2026-08-30, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onan-eraren
O ja, men jag skulle vilja knulla ännu mer faktiskt, helst dagligen om jag fick chansen. Jag älskar att knulla.
Aaaa fattar, men träffar du inget nytt ligg läser ofta att du sätter på en å samma kk menar det måste vara svin tråkigt ju o sätta på en å samme hela tiden = du som älskar o knulla
Citera
2026-08-30, 21:42
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nowayout2030
Aaaa fattar, men träffar du inget nytt ligg läser ofta att du sätter på en å samma kk menar det måste vara svin tråkigt ju o sätta på en å samme hela tiden = du som älskar o knulla

Jo men det ska ju ha med medgivande att göra, den jag knullar måste vara med på det. Eller är det bara att hoppa på valfri brud på gatan å släpa hem å knulla henne, Jag har hört om att man kan bli anklagad för något som heter våldtäckt. (vad nu det är för någonting) Det sägs tilloch med att man kan få fängelse för det. Fängelse för att knulla, jag fattar ingenting.
Citera
2026-08-30, 22:35
Medlem
Citat:
Jo men det ska ju ha med medgivande att göra, den jag knullar måste vara med på det. Eller är det bara att hoppa på valfri brud på gatan å släpa hem å knulla henne, Jag har hört om att man kan bli anklagad för något som heter våldtäckt. (vad nu det är för någonting) Det sägs tilloch med att man kan få fängelse för det. Fängelse för att knulla, jag fattar ingenting.
Frågan va inte att HOPPA på någon läs frågan igen trollkarl
Citera
2026-08-30, 23:16
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nowayout2030
Frågan va inte att HOPPA på någon läs frågan igen trollkarl

Ställ då inte så förbannat dumma frågor om du inte vill ha ett dumt svar. Klart att jag knullar andra kk:n har en väninna henne är jag på när hon vill å nu har jag även börjat knulla ett av mina ex. Läser du överhuvud taget vad man skriver?
Citera
2026-09-01, 02:03
Medlem
dirtysouths avatar
Igår firade vi en lyckad vecka med 6-siffrigt + på kontot med grill, jointar och corona

Dök upp vid sen lunchtid hos en av mina amigas, hon hade redan klämt en corona och någon joint - glad som alltid, jag joinade ganska så snart in på några puffar och tvingade henne lyssna på svensk rap men det verkade hon inte ha något emot, när grillen var klar och vi var rejält mätta gick vi upp på hennes terrass och stekte samt myste lite vid poolen och hon blev trött - hon dricker nästan aldrig alkohol så efter 3 corona och ett par jointar så var det visst dags för siesta och desstum är det ett technoevent idag så lika bra att vara utvilad right?

Iaf efter att softat och mysigt hela eftermiddagen i hennes place och ätit gott, jag tog med förutom köttet lite olika lagrade ostar ostar som vi njöt av medans hon stod för drogerna och preparationen (här kostar 30g gräs 80 kr btw när man inte betalar gringo-pris haha) var jag riktigt taggad på att knulla henne då vi har haft riktigt bra sex förut och hon vet hur man knullar... resulterade dock i att hon fortfarande var i sin mens och trött efter allt vi konsumerat så hon somnade djupt när vi gick ner till lägenheten igen, jag bra bäng och glad och hon "snarkandes" så jag checkade min telefon istället - det är vad som är bra att ha många relationer... kl var nu kvart i 6 och en som precis slutar jobbet vid 6 skriver och frågar om jag är i stan då hon verkar precis ha fattat det från min update, svarar ja ska du komma förbi efter jobb?

Om du vill säger hon och jag säger siiii som de brukar uttrycka sig här, så det var bara att samla ihop mina grejer, ge den vilande tjejen några pussar och tacka för dagen, knalla hem vilket tog en 10 min ungefär och kort där på dyker den andra tjejen upp vid min dörr. Denna tjejen är (den enda) korkade tjejen jag känner här men hon är alltid jättekåt och snäll så jag försöker att alltid ha tålamod med henne då hon är en fin tjej, iaf vi börjar pussas och kyssas så fort hon kommit innanför dörren och hon säger att jag måste få låna duschen först, ja visst säger jag... jag kan ducha med dig (hade varit en 30+ grader som vanligt så de var ju behövligt) säger jag, "åh vill du det?" Svarar hon glatt, Ja varför inte säger jag!

