2022-07-18, 07:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doraemon-FTW
Det blev ett oväntat ligg i går kväll. Nästan lite porrfilmsaktiga omständigheter. Jag var över hos en polare som är några år äldre. Vi satt och bärsade och spelade Xbox. Plötsligt ringde hans dotter, 16 år, och ville ha skjuts hem från en vän. Vi hade ju druckit och kunde inte köra, så polarn bokade en Uber åt henne. När hon kom hem rök de ihop i ett storgräl, tror det började med att han störde sig på hennes attityd och hon sa åt honom att dra åt helvete. Slutade med att polarn ursäktade sig och drog iväg till dotterns morsa för att ha nåt slags krismöte, och bad mig hålla koll på dottern så länge.

Hon ödslade ingen tid utan frågade ganska snabbt om jag kunde tänka mig att köpa ut cigg och cider till henne i utbyte mot ett blåsjobb. Jag spelade lite svårflirtad men ville inte riskera att hon ångrade sig, så jag lät henne ganska snart sätta igång. Ganska tafflig var hon på själva sugandet, men det blev till slut en orgasm efter att jag fått vägleda henne rätt mycket. Till min förvåning tog hon satsen i munnen, men spottade dock ut allt direkt.

Så i morse var hon förbi hemma hos mig för att hämta sin beställning, och vi kom överens om att fler transaktioner kan bli aktuella framöver.

Polarens dotter som är 16?
Som du skulle se efter.
Är du pedofil med?
Hoppas polarn kommer på dig.
Citera
2022-07-18, 10:30
Medlem
Doraemon-FTWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnullaBella
Polarens dotter som är 16?
Som du skulle se efter.
Är du pedofil med?
Hoppas polarn kommer på dig.

Du behöver nog slå upp vad pedofil betyder.
Men jag ska hjälpa dig på traven: det är en vuxen person som tänder på icke-könsmogna barn.
Jag har endast sex med byxmyndiga, färdigutvecklade personer.
16-åriga tjejer är i allt väsentligt vuxna, men med tajtare kroppar än 40-taggare.

OnT: Polarn lär inte bli arg över sexakten då han har raggat på både min syrra och mitt ex. Däremot lär han bli lite vresig över spriten och ciggen.
Citera
2022-07-18, 10:43
Medlem
Citat:
Det blev ett oväntat ligg i går kväll. Nästan lite porrfilmsaktiga omständigheter. Jag var över hos en polare som är några år äldre. Vi satt och bärsade och spelade Xbox. Plötsligt ringde hans dotter, 16 år, och ville ha skjuts hem från en vän. Vi hade ju druckit och kunde inte köra, så polarn bokade en Uber åt henne. När hon kom hem rök de ihop i ett storgräl, tror det började med att han störde sig på hennes attityd och hon sa åt honom att dra åt helvete. Slutade med att polarn ursäktade sig och drog iväg till dotterns morsa för att ha nåt slags krismöte, och bad mig hålla koll på dottern så länge.

Hon ödslade ingen tid utan frågade ganska snabbt om jag kunde tänka mig att köpa ut cigg och cider till henne i utbyte mot ett blåsjobb. Jag spelade lite svårflirtad men ville inte riskera att hon ångrade sig, så jag lät henne ganska snart sätta igång. Ganska tafflig var hon på själva sugandet, men det blev till slut en orgasm efter att jag fått vägleda henne rätt mycket. Till min förvåning tog hon satsen i munnen, men spottade dock ut allt direkt.

Så i morse var hon förbi hemma hos mig för att hämta sin beställning, och vi kom överens om att fler transaktioner kan bli aktuella framöver.

Du förstår väl att detta kan sätta spår i henne och få henne att må dåligt över vad hon gjort när hon blir äldre. Hon är bara ett barn och har inte konsikvenstänk.

När hon blir äldre inser hon att hon utnyttjats av sin pappas kompis och det kan få henne att må fruktansvärt dåligt.
Citera
2022-07-18, 11:14
Medlem
Citat:

Man blir uppriktigt ledsen av att ta del av det här.

Det här är så dåligt. Din polare ber dig hålla koll på hans bångstyriga tonårsdotter och du utnyttjar tillfället till att gå bakom hans rygg och ha sex med henne. Du sviker din kompis, du beter dig som en kåt tonåring gentemot henne istället för som en stabil trygg vuxen.

