Citat:
Ursprungligen postat av
StabilPyramid
Tråden heter ditt SENASTE ligg, du beskrev ditt näst senaste.
Tss tss... besviken.
Okok mitt senaste var igår
Var och tog en kvällspromenad i parken som jag frekventerar, la upp en statusupdate på WA och fick som vanligt massa respons från damerna och jag skrev till en jag inte legat med på ett par månader om hon skulle göra mig sällskap, Japp jag är på väg ut från gymmet nu svarade hon och dök upp i parken en stund senare, vi tog ett varv där och katchade upp vad som hänt sen sist sen körde hon oss hem till mitt, vi hoppade mer eller mindre direkt in i duschen och efter lite rengörning så börjar vi kyssas och smekas, jag värmer upp henne rätt så bra mellan benen med fingrarna innan jag vänder henne med ryggen och röven mot mig och börjar ge henne bakifrån, efter ett tag börjar det skvalpandet ljudet från duschen störa mig så jag stänger av medans jag fortsätter knulla henne bakifrån nästan tills vi blivit torra, drar ut dicken och tänker att vi fortsätter i sängen men det var inte vad hon tänkte hon tryckte sig mot mig och hade en väldigt kåt blick så jag skickade in den i henne framifrån med, denna tjejen är väldigt lång för att vara härifrån så det gick förvånansvärt bra, hon började slicka mig i örat medans jag knullade henne så hårt jag förmodde så där i duschen efter en lång lång dag, inlevelsen och upplevelsen ökade något fruktansvärt av den lilla detaljen att hon slickade mig i örat medans jag pumpade på järnet (låter kanske sliskigt men det var mycket härligt!) Efter ett tags pumpande så drar jag ut den och vi torkar av oss lite snabbt (hon satte på duschen igen när vi började hålla på framifrån) sen leder jag henne till sängen och puttar ner henne på rygg medans jag kravlar upp över henne och börjar knulla henne direkt djupt framifrån, går igång extra mycket på att hon ler nästan hela tiden och visar tänderna (i princip alla tjejer här har fina raka vita tänder - inte som i sverige) så det gav mig motivation att försöka knulla henne ännu hårdare när jag ser hur hon njuter, sätter mig sen upp/bak medans hon fortsatt är i samma position och kör på henne så hårt jag kan därifrån, vet att hon gillar den positionen och det är en av de positioner jag kan få de flesta att lättast komma i via penetration, dunkar på henne tills jag inte riktigt orkar mer och drar ut den för att återhämta mig några sekunder medans hon börjar suga mig under tiden sen säger jag åt att nu är det dags att hon visar mig sin bästa sida och så vänder jag henne med röven upp i vädret - ass up face down så att säga, gillar denna ställningen för jag har en stor spegel vid sidan av sängen som man får perfekt view i denna, kör på där en stund för att senare pressa ner henne i sängen så hon ligger på magen, börjar köra igen riktigt hårt som jag vet att hon gillar det, när jag efter ett tags pumpande här är nära att kunna komma säger jag att jag fyller dig?! hon säger Jaaaaa och sagt och gjort så blev hon välfylld, stannade med kuken i henne säkert 2 minuter efteråt medans jag kände hur hennes fitta pulserade kraftigt, verkar som vi lyckades komma samtidigt eller rättare sagt att hon fick orgasm av min orgasm, sen for hon direkt hem efteråt för hon skulle iväg på jobbresa på morgonen fick ett tackmess från henne när hon kom hem som jag svarade på imorse