Och så går vi in i duschen och hon börjar prata på något annat språk som jag inte förstod medans hon kollar upp på mig med kåt blick(hon är knappt/ca 150cm lång), jag säger spanska tack och hon säger jag är så liten som en dvärg jämfört med dig, ja visst säger jag och pussar henne och tar på henne, hon är redan jättekåt så jag börjar ta henne mellan benen också och jo visst, redan härligt våt så jag tänker varför dra ut på förspel och vänder henne mot väggen för att köra in kuken i henne, det gick inte så lätt som jag hade föreställt mig men efter några försök så är vi igång iaf och hon börjar stöna högljutt, hittar ingen jättebra position där och det är lite knepigt eftersom hon är så så kort men jag trycker upp henne i hörnet och där lyckas jag komma åt henne djupt och fint vilket jag hör att hon med gillar hårt då hon ökade några decibel minst sagt

Efter att kört på ett litet tag där för att ge lite förspe/(knull) drar jag mig ur och hon säger vi fortsätter i sängen, jag svarar inte utan torkar av mig lite snabbt och sedan henne också på ryggen och leder henne med fast grepp ända till sängen där jag lägger ner henne, kåt av alla substanser och spänning som byggts upp under dagen fortsätter jag att knulla henne i div positioner tills jag kommer djupt i henne och hon säger och så blev det en bebis, kuriosa hon gör uppdateringar emellanåt med div sammansatta foton på henne och hennes partner som är hennes livs kärlek enl vad jag ser
Citera
2026-09-01, 02:50
Medlem
dirtysouths avatar
Kom av mig lite i mitt senaste inlägg då jag fick påhälsning av en ny förmåga så hann aldrig skriva klart den dagen jag tänkte och tappade inlevelsen då det blev ett par andra ligg där efter men mitt senaste är färskt i huvudet så här kommer det;

Flirtat med en ny tjej online sedan morgonen, hon hade en tjejkompis hemma hos sig så hon kunde inte sticka ifrån pga henne, hon skickade bild på hennes lår där man såg precis början på fittan att hon inte hade underkläder, många timmar senare så är hon utanför mitt hotell och hennes vän har varnat henne för att utlänningar är farliga så hon vill jag ska komma ut istället men jag vinkar till henne från balkongen och det är nog för att hon ska få nytt förtroende och kika upp (jag höll på fixa käk så ville inte gå ner och plocka upp henne) iaf så hon dyker upp vid dörren många minuter senare, för mig är det häpnadsväckande att man inte kan förstå om det är låt säga rum 503 att man inte fattar att det är plan 5 - speciellt när man jobbar som mäklare... men men till slut kom hon iaf och jag ger henne en stor kram och serverar käket eftersom jag precis skulle äta och hon sagt hon ville ha med

Vi äter och konverserar sen tar jag henne till sängen, hade redan förberett soffan som jag brukar göra ibland när jag har nya tjejer som kommer över för första gången, vissa vill spela fina och sätta sig i soffan först innan de avacerar till sängen så för att spara tid hade jag torkstället med kläder på placerad mitt framför soffan och jag brukar påpeka det också att aj fan lika bra att vi går direkt till sängen och det funkar alltid

Iaf så väl i sängen så blev det lite småsnack sen smek, pussar och kyssar tills kläderna började åka av
Hennes kropp var väl en 6.5 av 10 måste jag säga, det visste jag redan innan men hon hade en fantastisk ass (som hon redan skickat foton på innan vi sågs) och eftersom det är min passion här i livet så kunde jag inte låta denna möjligheten gå förbi, hon var riktigt sexig i samtliga ställningar bakifrån men några trivselkilon, som tur är lägger de sig allt som oftast fint på latinatjejerna även om jag föredrar gymbrudar... iaf så tillbaka till händelsen;

Hon var genomvåt redan när jag började ta henne mellan benen vilket gjorde mig stenhård direkt, älskar att känna när de är naturligt våta, hon tar själv av sina stringisar medans hon ligger på rygg och jag ställer mig framför henne och smeker henne intensivt medans hon stönar på, efter ett tag när jag tycker det är nog med förspel så börjar jag knulla henne framifrån, ganska så snabbt så kommer det klassiska "que rico", när jag tar paus för att varva ner och byta ställning så blir hon orolig och säger du kom väl inte i mig?

Jag blir alltid orolig när någon frågar mig det, finns det män som har så svaga orgasmer att det inte ens märks?
Iaf så vänder jag på henne och hon ställer sig upp på alla 4 och putar med den heta stora röven vilket gör mig riktigt taggad, perfekt xxl-ass för de som gillar det men jag trycker ner henne i sängen igen och lägger mig ovanpå henne efter att gett henne några daskar och pussar på skinkorna, tar inte lång tid innan hon fortsätter med "que rico" och jag njuter på ett bra tag innan jag drar upp henne på alla 4 så som hon försökte tidigare och nu är känslan på topp, känner att jag närmar mig att kunna komma men vill njuta av henne längre tid i fler positioner så jag håller det tillbaka medans jag dunkar vidare lyssnades på hennes que rico och ser hur hon drar fast i lakanet och sängkanten

