2026-08-09, 16:22
Medlem
Marre1976s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pizzafrukost
Ja, du är värre än Dermot, så du vet.

Vaaafan menar du med det?
Citera
2026-08-10, 22:23
Medlem
Silltunnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marre1976
Mitt senaste ligg, det absolut senaste!

Min man åkte till Göteborg på en jobbresa i morse.
Tyvärr eller inte så kom min kollega hem till mig för att prata om hans dåliga relation med sin fickvän.
Det slutade med att jag gjorde ngt jag aldrig gjort tidigare, dvs jag var otrogen.

Han fick mig att känna mig sexig och åtråvärd, han gick ner på mig och tog hand om mig som en man ska göra. Vi hade ett rejält brutalt sex med både slick och sug och analt me.
Jag njöt fullt ut och kom flera gånger, han sprutade i min hals efter att ha knullat mig i över en timma.

Gjorde jag fel tycker ni?
Jag älskar min man över allt annat men hade inte kontrollen nu...

Hade du spolat rent stjärten innan?
Citera
2026-08-11, 20:24
Medlem
dirtysouths avatar
Igår så gjorde jag mitt första hattrick, sprutade i fittan på 3 olika tjejer - det var inte planerat men så råkade det bli!

Vart bjuden på söndagsfest i söndagskväll hos en kvinna jag nyligen börjat träffa och det slutade med att jag sov hos henne och hon fick sig en rejäl körare på morgonkvisten innan jag gick jag hem

Vid lunchtid så kom en av mina andra tjejer förbi för att luncha med mig och lämna avokados som hon införskaffat, vi brukar ta ett lunchknull ett par dagar i veckan då det ofta är den enda tiden hon har ledigt så inget konstigt med det, meen bara någon timma efteråt så får jag ett mess från en tjej jag precis har börjat lära känna, vi hade inte träffats än utan bara pratat online, vi hade bestämt att ses på tisdag efter hon slutat skolan men hon säger att hon fått en lucka redan idag (igår) och frågar om hon kan komma nu direkt istället!

Eftersom jag veltar lära känna henne ett tag men hon bor i annan stad så ville jag inte missa chansen, när hon väl är här och skolan dragit igång igen hon är ung, nyligen födda 18 år och mycket attraktiv och supersöt så jag säger självklart kan du komma, vill du ta en promenad i parken frågar jag, nej nej det är kallt kan vi inte vara i ditt hus säger hon, ja visst inga problem svarar jag!

Hon beställer direkt taxi och dyker inom kort upp hemma hos mig, jag möter henne utanför och hon pussar mig direkt på munnen när hon ser mig (här hälsar man med 2 kindpussar) vilket jag tog som ett mycket bra tecken, men eftersom jag var relativt nyknullad och jag visste att hon varit i skolan hela dagen så frågar jag om vi ska gå till affären eller fixa något käk men hon är absolut inte hungrig utan vill komma in i värmen så att säga så vi går direkt in till mitt sovrum vilket har stora glasdörrar ut mot terrassen och städerskan är utanför och håller på att putsa på gud vet vad så jag drar för gardinen och säger så att hon inte ska tjuvkika på oss, hon tittar på mig med stor blick och börjar hångla upp mig direkt!
Jag försöker ta det något lugnare utan att vara för "kall" för självklart vill jag sätta på denna underbara lilla sak, hon ger mig div komplimanger om hur stor och stark jag är vilket jag returnerar till henne, vi lägger oss i sängen och hon ber mig krama henne så hårt jag kan (vilket jag förståss inte gör - hon väger 45kg lilla tjejen och jag mer än dubbla) vi håller på att hångla och hon gör sitt bästa för att kåta upp mig, gnider sig med fittan mot mitt skrev som hon så klart märker redan är hårt medans vi håller på att kyssas och jag tänker att händer det här på riktigt?! Vi slänger av oss samtliga kläder utom hennes trosor, som hon ber om ursäkt för att hon inte har den sexigaste tangan för det är fortfarande hennes mamma som köper hennes tangos säger hon, oroa dig inte säger jag och tar sen av dem också och efter att ha värmt upp henne lite mer genom att suga på hennes bröstvårtor - hon hade förvånansvärt stora bröst för en 45kg tjej! Vilket hon inte höll med om men i mina ögon var hon väldigt perfekt!