Att diskutera om det är pedofili eller inte kan man förstås göra men även om man skippar den diskussionen är det här fel på så många sätt i alla fall. Bara det att du köper ut åt henne är galet även om det inte hade varit i utbyte mot sex.

Och sedan total brist på självinsikt ovanpå allt.
Citera
2022-07-21, 11:28
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:

Om du får knulla henne å hon begär diamanter, gör du det då?
Citera
2022-07-21, 11:51
Medlem
Sonny00s avatar
Det måste ha varit 2011 eller 2012 som jag hade samlag senast. Kanske dags att pröva på det igen! Det får nog bli på en Thaisalong i så fall.
Citera
2022-07-21, 11:56
Medlem
Retsinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shunruy
Man blir uppriktigt ledsen av att ta del av det här.

Det här är så dåligt. Din polare ber dig hålla koll på hans bångstyriga tonårsdotter och du utnyttjar tillfället till att gå bakom hans rygg och ha sex med henne. Du sviker din kompis, du beter dig som en kåt tonåring gentemot henne istället för som en stabil trygg vuxen.

Att diskutera om det är pedofili eller inte kan man förstås göra men även om man skippar den diskussionen är det här fel på så många sätt i alla fall. Bara det att du köper ut åt henne är galet även om det inte hade varit i utbyte mot sex.

Och sedan total brist på självinsikt ovanpå allt.
Doraemon är ökänt troll.
Citera
2022-07-21, 14:06
Medlem
saurkrauts avatar
Fyra ligg i korthet.

26-åring som jobbar inom media. Hade träffat henne ute någon gång. Halvsöt, trevlig men något färglös och därav inget märkvärdigt. Minns inte varför jag hade tagit hennes nummer. Jag är uttråkad men tar ändå hem henne efter en drink. Teasar henne genom att nonchalant göra allt utan att ligga med henne, men lyckas ändå på något sätt kåta upp oss båda till den grad att jag ger henne ett halvligg efter att jag fått henne naken. Stimulerar mig själv till klimax samtidigt som jag hånglar hennes tvåa. Nåja, lyckades i alla fall göra något intressant av situationen. 3/5.

30-åring från en app som jobbar med B2B försäljning av något slag. Söt, smal, med halvlångt hår och vackra ögon. Något seriös i framtoningen, men trevlig och med en behaglig personlighet. Hem till mig efter eftermiddagsdrinkar för ett behagligt småromantiskt vaniljknull. Inget avancerat, men minns inte detaljer. Söt tjej, antagligen ute efter något seriöst men lät sig förföras ändå. Hon fortsätter skriva till mig entusiastiskt. 3,5/5.

19-åring student jag träffat ute några kvällar tidigare. Snygg, mycket smal, med långt hår. Cool, vild på något sätt, med alternativ stil, håller på med dans. Hon är entusiastisk om att träffa mig och vi träffas för en drink på kvällen. Hon är uppenbarligen kåt på mig och frågar direkt om hon kan sova över. Vi knullar flera gånger, friskt, vilt och svettigt under natten, varje gång med välsignelser i hennes ansikte och mun, innan hon ger sig av på morgonen. Vild tjej och härligt sex. Bevisligen kär i mig och vill träffas snart igen. 3,5/5.

24-åring på besök i stan, jobbar med onlineförsäljning av kläder. Otroligt söt, med vackra ögon och en fantastisk feminin aura. Fångar henne ute vid precis rätt tillfälle på kvällen, lyckas dra en snabb drink och få upp henne på hotellet. Härligt, friskt ligg som även leder till lite analt. Välsignelse i ansiktet, ett skott rakt i ögat. Magiskt. Det känns som vi är kära i varandra och pratar om att ses igen när vi ligger och myser postkoitalt i hotellsängen. Svarar dessvärre inte på mina sms efteråt och har antagligen arkiverat mig som ett ONS. Analsex kanske var ett steg för långt? Vem vet. Two-ships-passing-in-the-night magi. 4/5.
Senast redigerad av saurkraut 2022-07-21 kl. 14:12.
Citera
2022-07-21, 16:11
Medlem
Citat:

Mysig vänskap du o din kompis har, fan bland det sjukaste o vidrigaste jag läst! Bara tanken att någon av mina vänner vill sätta på min lilla syster får det ju att vända sig.
Citera
2022-07-21, 16:50
Avslutad
Saurkraut är en sån jävla hingst! Jag önskar att jag var som honom! Jävlar vad han får ligga och tjejerna kommer hela tiden.
Citera
2022-07-22, 07:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xyrks
Senaste ligget blev med min kurviga kk som tyvärr inte kunde ställa upp med hennes sköte då det oturades med att vara "den veckan"..

