Kom av mig lite i mitt senaste inlägg då jag fick påhälsning av en ny förmåga så hann aldrig skriva klart den dagen jag tänkte och tappade inlevelsen då det blev ett par andra ligg där efter men mitt senaste är färskt i huvudet så här kommer det;
Flirtat med en ny tjej online sedan morgonen, hon hade en tjejkompis hemma hos sig så hon kunde inte sticka ifrån pga henne, hon skickade bild på hennes lår där man såg precis början på fittan att hon inte hade underkläder, många timmar senare så är hon utanför mitt hotell och hennes vän har varnat henne för att utlänningar är farliga så hon vill jag ska komma ut istället men jag vinkar till henne från balkongen och det är nog för att hon ska få nytt förtroende och kika upp (jag höll på fixa käk så ville inte gå ner och plocka upp henne) iaf så hon dyker upp vid dörren många minuter senare, för mig är det häpnadsväckande att man inte kan förstå om det är låt säga rum 503 att man inte fattar att det är plan 5 - speciellt när man jobbar som mäklare... men men till slut kom hon iaf och jag ger henne en stor kram och serverar käket eftersom jag precis skulle äta och hon sagt hon ville ha med
Vi äter och konverserar sen tar jag henne till sängen, hade redan förberett soffan som jag brukar göra ibland när jag har nya tjejer som kommer över för första gången, vissa vill spela fina och sätta sig i soffan först innan de avacerar till sängen så för att spara tid hade jag torkstället med kläder på placerad mitt framför soffan och jag brukar påpeka det också att aj fan lika bra att vi går direkt till sängen och det funkar alltid
Iaf så väl i sängen så blev det lite småsnack sen smek, pussar och kyssar tills kläderna började åka av
Hennes kropp var väl en 6.5 av 10 måste jag säga, det visste jag redan innan men hon hade en fantastisk ass (som hon redan skickat foton på innan vi sågs) och eftersom det är min passion här i livet så kunde jag inte låta denna möjligheten gå förbi, hon var riktigt sexig i samtliga ställningar bakifrån men några trivselkilon, som tur är lägger de sig allt som oftast fint på latinatjejerna även om jag föredrar gymbrudar... iaf så tillbaka till händelsen;
Hon var genomvåt redan när jag började ta henne mellan benen vilket gjorde mig stenhård direkt, älskar att känna när de är naturligt våta, hon tar själv av sina stringisar medans hon ligger på rygg och jag ställer mig framför henne och smeker henne intensivt medans hon stönar på, efter ett tag när jag tycker det är nog med förspel så börjar jag knulla henne framifrån, ganska så snabbt så kommer det klassiska "que rico", när jag tar paus för att varva ner och byta ställning så blir hon orolig och säger du kom väl inte i mig?
Jag blir alltid orolig när någon frågar mig det, finns det män som har så svaga orgasmer att det inte ens märks?
Iaf så vänder jag på henne och hon ställer sig upp på alla 4 och putar med den heta stora röven vilket gör mig riktigt taggad, perfekt xxl-ass för de som gillar det

men jag trycker ner henne i sängen igen och lägger mig ovanpå henne efter att gett henne några daskar och pussar på skinkorna, tar inte lång tid innan hon fortsätter med "que rico" och jag njuter på ett bra tag innan jag drar upp henne på alla 4 så som hon försökte tidigare och nu är känslan på topp, känner att jag närmar mig att kunna komma men vill njuta av henne längre tid i fler positioner så jag håller det tillbaka medans jag dunkar vidare lyssnades på hennes que rico och ser hur hon drar fast i lakanet och sängkanten
Tänker att jag ska skoja med henne eftersom hon blev så orolig att jag hade kommit innan så när jag känner att jag behöver pausa så gör jag ifrån mig ett läte som om jag kom "åaaaahh" que rico sa jag med och hon bara vaaaa
Lugn lugn det var ett skämt sa jag och hon lugnar ner sig och tog det bra haha
Säger åt henne att jag behöver hämta mig någon minut så hon kan suga mig under tiden men istället så kollar hon sin telefon för hennes mamma hade ringt (wtf) så jag säger åt henne ärligt talat ska du vara i telefonen nu? (hon är telefonberoende som många mäklare här) du kan krypa ner och suga mig istället medans jag vilar säger jag och det gör hon då, helt okey behandling måste jag säga, en 8.5 av 10 i sug-skills sen är det dags att ha henne on top, här har jag det svårare med många tjejer som inte förstår sig på rytmen och kemin, men med denna tjejen så gick det galant, fick till ett riktigt hett knull medans jag greppade hårt i hennes skinkor och dunkade på henne djupt ett bra tag mestadels med henne lutandes framåt, nice, det var så nice att jag redan är sugen på att knulla henne precis så igen - svårt att hitta en tjej som vet precis hur hon ska bete sig i denna position men där klickade det, så pass att jag kände att jag ville komma för nu hade vi ändå knullat på ett bra tag hon frågar tom om jag vill komma och jag säger ja du ska få allt djupt inuti det var väl så du sa? Nej nej säger hon... ja då är det bäst vi byter ställning nu för annars blir det så säger jag men det hjälper inte hon är kvar på topp så jag tar mig ur och lägger henne ner på magen med röven i vädret igen och knullar henne riktigt hårt tills jag håller på att komma och ger henne en fin sats över skinka och lår
Kort därefter så klär hon på sig och beger sig direkt hem, jag frågar vad hon skulle säga åt sin kompis om utlänningar är så farliga som hon sagt för hon hade skrämt upp henne innan hon kom, hon sa att hon skulle ljuga och säga att vi varit ute på kafé och druckit en kaffe bara, det förvånade mig lite jag trodde att tjejer gillade att skvallra mer men det kanske ingår i yrket att hon ska hålla fin fasad som mäklare det har jag upplevt här bland dem tidigare
Knull 9 av 10
Kommer upprepa om tillfälle ges
Gillade hur glad hon blev efter knullet, hon var förvisso jätteglad ända sen hon kom men det kändes som hon blev på en annan nivå efteråt
Var med en surfitta kvällen före så kanske därför jag uppskattade henne så mycket mer
Imorgon har jag 2 dejter inplanerade, båda i tidiga 20-årsåldern en brasiliansk medicinstudent och den andra andra året för att bli advokat, båda jättevackra så det ser jag mycket fram emot, det är dock morgondejt och lunchdejt så räknar inte med att det kan bli tillfälle för sex, ska däremot gå på ett event på kvällen så vi får se om det blir något där att rapportera om!