Iaf så tar av hennes trosor med och säger att nu ska jag slicka din fitta med men hon stoppar mig och säger att hon vill duscha sig först, visst inga problem säger jag duschen är där och så pekar jag mot toaletten, vi kan duscha tillsammans säger hon jaja säger jag så vi reser oss upp från sängen och på väg mot toaletten så är där en stor väggspegel där blir vi still och beundrar varandra, jag smeker henne mellan benen och blir riktigt hård medans jag står bakom henne och hon säger med en kåt blick oj vad den är stor! Då vänder jag henne stolen så vi hamnar i profil till spegeln och skickar in kuken i henne till hennes njutning, efter att ha knullat henne bara en liten stund där framför spegeln så säger hon vill du filma och pekar på min mobil som ligger just där skrivbordet så jag drar upp den snabbt som fan och drar igång medans jag fortsätter dra över henne i samma position och tänker gud var har jag hittat denna tjejen hon är ju full av överraskningar!
Efter en stund drar jag ut den och leder in henne i duschen och där fortsätter jag knulla henne bakifrån riktigt skönt kom riktigt djupt i henne där och vad som var halvbånge förut (efter 2 andra knull samma dag) var nu 100% så vi knullar på ett tag där i duschen sen tvättar vi av oss, vid handfatet är där en annan stor spegel och hon håller på att kyssa mig igen så jag lyfter upp henne och börjar knulla henne framifrån medans jag håller henne i luften och det går hon igång på rejält, kollar på mig och på oss i spegeln... bra kemi där sen släpper jag ner henne, återhämtar mig några sekunder innan hon ber mig bära henne till sängen, sagt och gjort tar jag upp henne och bär henne för att kasta henne i sängen med mig ovanpå, fortsätter direkt att knulla henne i stående missionär vilket blir för mycket för henne, det gör ont sa hon så jag tar det lite lugnare och försiktigare men hon har fortsatt ont så vi får överge den positoinen, jag ber henne suga mig en stund vilket hon glatt gör medans jag filmar henne igen - kunde varit bättre oral behandling men ska inte klaga, hon lyckades hålla mig hård medan jag återhämtade mig och sen lägger jag henne på magen och börjar knulla henne riktigt hårt igen bakifrån, hon tjuter och har det bra och efter mycket pumpande så lägger jag mig på rygg och kastar upp henne ovanpå var på vi fortsätter ett bra tag i den positionen i olika vinklar, mycket ögonkontakt under tiden vilket kändes hett och passionerat när jag sen varvar ner tempot lite så frågar jag vilken som är hennes favoritställning då hon säger så som du knullade mig precis innan (eller munnen neråt som de säger här) åh fint säger jag och slänger henne på magen igen - det är uppenbart att hon tänder mycket på hur lätt jag kan hantera henne och hennes nätta fysik så jag ger henne på nytt bakifrån medans hon gnyr småskriker och drar i täcke och kuddar allt som var i närheten av henne sen säger jag åt henne att visa mig tungan - det gör mig alltid extra kåt, kan vara från 15 minuter iväg från att kunna komma till att komma på mindre än en minut när de gör det på ett sexigt vis och hon förstod precis hur jag ville se henne, så med ny kåthet dunkar jag nu på henne ännu hårdare och intensivare och känner hur jag närmar mig och efter mycket intensiv penetration när jag äntligen kommer kör jag kuken i botten på henne och fyller henne, nice!

Bästa knullet den här veckan utan tvekan
Hon gick igång rejält när jag drog henne i håret och ströp henne hon bad mig att slå henne hårt också men det gjorde jag aldrig, det tar emot att slå en liten tjej även om hon ber mig om det, hon bad mig även att bita henne... är kluven till det där och hon ska komma imorgon igen efter skolan vilket jag ser mycket fram emot

Hon sa att hennes föräldrar hade dödat oss båda om de visste att hon inte var i skolan och de har varnat henne för att hon kommer bli gravid med en äldre man haha

Hon gjorde absolut min dag och redan en liten stund sisådär 15-20 min efter vi knullat så gjorde hon mig hård igen, nöjd är jag att jag kan prestera så pass många ggr på en dag trots att jag är långt ifrån att vara tonåring nu för tiden!
Citera
2026-08-14, 12:16
Medlem
Lite standard relationssex med frun men eftersom vi varit och besökt svärföräldrarna så var det ett tag sedan men nu tog hon tag i mig när vi låg i sängen, förde handen till musen som redan var sjöblöt och började gnida sig.

