2022-04-01, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av saurkraut
En 33-årig som jobbar på kontor. Snygg, lång med långt hår. Fina former. Trevlig och något seriös i framtoningen. Gift, inga barn.

Vi hade träffats ute en eftermiddag några dagar tidigare. Hon hade tvekat när vi skulle byta nummer, då hon är gift, men hon lyckades givetvis inte stå emot min saurkrautcharm.

Vi träffas på kvällen. Då alkohol inte står på menyn blir det en koffeinfri fika. Inne på kafét uppenbarar sig hennes vackra kroppsformer av hennes tajta kläder, som sexigt framhäver hennes bröst och höfter. Det börjar lättsamt, men vi kommer snart in på djupare ämnen, om livet, framtiden och annat. Hon öppnar sig, och berättar både det ena och det andra.

Vi ger oss av, säger jag. En kort promenad leder oss mot mitt boende.

Hon tvekar, eller låtsas tveka, när vi går igenom porten. Är det inte sent? Något ord om att hon kanske borde åka hem. Hennes kroppsspråk säger något helt annat.

Väl inne blir det musik och lite dans, men betoning på lite. Mindre än vanligt.

Vi blir mer och mer fysiskt närgångna, samtidigt som hon berättar mer om sina livets hemligheter. Jag vet redan sånt hennes man eller bästa vänner inte vet. Några mörka fläckar i hennes förflutna.

Jag håller hennes hand.

Snart sitter hon i gränsle ovanpå mig, enligt beprövad metod, och det tar inte lång tid förens vi växlar en kyss.

Jag borde inte...

Snart smeker jag hennes fitta genom tyget av hennes strumpbyxor och trosor. I nästa stund letar sig min hand in för att försiktigt penetrera henne, för att säkra vägen för soldaten som komma skall. Hon stönar, men välkomnar mig.

Snart knullar vi i min säng. Missionären, doggy och mycket pullande från mitt håll. Hon vill först inte ta emot oralsex, oduschad som hon är, men hon kapitulerar snart. Allt pullande och oralsex gör att hennes underkropp täcks av en glansig våt sälta.

Jag avslutar med att stimulera mig själv till fyrverkeri samtidigt som jag hånglar med hennes tvåa, innan vi duschar och hon ger sig av.

Nästa dag. En 21-årig student. Smal, söt med långt hår och full av liv.

Jag fångar henne ute när hon är ute och shoppar. Vi hittar direkt kemi när jag pratar med henne, och hon visar sig vara mycket entusiastisk om att följa med mig på en drink direkt där och då, som om att hon bara hade gått och väntat på att någon skulle fråga henne.

Sagt och gjort. Det blir en drink, följd av en annan. En tredje. Vi seglar in i dimman till tonen av samtalet om livet, hennes ex och mitt dejtingliv.

Efter en kort inre utläggning om huruvida vi bör ta en taxi till mig eller ta in på ett hotell beslutar jag mig för det senare. Alltid roligare att knulla i ny miljö, något jag uppskattat mer och mer på senare tid.

Okej, men vi kommer inte att ligga? Säger hon fnissigt, utan att själv tro på det. Ett symboliskt yttrande för att försäkra oss om att hon inte är lösaktig. Vi träffades ju bara någon timme eller två tidigare, trots allt.

Väl inne på hotellet hamnar vi snabbt på sängen. Jag smeker hennes tajta, smala kropp genom tyget av hennes kläder, och suger snart på hennes små bröst som jag blottar genom att dra upp hennes tröja och linne.

Snart ligger hon helnaken på sängen, hennes vackra, smala 21-åriga kropp blottad framför mig.

Jag slickar hennes fitta och passar på att njuta av dens smak samtidigt som jag tar in doften av hennes tvåa, som jag lätt särar på med fingrarna. Min soldat är redo och äntrar henne snart i doggy.

Det blir ganska intensivt doggy, missionären och ridande, även med inslag av oralsex och pullande. Den bästa sortens vaniljsex, med andra ord.

Jag munknullar henne samtidigt som jag slickar hennes fitta, i en 69, innan jag återigen knullar henne i missionären. Hon ligger våt och flämtar på sängen.

Då vi blir utmattade av det intensiva sexet vilar vi en stund, innan vi migrerar till badrummet.

Väl där börjar vi röra oss bortom vaniljsexet. Jag står framför toaletten, och hon har sitt ansikte mellan min soldat och toalettskålen. Mitt kiss rinner ner över hennes kind, och in i hennes mun. Snart kissar jag även på hennes bröst och överkropp. Hon får även, givetvis, kissa i min mun, något som hon efter lite svårigheter inledningsvis till slut lyckas med, ståendes i duschen. Jag dricker, sväljer och njuter av den varma strålen kiss som porlar in i min mun.

