Citat:
Ursprungligen postat av
halaltarzan
Ser jag till mig själv så liggs det absolut då och då, men man kan ju inte berätta om varenda gång det sker. Och vem fan vill egentligen läsa om när ett äldre oattraktivt par gökar? Dessutom är det ju ingen här som slår eller ens kommer i närheten av dig, du är liksom kungen här på att sätta på brudar. Är du uppe i 1000 kvinnor än?
Lol hoppas mitt sexliv är friskt även när jag kommit till din ålder
Igår hade jag årets sämsta ligg så det är jag inte heller så pigg på att rapportera om, dock en om inte den sexigaste tjejen jag legat med men vad hjälper det när hon är helt tappad, ingen av oss kom (tror jag åtminstone inte) och hon hamnar nu i papperskogen, det är synd för det är tredje gång vi setts och det har varit horribelt alla 3 gångerna, hon har än idag aldrig haft en kuk i sin munn och hon är 25 år gammal, jag sa till henne att det är ett slöseri med alla dina resurser att du inte kan använda dem (och syftade till hennes kropp) hon fnissade till lite bara... förstår inte hur en tjej kan vilja lägga så lite effort till sexet när hon uppenbarligen är kåt, det bokstavligen rann ur fittan på henne när jag bara hade kommit till smekningar av hennes kropp, så jag förväntade mig att denna gången skulle det blir andra bullar av - men nej samma lama som förut och hon vill jag ska göra henne gravid i slutet på året.... nej tack inget mer med henne
Som tur var fick jag mess från en av mina andra tjejkompisar i stan tidigt imorse som sett i sociala medier att jag var back in town och hon bjöd över mig till sin nya lya direkt på morgonen, jag dök upp och hon hade precis fått sin mens sa hon så vi chillade i hennes säng, hon rullade en spliff så vi rökte och kollade på film hon bjöd på någon hemmagjord kabucha och vi var båda väldigt kåta men hon var bokstavligen i sin första dag på mensen men likväl så tog hon mig mellan benen och sa att det är som ett hårt ben ja tack vare dig att du tar på mig svarade jag (har inte sett denna tjejen på ca 8 mån) så hon kanske hade glömt av hur jag är mellan benen, vi har bara legat ett par ggr innan men iaf så säger hon oj då och tar bort sin hand från mitt skrev, nej det gör inget säger jag ta på du och så märker jag hur hon kåtar upp sig mer när den växer snabbt, "vad gör vi då?" säger jag och hon svarar att vill du att jag ska suga dig?
Ja det låter bra säger jag och så hjälps vi åt att ta av mig, hon börjar suga direkt, först från sidan och hon verkar bli kåtare än mig av det, jag signalerar att jag vill ha henne framifrån så jag kan se mer vad hon gör och denna tjejen är mer av en bad girl så att säga - vilka allt som oftast kan sina saker i sängen på en helt annan nivå än de andra - iaf så hon fortsätter att suga mig bra och så säger hon den är så stor det är ingen chans jag kan ta in hela, och gud så fin den är säger hon med innan hon tar en paus och så frågar hon kommer du kunna komma om jag fortätter suga?
Ja inga problem säger jag - (jag kan nästan alltid komma på kommando) och för att inte låta henne jobba för mycket och med en jävligt tung pung ända sen gårdagens aktiviteter som aldrig avslutades så efter hon sugit mig ca en minut till så är jag riktigt nära så jag säger snabbare och djupare vilket hon hajar på sekunden och jag exploderar i en kraftfull orgasm varav hon halsar hela satsen på direkten och ser fan gladare ut än mig och säger att hon aldrig lyckats suga av någon så snabbt innan haha
Som tack så köpte jag ananas och en avokado till henne sen i affären sen åkte hon till sin mamma för att äta grillad gris och vi bestämde att grilla(+röka+ligga) i hennes lägenhet på fredag för då bör hennes mens vara över
Denna tjejen har haft sambo i 3 år en kille från UK(ibland här - ibland där) så därför jag säger hon är ingen bra tjej, han har potensproblem och kan inte ens få upp den men enl henne så bor de inte längre ihop fast när jag kom innanför dörren så var där 2 par herrskor vid skohyllan så mja
Och för att svara på din fråga om 1000 så nej fan det tror jag inte, försökte väl mig på någon kalkyl sist du frågade men jag tror "inte ens" det är hälften av det. Jag har haft förållande ett på 7 år ett på 6 år och ett par andra på ett par år också, det är de senaste 5-6 åren som jag har gått loss så att säga
Plus att jag varit i fängelse några år med, där blev det inte mycket ligga av haha... jobbar dock på att ta igen det nu, om en halvtimma kommer en dejt en tjej som dök upp i sociala medier och frågade om jag ville bada i poolen med henne och här har vi olympisk pool så ja nu ska jag göra mig redo och så får vi se om det blir en till idag eller ej