När alla fingrana var såphala förde hon in ett i tvåan och två i musen och red handen tills hon kom skönt och sen lade hon upp benen på mina axlar för maximal penetration och bad om att få den hårt och snabbt.

Inte mig emot och jag gillar när hon är lite överkåt och jag tar henne hårt för då börjar hon prata snusk på sitt eget språk vilket är rätt hett.

Tog inte många minuter innan jag fyllde henne medan hon manade på mig att inte vara en djävla mes utan knulla henne hårt och fick ett hårt bett i axeln när jag sprutade.

9 av 10, would smash again!
Citera
2026-08-16, 09:11
Medlem
Onan-erarens avatar
knullade exet halva natten, så nu blir det vila. Ska börja jobba imorgon å behöver vara utvilad, komma helt slutknullad första dagen efter semestern ser ju inte bra ut.
Citera
2026-08-20, 10:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Onan-eraren
knullade exet halva natten, så nu blir det vila. Ska börja jobba imorgon å behöver vara utvilad, komma helt slutknullad första dagen efter semestern ser ju inte bra ut.

Är det inte du som knullar KKn i röven ibland?
Citera
2026-08-21, 00:45
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OnanistArvika
Är det inte du som knullar KKn i röven ibland?

Jo, ibland får jag ta bakvägen men inte ofta. Jag är för stor tycker hon. Därimot knullade jag mitt ex i röven då hon var gravid med vår son, de sista två månaderna innan hon skulle föda så blev det att rövknulla henne. Hon gillade det.
Citera
2026-08-21, 17:22
Medlem
dirtysouths avatar
Lite drag i tråden så uppdaterar med gårdagens äventyr

På morgonen knullade jag kvinnan som vart och hämtade mig på flygplatsen dagen innan, trodde jag skulle bli av med henne på natten men eftersom hon väntat flera timmar på mitt försenade flyg, betalade taxin därifrån samt även depositionen på min bostad så kände jag att jag måste ha tålamod hehe, så hon fick sig en andra omgång

Vi var faktiskt på väg ut till affären för att handla frukost när jag såg att hon hade porriga underkläder på sig så istället för en tidig frukost så blev en andra runda, avslutade med att tömma djupt i henne bakifrån hon har lovat mig ett penthouse om jag kan göra henne gravid, när hon till slut gick härifrån så lämnade hon ett konto med pengar som jag kan använda till mina lokala köp då mycket här är på QR-kod som jag inte har då jag kom in som turist igår, betalade även alla inköp vi gjorde på morgonen hehe

Innan hon gick så sa hon att hon kommer tillbaka för mer mjölk i veckan (slang för sperma här)

På eftermiddgen träffade jag en ny tjej jag hittat på appen, eller hon hittat mig kanske rättare sagt för det var hon som frågade om hon kunde komma nå väl hon dök upp på mitt hotell, jag stod och flörtade med tjejen i receptionen som jag känt sedan ett par år när jag kom hit för första gången hon verkade mycket mer öppen den här gången (sist sa hon att hon hade partner men jag tror hon ljög) men sen dök den andra tjejen upp precis då, nå ja, hon loggade in min besökare och upp gick vi till lyan där vi snackade en stund i köket, jag frågade om hon var bekväm, var på hon svarar ja men det hade varit ännu bekvämare om du var här och så signalerade hon mitt framför sig
Så jag närmade mig ett par steg till och vi började kyssas och smekas, gick till sängen där hon lägger sig med röven upp i vädret som var enorm

Jag börjar smeka hennes enorma bakdel och kollar mer på den än hennes ansikte, hon var riktigt söt 20 år gammal men med en rejäl röv då hon inte var någon lättviktare utan latina välbyggd med några kg för mycket utan att det blivit oattraktivt så att säga och hon säger du gillar att titta va medans hon fnissar och ger mig kåtblickar

Kysser henne på nytt då hon kastar sig ovanpå mig och börjar gnida sitt underliv mot min redan stenhårda kuk, dock lite för länge för min smak så jag lägger henne på sidan och börjar ta av hennes kläder, tar henne mellan benen med fingrarna och känner att hon är riktigt våt vilket jag ger gör mig ännu hårdare och jag ger henne en komplimang för hennes våta fitta