Tänker att jag ska skoja med henne eftersom hon blev så orolig att jag hade kommit innan så när jag känner att jag behöver pausa så gör jag ifrån mig ett läte som om jag kom "åaaaahh" que rico sa jag med och hon bara vaaaa

Lugn lugn det var ett skämt sa jag och hon lugnar ner sig och tog det bra haha
Säger åt henne att jag behöver hämta mig någon minut så hon kan suga mig under tiden men istället så kollar hon sin telefon för hennes mamma hade ringt (wtf) så jag säger åt henne ärligt talat ska du vara i telefonen nu? (hon är telefonberoende som många mäklare här) du kan krypa ner och suga mig istället medans jag vilar säger jag och det gör hon då, helt okey behandling måste jag säga, en 8.5 av 10 i sug-skills sen är det dags att ha henne on top, här har jag det svårare med många tjejer som inte förstår sig på rytmen och kemin, men med denna tjejen så gick det galant, fick till ett riktigt hett knull medans jag greppade hårt i hennes skinkor och dunkade på henne djupt ett bra tag mestadels med henne lutandes framåt, nice, det var så nice att jag redan är sugen på att knulla henne precis så igen - svårt att hitta en tjej som vet precis hur hon ska bete sig i denna position men där klickade det, så pass att jag kände att jag ville komma för nu hade vi ändå knullat på ett bra tag hon frågar tom om jag vill komma och jag säger ja du ska få allt djupt inuti det var väl så du sa? Nej nej säger hon... ja då är det bäst vi byter ställning nu för annars blir det så säger jag men det hjälper inte hon är kvar på topp så jag tar mig ur och lägger henne ner på magen med röven i vädret igen och knullar henne riktigt hårt tills jag håller på att komma och ger henne en fin sats över skinka och lår

Kort därefter så klär hon på sig och beger sig direkt hem, jag frågar vad hon skulle säga åt sin kompis om utlänningar är så farliga som hon sagt för hon hade skrämt upp henne innan hon kom, hon sa att hon skulle ljuga och säga att vi varit ute på kafé och druckit en kaffe bara, det förvånade mig lite jag trodde att tjejer gillade att skvallra mer men det kanske ingår i yrket att hon ska hålla fin fasad som mäklare det har jag upplevt här bland dem tidigare

Knull 9 av 10

Kommer upprepa om tillfälle ges
Gillade hur glad hon blev efter knullet, hon var förvisso jätteglad ända sen hon kom men det kändes som hon blev på en annan nivå efteråt
Var med en surfitta kvällen före så kanske därför jag uppskattade henne så mycket mer

Imorgon har jag 2 dejter inplanerade, båda i tidiga 20-årsåldern en brasiliansk medicinstudent och den andra andra året för att bli advokat, båda jättevackra så det ser jag mycket fram emot, det är dock morgondejt och lunchdejt så räknar inte med att det kan bli tillfälle för sex, ska däremot gå på ett event på kvällen så vi får se om det blir något där att rapportera om!
Citera
2026-09-02, 12:06
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Ett hårt och intensivt starffknull igår kväll, väldigt skönt. Nu är vi i total osynk fram till fredag kväll men jag hoppas på en riktigt köttig helg. 🥩
Citera
2026-09-03, 18:26
Medlem
Legat och edgat senaste dygnet med en kvinna jag tog tjo med igår. Eller rättare sagt, jag edgade (av förklarliga skäl då jag endast var hård kortare stunder i början av ruset.) Hon edgade första timmarna men lät sig sen komma några gånger när tjoet lämnade kroppen och gav (mig) utrymme för längre episoder av hårda stunder. Själv har jag fortfarande inte kommit och tänkte eventuellt låta det vara så. Kläderna är numera på och jag är fortfarande lite avklingande kåt.

Har även förut haft långa sejourer med samma kvinna (nyktra) där vi edgat (hon för att förhöja orgasmerna och jag för att stanna i kåtheten och hellre låta den klinga av försiktigt än abrupt avbryta den med att komma.