Vi migrerar snart tillbaka till sängen där vi fortsätter det intensiva sexet. Ännu mer doggy, missionären och ridande, nu täckt av kiss som snart även får sällskap av en hel del saliv. Hennes ansikte är mer eller mindre täckt av ett lager saliv som lägger sig ovanpå ett mindre lager kiss, och hennes långa hår klibbas naturligtvis fast mot hennes ansikte. Allt detta gör visuellt känslan av att hårt knulla henne desto mer njutbar.

Jag passar även på att slicka hennes tvåa ordentligt, en personlig favorit. Mums.

Men nu får det vara nog och slut på det roliga. Jag tar ner 21-åringen på golvet, där hon sätter sig på knä. Min stora vita välsignelse landar i hennes ansikte och mun för att fullgöra den heliga treenigheten av kiss, saliv och säd, innan soldaten skjuter in i hennes mun igen.

Vi duschar, klär på oss och ger oss av.

Vilken oerhört fräsch novell med wet efter massa drinkar och förmodligen vätskebrist. Nu är inte wet något för mig annars heller.

Tillbaka till ämnet tråden handlar om. Träffade en tjej från Tinder på middag i onsdags efter jobbet. Efter middagen tog vi hennes bil till en badplats och det blev sex i baksätet. Väldigt trångt i en Golf, men skönt ändå och mest missionären då takhöjden gjorde det jobbigt att rida för henne.
Citera
2022-04-01, 10:40
Medlem
Huzzahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fluffafiffinfin
Hahahaha. Underbar anekdot från den andra sidan av Sarre! 👏👏👏 Kudos till dig och din man för genomförandet!

Man tackar!😊
Det blev ett litet blåmärke efter ett tjuvnyp i överarmen och smisk på bara stjärten för att jag inte kunnat behärska mig men det fick det vara värt för att ha fått smakat på Soldaten irl.
Citera
2022-04-01, 13:19
Medlem
fluffafiffinfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huzzah
Man tackar!😊
Det blev ett litet blåmärke efter ett tjuvnyp i överarmen och smisk på bara stjärten för att jag inte kunnat behärska mig men det fick det vara värt för att ha fått smakat på Soldaten irl.

Värt! Och negligerbart i jämförelse med de psykiska trauma du åsamkat Sarre.
Citera
2022-04-01, 13:27
Medlem
Huzzahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fluffafiffinfin
Värt! Och negligerbart i jämförelse med de psykiska trauma du åsamkat Sarre.

Hahaha! Min starka förhoppning är att han ska lära sig något det gör man oftast bäst genom att bli lite omskakad.😉
Citera
2022-04-03, 15:18
Medlem
Uncloaks avatar
Lade mig tidigare än mannen igår kväll. Fipplade med telefonen ett tag innan jag hörde hur han hoppade in i duschen för att göra sig klar för sängen. Kände mig sugen så började värma upp och leka med mig själv.

Han kom in till sovrummet och lade sig bredvid mig och tog upp fjärrkontrollen för att sätta på en film. Avbröt honom direkt med intensiva kyssar och smek över kroppen, och det tog inte lång tid innan min hand smög ner och jag kände att hans kuk var hård och redo. Jag var ju redan våt så det var bara att köra.

Tog mig upp och satte mig gränsle över honom och sjönk ner samtidigt som jag höll hårt om hans hals. Blev en lång ridtur och jag kände att det skulle bli svårt att komma (kvinnlig vinballe). Ställde mig på alla fyra och lät honom jobba och ta mig bakifrån istället. Kan bli så otympligt i en mjuk säng, så sade till honom att jag ville att han skulle knulla mig bakifrån på golvet. Sagt och gjort så gjorde mannen som jag sade. Han tryckte mig hårt tills han kom över min kropp bakifrån. Vi städade upp lite innan vi fortsatte myset i sängen, och han fingrade mig till jag tillslut kom jag med. Ett lugnt vaniljknull, men det var bra.