Fortsätter att smeka henne mellan benen medans hon ligger på magen och hon säger har du kondom? Nej säger jag eftersom det hade jag inte, vad gör vi då? Säger hon och fortsätter titta på mig med kåtare blick medans hon vickar på sin röv fram och tillbaka, var på jag kliver upp över henne och skickar in kuken i henne, knullar på bra bakifrån tills jag blir för varm och pausar för att dra på ACn var på hon passar på att lägga sig på rygg och vi fortsätter köra i stående missionär då hon blir betydligt mer högljudd och jag njuter av att se alla hennes ansiktsuttryck vilket gjorde att jag kom nära att kunna komma ett tag och efter en hel del pumpande i lite olika "riktningar" tar jag en drickpaus var på hon suger mig duktigt under tiden liggandes på mage på nytt, när jag återhämtat mig tillräckligt och hon sugit mig stenhård igen så fortsätter vi bakifrån med henne liggandes ner ända tills jag kommer, avslutar utanpå eftersom hon sagt 4 ggr tror jag att hon inte ville ha något i sig haha

Duschar av mig lite snabbt och hon försöker sig på en andra runda redan efter en kort stund men jag säger att det blir inget mer knullande idag då tar hon på sig kläderna och beställer en taxi till sin tjejkompis som skulle fixa naglarna nånstans i närheten sen skrev hon till mig att det var mycket läckert och hoppas ses snart igen
Citera
2026-08-23, 00:14
Medlem
dirtysouths avatar
Undrar om ni andra kära fb´are inte ligger eller ligger ni så mycket att ni inte har tid att skriva? Hoppas på det senare hehe

Min dejt har fått punka så jag har en timme extra så varför inte berätta om gårdagens ligg;

Var på lite halvdant humör eftersom jag inte haft sällskap eller legat på dagen och började fundera om jag skulle ta tag i det eller inte när det plötsligt dyker upp ett meddelande på wa från en av mina tjejkompisar som jag berättade för iförrgår att jag är back in town som säger att hon är på en kurs relativt nära mig som slutar när som och frågar om hon kan komma över en liten stund efter

Absolut svarar jag och sagt och gjort dyker hon upp bara en halvtimme senare, jag höll precis på att knäppa skjortan hade hunnit knäppa 2 knappar när hon kom vilket är jäkligt snabbt för att vara en latina och där står hon utanför min dörr jag hann inte ens ner att hämta henne i receptionen

Supersminkad och i fin klänning och betydligt bättre fysik än när vi sågs sist - jag har gett henne träningstips och det har verklligen lönat sig! Och hon luktade mumma kan jag säga

Vi kramar om varandra ordentligt (och jag känner direkt skillnaden när jag tar i henne att hon har fokuserat duktigt på träningen) då vi inte setts på ett halvår och så välkomnar jag henne in

Vi catchar upp om vad som hänt sista månaderna och hur vi haft det sen säger hon att hon har med sig lite gräs till mig - vi brukar alltid röka ihop och sen ha sex så ja fan säger jag, tar fram den stora kökskniven och börjar cutta upp skiten på skärbrädan och tar sen ett visitkort gör ett filter och snurrar ihop en liten feting till oss som vi röker upp halva på balkongen innan det blir tillräckligt, hon sitter i mitt knä under tiden och allt är supermysigt minst sagt

Hon gillar trance techno och allt det där, vi poppar E eller pepa(frö) som de säger här emellanåt när vi gått på techno event och hon har dragit på den musiken på tvn (Rufus tror jag) så det hjälper att höja stämningen ytterliggare, vi har alltid perfekt vibe emellan oss

Iaf så hon sätter sig på sängen och frågar hur ser du mig? Nu översätter jag rakt över från spanska så det får ni leva med, dvs hon vill veta om jag ser någon skillnad på hennes fysik och jag säger du måste ju ta av dig för att jag ska kunna svara på det, jaaaa säger hon och tar av sig till underkläderna och jag ser att hon nu fått magrutor också, sist vi sågs hade hon några kg extra men alltid super feminina grova kurvor som många kvinnor har här men nu istället som sagt lite rutor utan att det är för extremt och så hennes silikonbröst som jag personlligen inte gillar men hey det är på modet här.
Vackert väldoftande hår som når neranför rumpan som alltid varit perfekt size, den har hon lyckats behålla trots de kilona hon gått ner vilket jag glädjer mig åt

Så jag svarar henne att super bra jobb, mycket bra utveckling men bakdelen då säger jag? Och vänder runt henne då börjar hon kritisera sin röv att den biten och den biten där fattas jag det och det osv, jag säger att det enda den fattas är några pussar och så börjar jag kyssa hennes skinkor och hennes min ändras från en sekund till att vara självkritisk till totalt avslappnad och i njutningsmode med ett stort leende(ha i åtanke att vi är båda väldigt höga just nu)