Nåja, vi får se hur det blir. Kanske drar jag en runk i duschen eller så ligger vi lite mer ikväll. Eller så får kommet helt bero.
Citera
2026-09-09, 02:50
Medlem
dirtysouths avatar
Precis dragit över en 24-årig blond vegan/vegetariantjej som kom förbi i hennes lunchpaus/håltimme, hon pluggar till läkare på universitetet som ligger några min härifrån

Det var andra gången vi sågs och vid första träffen så fick vi bra kontakt med varandra, sen for hon till en annan stad och jag hade faktiskt i princip glömt bort henne (mer om det i senare inlägg, stannat på stans bästa 5-stjärniga hotell några dagar med en brassetjej som var i stan på jobb) men iaf så vi tog upp kontakten igår på whatsapp och hon skrev att hon precis landat i stan igen, vad bra hoppas vi ses imorgon och ja vid 9 efter skolan kan jag säger hon

Så strax efter 9 imorse dök hon upp utanför dörren, söt, oskyldig(?) look, några väl översminkade finnar, blond smal och på superglatt humör precis som första gången jag såg henne, kram och puss direkt innan hon klev in i min lya

Efter ett glas vatten gick vi direkt till sängen, katchade upp om vad vi gjort senaste veckan innan kläderna började åka av

Konstaterade efter några kyssar att hon var härligt våt mellan benen och att hon hade en riktigt trång liten fitta vilket var superhärligt gillade hur hon kollade mig i ögonen när jag försiktigt trängde in i henne framifrån tills jag jobbat upp tempo, efter det så blev det henne liggandes på mage vilket verkade vara nytt för henne och jag ovanpå, hon rörde sig dock på ett störigt vis så jag bytte ställning igen efter ett tag, ledde upp henne ovanpå mig och jag vet inte hur hon gjorde det men det var som om hennes fitta knöps ihop och blev ännu tightare... jag frågade henne efteråt hur hon kunde knipa så där hon sa att det var oavsiktigt, mycket skönt var det iaf har aldrig känt så mycket stimuli från en fitta, passionerat långsamt (jämfört med hur det går till majoriteten av tiden) med en fantastisk känsla - för en sekund tänkte jag att så här måste det kännas att knulla ett .... haha

Nåja efter skifta ställningar några ggr så sa hon att det gör ont så jag passade på att avsluta, tömmer mig djupt i henne och nu fattas det bara 1 timme för att hon ska vara tillbaka på skolan men hon har ingen lust att gå nånstans säger hon så vila säger jag och det gör hon

Slänger ihop lite käk medans hon vilar så vi äter och efter det så har hon bara 15 min kvar tills hon måste gå men vi lägger oss i sängen igen för hon är fortfarande slö, hon börjar ta mig mellan benen ganska så omgående och säger att jag borde vara i skolan nu men hormonerna får mig att stanna, slutar med att hon kopplar upp sig online så jag tvingas lyssna på henne klass/lärare medans vi börjar ligga igen, denna gången eftersom jag hade kommit bara en timme eller så tidigare så tog det mig betydligt längre tid och hennes klass tog slut innan jag gjorde det, svettigt blev det med flera pauser där hon slickade och sög min kuk porrigt från topp till botten flera gånger

Efter mycket kämpande när hon är ovanpå mig i perfekt vinkel, hon har ena handen med saliv smekandes min pung med perfekt rörelse och tjutandes på spanska att hon vill att jag ska fylla henne med min mjölk (tro mig, det låter porrigare på spanska än när jag översätter) så blir det en andra sats djupt i henne, sen sjunker hon ihop och sover åtminstone 1 timme i min famn

Det roliga är när hon vaknar så säger hon vill du veta vad jag drömde?? "Ja visst"
Jag drömde att du var och skulle byta om hos min moster och hon började suga av dig medans jag tittade på... aja när hon gick hem en liten stund senare så sa jag hälsa så gott till moster nu.

Lyckad dag med alldeles för många brända kalorier under samlag #2 hon lyckades iaf komma under penetration och hon sa att hon måste vänja sig vid min sak så den inte gör henne illa mer.
Citera
2026-09-13, 00:53
Medlem
Onan-erarens avatar
Kk:n fick rida horbock medans min polare tittade på, hon var vild. Hon red kuken som om det inte fanns nån morgondag å när hon ridit sperman ur mig så sög hon av polaren, så inte bara fittan full i sperma munnen full också. Lyckad eftermiddag kan man säga.
Citera
2026-09-13, 10:09
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Vi var ute och svirade på varsitt håll och när vi kom hem det blev ett ganska så misslyckat ligg, så som det blir när man är lite för drucken och trött. Men mysigt iaf! Viljan fanns men inte orken.

Nu blir det valdagsfrukost och sen göra sig presentabel och gå och rösta! Och sen ligga lite avslagna i soffan och följa valet och förhoppnings inte bara ligga i soffan. Ligga med varandra också.
Citera
2026-09-13, 17:04
Medlem
Citat:
Ställ då inte så förbannat dumma frågor om du inte vill ha ett dumt svar. Klart att jag knullar andra kk:n har en väninna henne är jag på när hon vill å nu har jag även börjat knulla ett av mina ex. Läser du överhuvud taget vad man skriver?
Jodå, jag läser
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in