Men som vanligt var hon sugen att träffas för att se och känna vad jag kunde hitta på med dom restriktionerna.

Väl hemma hos mig,och utan krusiduller så blev hon bunden till händerna liggandes på min säng,händerna bundna till sänggaveln.

Sen grenslade jag henne "bryskt",förde in min kuk i hennes väntade mun.

Och samtidigt som jag munknullade henne,en hand bakom hennes huvud,den andra stimulerandes hennes klitta med en vibrator,dröjde det inte länge innan hon vred bort sitt huvud för att rädda min kuk från hennes ljudlig och utan hennes kontroll orgasm.

Jag som varit med henne tidigare uppfattade direkt vad som var påväg att ske och släppte hennes huvud,satt fortfarande gränsle över henne,fortsatte att röra vibratorn exakt som innan tecknen på orgasmen.

Och så kom hon,ljudligt,krampande under mig,styrkan hennes kropp fick under orgasmen fick vi bägge att lätta lite från madrassen då hon spännande upp sin kropp i en båge..

Imponerande då jag inte är direkt nån lättviktare..

Efteråt fick hon "landa" lite.

Spände loss hennes händer,vilket hon då direkt fattade sin bröst,tryckte ihop dom och sade.

-nu vill jag se dig komma!

Tog en liten klick glidmedel mellan hennes bröst och plaserade min kuk i ravinen.
Hon klämde åt sina stora bröst och jag börjar jucka.

-Om du lyckas träffa min mun så får du ta mig analt nästa gång.

Vet att hon inte är så förtjust i analt i vanliga fall,så nu gäller det!

Juckar på och känner hur orgasmen närmar sig,tittar ned och ser hur hon som förhäxat med en vidöppen mun stirrar mot min kuk som snabbare och snabbare tittar fram mellan hennes bröst.

Och med ett djuriskt vrål så skjuter jag ut min säd,helt övertygad om att hon måste ha fått min last i munnen och över hennes vackra ansikte🙂

När jag äntligen kommer tillbaka efter orgasmen tittar jag nu ned på henne.

Och vad får jag se?...

En ynklig lite fläck med satsa på hennes hals,inte alls som den "Porrfilmsutlösning" jag hade förväntat mig😕

-Bättre lycka nästa gång flinar hon till mig,lite förvånad.

Så min läxa i det hela var att man inte ska hålla på och runka,man vet inte när man behöver en ordentlig last att bjuda på😉

Blev lite vanligt prat efter hon lånat min dusch och som den duktiga flickan hon är,tvättat vibratorn.

En kul och skön träff men med ett för mig snöpligt avslut.

Dina inlägg är riktigt härliga att läsa, om än slutet var snöpligt. 😅 Bättre lycka nästa gång. Ni verkar ha grym kemi, för jag tolkar det som att ni den kurviga kk:n är en och samma i dina inlägg. Har du bara haft tur att lyckas flörta till dig en sådan galant fröken till att enbart vara kk och träffas just för sex eller hänger ni mer? Jag ser fram emot nästa uppdatering!
Citera
2022-07-22, 09:23
Medlem
Doraemon-FTWs avatar
I går kväll lägrade jag ÄNTLIGEN den kurviga syrianska 20-åring jag spanat in sen i våras. Hon jobbar på gatuköket där jag brukar inhandla en tunnbrödrulle 3 nätter i veckan efter att ha varit på krogen. Vi har småpratat säkert 30 gånger. Hon är universitetsstudent och extraknäcker på korvmojen, så det är ingen korkad brud vi snackar om.

Jag tog då till sist modet till mig och frågade om jag kunde få dessert till vurren. Inom 10 minuter var vi i hennes studentlya och jag lapade syriansk mus. Själva penetrationen tog bara några minuter trots att jag hade några öl innanför västen. Maken till trång och härlig fitta har jag sällan varit med om. Det blev avslut med utdrag och sprut över hennes mage. Inte min favorit, men dagens ungdom har väl sina principer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in