Drar mitt skämt som de alltid skrattar åt när jag kastar av mig mina shorts och kallingar "just ifall att" låter bättre på spanska än svenska btw

Efter väldigt mycket smekande av våras kroppar så jobbar jag mer intensivt med hennes underliv tills hon är så våt att hon inte riktigt vet var hon ska ta vägen (hon har wellness-företag så det blir alltid extra) så börjar jag jobba mig in i henne framifrån, hon är mycket tight den här tjejen så det är inte bara att trycka in hela kuken på en gång utan det tar ett bra tag många in-och-ut innan jag är fullt inne och det är väldigt passionerat, hon har sina ben upp i luften och hennes fitta är överdrivet fuktig, hon själv kommenterar det och det blev en stor fläck i sängen efteråt som gick genom första lagret

Denna tjejen gillar relativt lugna tag och mer passionerat så det är extra mycket fokus på ögonkontakt smekningar, när jag knullar henne bakifrån efter jag vänt på henne så många pussar på hennes nacke, hals osv och ju mer jag märker att hon njuter ju mer njuter jag

Vi skiftar några ggr fram och tillbaka mellan de ställningarna innan hon börjar suga mig men hon gör det alldeles för långsamt för min smak så jag signalerar att hon ska sätta sig på kuken och drar upp henne, det blir sidådär då hon försöker föra medans jag också gör det så jag låter henne göra sin sak ett tag innan jag tar en drickpaus då hon inser att shit tiden har sprungit iväg jag har en klient om mindre än en halvtimme säger hon, jag måste gåå. Oh shit säger jag, då har vi bara 5 min till då säger jag lite skämtsamt och hoppas hon inte ska villa rusa direkt innan jag kommit, vi har 10 svarar hon till min förtjusning

Perfekt säger jag för jag vill avsluta - djupt i dig, är det tillåtet? Ja det är det säger hon, hade det varit en vecka senare så nej men idag jepp, ja men då gäller det att ta tillvara på det då säger jag (låter bättre på spanska) hon säger aprovechame! Dvs utnyttja mig och så lägger hon sig med röven upp i vädret och jag går från halvånge medans jag drack vatten och trodde det inte skulle bli någon avslutning till stenhård på någon millisekund, kastar mig direkt ovanpå henne och börjar köra på ordentligt, lyckas komma vad som jag förmodar var 7-8 min senare efter intensiv penetration och lägger så klart satsen så djupt i henne som jag kan, hon säger queeee riiiiicooo, dvs vad härligt och jag säger och jag behövde inte ens använda alla 10 minuterna! Drar mig ur en liten stund senare lite tidigare än jag hade önskat men visste att hon hade kort om tid så går och duschar av mig, hon klär på sig under tiden och vi kramar varandra hej då och tackar så mycket för besöket och hon flinar till och säger att jag bär med mig ditt minne och signalerar att det håller på att rinna ur henne nu när hon står upp och jag svarar att du har lämnat ett ännu större minne i min säng (den stora fläcken hon gjorde redan i första ställningen) vi skrattar lite till båda två innan hon går och imorgon ska vi gå på bästa fiskrestaurangen och käka om inget(ingen) kommer i vägen!
Citera
2026-08-23, 07:16
Medlem
halaltarzans avatar

Ser jag till mig själv så liggs det absolut då och då, men man kan ju inte berätta om varenda gång det sker. Och vem fan vill egentligen läsa om när ett äldre oattraktivt par gökar? Dessutom är det ju ingen här som slår eller ens kommer i närheten av dig, du är liksom kungen här på att sätta på brudar. Är du uppe i 1000 kvinnor än?
Citera
2026-08-23, 20:56
Medlem
dirtysouths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan

Ser jag till mig själv så liggs det absolut då och då, men man kan ju inte berätta om varenda gång det sker. Och vem fan vill egentligen läsa om när ett äldre oattraktivt par gökar? Dessutom är det ju ingen här som slår eller ens kommer i närheten av dig, du är liksom kungen här på att sätta på brudar. Är du uppe i 1000 kvinnor än?

