2026-07-04, 08:27
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nowayout2030
Jadu… vad ska man säga, försätt å fantisera inget fel me de.

Ja endast fantasin kan sätta gränser, å efter som att jag inte känner dig eller ens vet vem du är så kan jag fantisera ihop vad som helst för mig själv.
Citera
2026-07-04, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onan-eraren
Ja endast fantasin kan sätta gränser, å efter som att jag inte känner dig eller ens vet vem du är så kan jag fantisera ihop vad som helst för mig själv.
Yes, inget fel med å ha fantasier och drömmar.. så fortsätt med det.
Citera
2026-07-05, 07:38
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Ett långsamt, mjukt och lite trött ligg i natt efter en lång bilfärd. Han gick runt i den nattöppna affären och var så jävla snygg att jag var tvungen att knuffa ner honom i sängen när vi kom hem. Egentligen inget att skriva hem om, bara väldigt vanligt och lite avslaget liksom men det är ju de liggen som är så viktiga. Visst är det gött med spektakulära marathonligg men vardagssexet gör relationen levande typ. 😊
Citera
2026-07-11, 11:38
Medlem
Onan-erarens avatar
Knullade ett av mina ex halva natten, följde med henne hem efter hamnfestialen här i Karlstad å gav henne en rejäl omgång med kuken, hon bad hela tiden om mer. Jag antar att hon inte fått kuk på länge, men inatt fick hon både vaginalt å analt. Fyllde hennes röv med sperma, hoppas att hon snart vill ses igen.
Citera
2026-07-11, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onan-eraren
Knullade ett av mina ex halva natten, följde med henne hem efter hamnfestialen här i Karlstad å gav henne en rejäl omgång med kuken, hon bad hela tiden om mer. Jag antar att hon inte fått kuk på länge, men inatt fick hon både vaginalt å analt. Fyllde hennes röv med sperma, hoppas att hon snart vill ses igen.
Åfaan va gött! Hon vill säkert ses igen förutsatt att du knulla hon bra, och att hon blev glad å nöjd dock
Citera
2026-07-11, 13:15
Medlem
halaltarzans avatar
Rullade över till min kärrings sida av bingen i morse efter att ha vaknat med värsta klubban. Och eftersom hon är min kvinna så tog hon yrvaket emot mig och lät mig typ nyttja hennes kropp samtidigt som hon höll om och smekte mig ömt. Hon var varm och välkomnande och luktade en blandning av gårdagens parfym och naturlig kvinna. Himmelskt, och det tog inte många minuter innan jag kom.

Citera
2026-07-12, 11:03
Medlem
Onan-erarens avatar
Fick besök av kk:n igår hon ville ha kuk, det fick hon, men jag slickade henne till orgasm innan som den gentleman jag är. Sen knullade jag skiten ur henne, vi kom samtidigt å jag med ett glädjevrål. Det blev en lyckad helg för horbocken.
Citera
2026-07-13, 16:56
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Han kom hem efter träning tidigt i morse och luktade och smakade saltvatten och väldigt mycket man. Jag har ägglossning och är kåt som en kanin så han fick fortsätta med ett träningspass till. Jag är fortfarande öm lite överallt. Härliga tider!
Citera
2026-07-14, 18:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Rullade över till min kärrings sida av bingen i morse efter att ha vaknat med värsta klubban. Och eftersom hon är min kvinna så tog hon yrvaket emot mig och lät mig typ nyttja hennes kropp samtidigt som hon höll om och smekte mig ömt. Hon var varm och välkomnande och luktade en blandning av gårdagens parfym och naturlig kvinna. Himmelskt, och det tog inte många minuter innan jag kom.

Underbart. Vill vara den kvinnan. Var med om något liknande härom natten men han är tyvärr en annan kvinnas man. Men jag är fortfarande lycklig över att ha blivit tagen.
Citera
2026-07-26, 09:57
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Ett riktigt långligg igår. Oralt länge, länge på båda. Väldigt skönt och så vaginalt och analt i olika ställningar och avslut i min mun. Mysigt.
Citera
2026-07-26, 14:04
Medlem
dirtysouths avatar
24-årig tjej jag träffade i parken 2 dagar tidigare kom hem till mig efter jobb och gym då vi bestämt att göra middag tillsammans, detta är första gången jag träffar henne bortsett från i parken tidigare då vi promenerade och pratade i någon timma; hur som helst hon dyker upp i taxi något senare än vad hon estimerat vilket är totalt normalt men för sent för mig för att käka då jag inte gillar att äta stora mål på natten, iaf så vi går till affären som ligger några minuters promenad bort och promenerades dit/hem så inleds det lite kroppskontakt, hålla handen osv