Tacksam som jag är så fick han vakna upp till att bli avsugen imorse. En bra söndag, och den är inte slut än.
Citera
2022-04-04, 04:09
Medlem
Åkte hem till en tjej i onsdags och började knulla henne men fick avbryta då hennes fitta luktade illa och jag slaknade. Flytningar eller nåt?
Citera
2022-04-04, 17:42
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Fredag. Klockan va 12 på natten. Ja låg o väntade och plötsligt plinga de till i telefonen.
Ja öppnade och min date va här. Han hade på sig stiliga kläder och kavaj.
Han doftade av dyr parfym. Han kom in och hälsade, sa ngra korta fraser.
Sen började han ta av sig byxorna.
Ja gick ner på knä för honom och tog fram hans tjocka, långa, saftiga kuk.
Tog in ollonet i munnen som va nästan större än min mun och började suga.
Sen pressade ja munnen framåt och började deepthrota honom ordentligt.
De började rinna av dreggel från min mun och ja fick gag reflex, fortsatte en stund till
och sen tog ja ut kuken som va helt dränkt i saliv och fortsatte deepthroata mig på den.
han va nu riktigt hård. sen tog ja hans hand,
naken som ja va traskade ja me honom till köket så skinkorna dallrade,
han hade på sig mer kläder än mig men naken på underkroppen,
ja va helnäck.
så böjde ja mig ner över köksbänken bland alla smutsiga tallrikar och disk,
och så började han knulla mig i röven.
ja hade hållt på me min stora dildo dagen och mitt anus va ganska ömt,
ja kände hur de började kännas som pain när hans stora kuk knullade mig,
men efter en stund så kändes den där analsmärtan som att ja nästan blev hög,
hamnade nästan i extas och stog där som en kåtbock och blev rövknullad.

båda vi två kom och efter det kände ja mig helt extatisk och superglad
han fixade sig lite på toan, påklädd igen så stod ja där naken & sa tack för ett bra knull!

Vi ses väl igen? *seductive voice
Citera
2022-04-05, 17:24
Medlem
Mitt ex var här igår. Länge sen sist (parkeringen, se tidigare inlägg), och vi var båda sjukt sugna. Jag kom två gånger när jag red honom, och efter det bad han mig ta honom ordentligt med dildo. Körde ett par olika, fick inte in den grövsta (inte alltid det går, han är trängre än mig), hans favorit är att stå på alla fyra när jag ligger under och suger samtidigt som jag använder dildon. Han hade kukring på, och efter en stund ställde han sig upp på knä och sprutade över mitt ansikte med dildon djupt inne. Ett vaniljknull med perverst slut kanske man kan säga. När han sprutat över mun och ansikte gned han ut spwrman i mitt ansikte, sen kysste han mig och slickade upp lite sperma. Vi är ganska perversa båda två.
Citera
2022-04-06, 11:46
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av randomuser
Date? Booty call snarare...
vet inte va ja ska kalla de.. hook-up?

Citat:
Ursprungligen postat av Bizmarck
Tycker det låter som en romantisk första dejt.
andra dejten faktiskt förra va typ likadan.
Citera
2022-04-07, 01:30
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnarlyknots
Mitt ex var här igår. Länge sen sist (parkeringen, se tidigare inlägg), och vi var båda sjukt sugna. Jag kom två gånger när jag red honom, och efter det bad han mig ta honom ordentligt med dildo. Körde ett par olika, fick inte in den grövsta (inte alltid det går, han är trängre än mig), hans favorit är att stå på alla fyra när jag ligger under och suger samtidigt som jag använder dildon. Han hade kukring på, och efter en stund ställde han sig upp på knä och sprutade över mitt ansikte med dildon djupt inne. Ett vaniljknull med perverst slut kanske man kan säga. När han sprutat över mun och ansikte gned han ut spwrman i mitt ansikte, sen kysste han mig och slickade upp lite sperma. Vi är ganska perversa båda två.
måste ba säga .... din ex-kille verkar assexig ja e bög... hur ser han ut?
Citera
2022-04-07, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .Hellraiser.
måste ba säga .... din ex-kille verkar assexig ja e bög... hur ser han ut?
Han är bi. Äldre, smal, runda glasögon, inte så mycket hår, proper, korrekt stil, alltid med snygga skor, rock, skjorta under tröjan. Välrakad i ansikte och nertill, lite hår på bröstet. Grymt sexig och har väldigt hög sex drift. Han har väldigt lite erfarenhet av killar, men vill bli påsatt ordentligt... Så jag får väl styra upp ngt... 😏
Citera
2022-04-07, 22:26
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnarlyknots
Han är bi. Äldre, smal, runda glasögon, inte så mycket hår, proper, korrekt stil, alltid med snygga skor, rock, skjorta under tröjan. Välrakad i ansikte och nertill, lite hår på bröstet. Grymt sexig och har väldigt hög sex drift. Han har väldigt lite erfarenhet av killar, men vill bli påsatt ordentligt... Så jag får väl styra upp ngt... 😏
min senaste va också en äldre man... typ 50+
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in