Lol hoppas mitt sexliv är friskt även när jag kommit till din ålder
Igår hade jag årets sämsta ligg så det är jag inte heller så pigg på att rapportera om, dock en om inte den sexigaste tjejen jag legat med men vad hjälper det när hon är helt tappad, ingen av oss kom (tror jag åtminstone inte) och hon hamnar nu i papperskogen, det är synd för det är tredje gång vi setts och det har varit horribelt alla 3 gångerna, hon har än idag aldrig haft en kuk i sin munn och hon är 25 år gammal, jag sa till henne att det är ett slöseri med alla dina resurser att du inte kan använda dem (och syftade till hennes kropp) hon fnissade till lite bara... förstår inte hur en tjej kan vilja lägga så lite effort till sexet när hon uppenbarligen är kåt, det bokstavligen rann ur fittan på henne när jag bara hade kommit till smekningar av hennes kropp, så jag förväntade mig att denna gången skulle det blir andra bullar av - men nej samma lama som förut och hon vill jag ska göra henne gravid i slutet på året.... nej tack inget mer med henne

Som tur var fick jag mess från en av mina andra tjejkompisar i stan tidigt imorse som sett i sociala medier att jag var back in town och hon bjöd över mig till sin nya lya direkt på morgonen, jag dök upp och hon hade precis fått sin mens sa hon så vi chillade i hennes säng, hon rullade en spliff så vi rökte och kollade på film hon bjöd på någon hemmagjord kabucha och vi var båda väldigt kåta men hon var bokstavligen i sin första dag på mensen men likväl så tog hon mig mellan benen och sa att det är som ett hårt ben ja tack vare dig att du tar på mig svarade jag (har inte sett denna tjejen på ca 8 mån) så hon kanske hade glömt av hur jag är mellan benen, vi har bara legat ett par ggr innan men iaf så säger hon oj då och tar bort sin hand från mitt skrev, nej det gör inget säger jag ta på du och så märker jag hur hon kåtar upp sig mer när den växer snabbt, "vad gör vi då?" säger jag och hon svarar att vill du att jag ska suga dig?
Ja det låter bra säger jag och så hjälps vi åt att ta av mig, hon börjar suga direkt, först från sidan och hon verkar bli kåtare än mig av det, jag signalerar att jag vill ha henne framifrån så jag kan se mer vad hon gör och denna tjejen är mer av en bad girl så att säga - vilka allt som oftast kan sina saker i sängen på en helt annan nivå än de andra - iaf så hon fortsätter att suga mig bra och så säger hon den är så stor det är ingen chans jag kan ta in hela, och gud så fin den är säger hon med innan hon tar en paus och så frågar hon kommer du kunna komma om jag fortätter suga?

Ja inga problem säger jag - (jag kan nästan alltid komma på kommando) och för att inte låta henne jobba för mycket och med en jävligt tung pung ända sen gårdagens aktiviteter som aldrig avslutades så efter hon sugit mig ca en minut till så är jag riktigt nära så jag säger snabbare och djupare vilket hon hajar på sekunden och jag exploderar i en kraftfull orgasm varav hon halsar hela satsen på direkten och ser fan gladare ut än mig och säger att hon aldrig lyckats suga av någon så snabbt innan haha

Som tack så köpte jag ananas och en avokado till henne sen i affären sen åkte hon till sin mamma för att äta grillad gris och vi bestämde att grilla(+röka+ligga) i hennes lägenhet på fredag för då bör hennes mens vara över
Denna tjejen har haft sambo i 3 år en kille från UK(ibland här - ibland där) så därför jag säger hon är ingen bra tjej, han har potensproblem och kan inte ens få upp den men enl henne så bor de inte längre ihop fast när jag kom innanför dörren så var där 2 par herrskor vid skohyllan så mja

Och för att svara på din fråga om 1000 så nej fan det tror jag inte, försökte väl mig på någon kalkyl sist du frågade men jag tror "inte ens" det är hälften av det. Jag har haft förållande ett på 7 år ett på 6 år och ett par andra på ett par år också, det är de senaste 5-6 åren som jag har gått loss så att säga
Plus att jag varit i fängelse några år med, där blev det inte mycket ligga av haha... jobbar dock på att ta igen det nu, om en halvtimma kommer en dejt en tjej som dök upp i sociala medier och frågade om jag ville bada i poolen med henne och här har vi olympisk pool så ja nu ska jag göra mig redo och så får vi se om det blir en till idag eller ej
Senast redigerad av dirtysouth 2026-08-23 kl. 21:09.
Citera
2026-08-24, 07:56
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Inte så mycket att rapporta om egentligen men en avsugning tidigt i morse innan han åkte mot flygplatsen. Mysig aktivitet med den stora penisen. 😋
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in