kmr de bli nge mrkvrt?
Mvh

Tagit Pyrazolam sger du? Mrks lite p din stavning
41st ?

Tror inte du kommer f ngon effekt av det iaf. Men vad vet jag egentligen? Inte mycket just nu...
Citera
2013-05-23, 16:40
Medlem
splattens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stoffe__
Japp, det funkar fint att skjuta.Hade 3 10mg tabbar som jag lste upp med askorbinsyra och ca 3 ml vatten.

Fick inte riktigt den effekten ja hade hppats p. Tror jag kokade det fr lnge, fr dagen innan tog jag 20mg och d slog det p bra.
Kan du beskriva kicken...eller om man jmfr med etylet eller pv? Eller tycker du den har ngon annans karaktr? peace
Citera
2013-05-27, 17:44
Medlem
splattens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orjisol
En bekant vid namn Hasse sger att han kombinerade 3.4CTMP och 4-emc med lyckat resultat.
Menar du iv i samma pump hr nu eller? Fan va dd denna trd r. Undra varfr...
Citera
2013-05-28, 17:07
Medlem
Malrs avatar
Ngon som prvat rvpanna denna? Med lite askorbinssyra. Tnkte prva tv 10mg pellets denna vg d tv r lite klent oralt fr mig och det r det enda jag har kvar.
Citera
2013-05-28, 19:43
Medlem
Torrentss avatar
Testade denna substans fr frsta gngen idag. Och jag kan rligt talat sga att det r den vrsta drogen jag har testat p (hittills i alla fall).

Tog en 10 mg pellet som jag ftt som sample,
och det hela kndes enbart som en extrem verdos av koffein.

* Huvudvrk.
* Kallsvettningar.
* ngest.

Inga positiva effekter alls gav den mig.

Tog den tidigt idag innan jag stack ut p ett mte, men det r frst nu efter lite benso och en l
som jag brjar m bra igen.

Mste nd sga att det r jkligt intressant hur individuellt det r.
D vissa verkar tycka denna r underbar.

Ha det!
Citera
2013-05-29, 01:06
Medlem
Se upp med den hr.
Den r mkt effektiv men krver mkt kontroll och kunskap fr att hanteras.
Och ven d ger den en jvla resa nedt som avslut.

Om ngon tvivlar p mina referenser s leta bland mina gamla inlgg. Jag hatar att moralisera, men 3,4 ctmp r enlogt mig den mest svrhanterade rcn sedan MDPV.
Kraftigt krlsammandragande, lng onset, lg aktiv dos 5-10 mg, samt mycket lng verkningstid gr den till en vldigt svrhanterad rc.

Tydliga effekter p hjrt- krlsystem redan vid lgre doser samt ptaglig imteraktion med t.ex. 2-fa som frislpper dopamin medan 3,4ctmp hmmar terupptaget av detsamma gr den n mer svrhanterlig.

Benso biter knappt p paranoian som kan vara i mnga timmar trots moderat dos.
visst kan den anvndas skert, men det krver knnedom om styrkan, en mg vg, kunskap om interaktioner samt en fallskrm i form av bensodiazepiner. terdoseringar r verkurs.

Fast visst, man har kul ett par timmar oftast innan man blir nrmast sinnesjuk och livrdd i kanske 5-10 timmar.

Vi fr snart hra mer om 3,4-ctmp.
Citera
2013-05-29, 12:21
Medlem
creepyones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paddington
Se upp med den hr.
Den r mkt effektiv men krver mkt kontroll och kunskap fr att hanteras.
Och ven d ger den en jvla resa nedt som avslut.

Om ngon tvivlar p mina referenser s leta bland mina gamla inlgg. Jag hatar att moralisera, men 3,4 ctmp r enlogt mig den mest svrhanterade rcn sedan MDPV.
Kraftigt krlsammandragande, lng onset, lg aktiv dos 5-10 mg, samt mycket lng verkningstid gr den till en vldigt svrhanterad rc.

Tydliga effekter p hjrt- krlsystem redan vid lgre doser samt ptaglig imteraktion med t.ex. 2-fa som frislpper dopamin medan 3,4ctmp hmmar terupptaget av detsamma gr den n mer svrhanterlig.

Benso biter knappt p paranoian som kan vara i mnga timmar trots moderat dos.
visst kan den anvndas skert, men det krver knnedom om styrkan, en mg vg, kunskap om interaktioner samt en fallskrm i form av bensodiazepiner. terdoseringar r verkurs.

Fast visst, man har kul ett par timmar oftast innan man blir nrmast sinnesjuk och livrdd i kanske 5-10 timmar.

Vi fr snart hra mer om 3,4-ctmp.

fy fan va faktiskt lite sugen p denna men efter detta inlgg tror jag bestmt att jag skiter i det. han aldrig prova mdpv. dr av intresset fr denna substans men den lter som att det r too much alts avvaktar nog ett tag till och invntar fler rapporter om detta prep
Citera
2013-05-29, 17:07
Medlem
tnkte rappotera hndelse froppet p denna cs idag

har snortat tv 10mg linor och bombat 20mg fr cirka 30 minuter sen svedan i nsan har slppt och jag brjar knne en mild eurofoni och vlbehag

har 15 rs erfarenhet av diverse gatudroger och piller

tidigare cs jag provat r methylone , 3,4-DMMC och Ethylfenidate ,etizolam ,spice

terkommer strax
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in