När vi kommit hem och håller på med maten så blir det mer kramar och en och annan puss, efter hon käkat upp så ser hon att jag har en stor box av te och frågar om jag gillar mycket te vilket jag svara att njae, så där... iaf så hon börjar läsa på de olika och säger att "den här vill jag prova" med en i handen som det står att den mildrar menstruationssmärta var på jag frågar om hon menstruerar?! Hon svarar Neeej, var på jag säger Gud vilken tur! Och hon brister ut i skratt

Aldrig varit med om en tjej som äter så långsamt i mitt liv, jag blev tom uttråkad fast jag varit peppad att lära känna/ligga med henne och la mig till slut i sängen och vilade medans hon höll på att äta men till slut så var hon klar och hon lyckades äta mer än vad jag kunde föreställa mig med hennes uppskattningsvis 48-49kg lätta och nätta kropp, välsvarvad och med putande latinarumpa

Iaf så så fort hon var klar så ledde jag henne till sängen och vi konverserade medans vi började ta på varandra och med musikvideos i bakgrunden, jag drog ett skämt som jag brukar köra med latinatjejerna (det är kul för vissa förstår inte att det är skämt, bra sätt att mäta deras intelligens på med haha) att i min kultur är det inte bara oartigt att gå in med skorna i huset (vilket är nytt/annorlunda för dem) utan det är också mycket oartigt att vara i sängen med kläder på, så gör vi inte där jag kommer ifrån och denna tjejen brast ut i skratt på nytt vilket jag tyckte var en bra reaktion - smart och lekfull så hon säger att du måste jag ju ta av mig min skjorta, vilket jag gör med hennes hjälp, den fastnar som vanligt i ärmarna eftersom mina armar är ganska stora så jag behöver hennes hjälp att dra av den vilket jag ser att hon gillar, hon har redan tagit av sig byxorna btw och har bara en body på

Efter några långa kyssar när det började bli mycket för mig så letade jag mig ner över hennes kropp och började kyssa hennes skinkor och mellan dem och säger gud vad synd att det är en massa tyg i vägen här! Var på hon säger men det är ju lätt att ta av och knäpper genast upp för att ge mig full access, sagt och gjort så ger jag henne en oral behanding som hon börjar stöna och störttjuta av efter ett tag, hittade tydligtn väldrigt rätt där och jag börjar klä av mig resten också medans jag fortsätter den orala behandlingen och hon börjar frustra att jag ska trycka in den, flera gånger men jag vill inte stressa utan skämma bort henne lite extra så hon bad om att bli knullad i säkert 10 minuter innan det väl blev dags, jag stod då upp vid sängen och hon började suga mig för att putta mig bak i en annan säng (jag har 2 stora sängar i sovrummet) så jag skulle ramla på rygg i den och hon nästan hoppar över mig och trycker in kuken i sig, detta efter ett väldigt långt förspel och efter ett par minuters knull så går det för henne (igen?) medans jag suger på hennes lilla bröstvårta vilket jag märkte att hon verkligen gillade. Fortsätter dunka på henne i denna position då hon är superkåt, mycket kåtare än mig (gillar inte nattknull och det hade redan blivit väldigt sent för mig) sen tar jag och lägger henne i min favoritposition vilket är henne liggandes ner på mage med röven i vädret så att säga, märkte direkt när jag började köra att det var ännu skönare för henne, nu börjar hon med kalla mig diverse uppmuntrande saker och de klassiska "Que rico papiii" etc etc, vilket gör mig betydligt kåtare än tidigare, hon tjuter hur hon älskar min kuk och hur hårt jag kan ge henne, att hon är på väg att komma igen och eftersom det var sent så ville inte jag heller dra ut mer på tiden så jag säger att jag kommer komma och sagt och gjort så fyller jag hennes lilla fitta djupt bakifrån, stannar i henne ett par minuter efteråt och kramar om henne och ger henne några pussar innan jag går för att duscha.

Sen var hon tvungen att åka hem eftersom hon skulle jobba på morgonen men jag sa att jag vaknar alltid tidigt så hon stannade natten och vi hade ett ännu bättre knull på morgonen då jag alltid vaknar stenhård och kåt men nu har jag redan skrivit mycket text och har ett event om mindre än en timme så over and out :-)

Utseende 8.5 av 10
Knull 8.5 av 10
Kemi 10 av 10
Senast redigerad av dirtysouth 2026-07-26 kl. 14:09.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in