2022-07-06, 12:31
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fightnflight
Alltså det sista

Läste igenom din novell och den låter osannolik kan jag säga som kvinna som träffat en del snubbar genom åren. Inga män, inte ens sexmissbrukare, försöker ha sex med någon den vägen när det blir lite mer intimt.

Det känns mer som porr än att det återspeglar verkligheten av ons. Upplevde förra snubben som "äcklig" för att han ville ner o glufsa osv. Det är ungefär det grövsta, att de ber om eller vill ge oralsex. Vore helt otroligt om du hittar ena efter andra som ställer upp på allt, även att du dessutom föreslår det. Vid kontakt på nätet försöker män dessutom ta reda på innan, vad en tjej kan tänkas vilja när det är lite annorlunda. Även när det kommer till om de vill utföra oralsex.

Säger inte att det inte kan variera mellan människor eller finnas undantag. Bara att det du skriver inte känns trovärdigt. Kanske några kvinnor kan gå in i tråden och berätta om hur deras ons gått till.

Men det var kul första gången, MEN dom män som är vana dateare och kan kvinnor vet att om en kvinna tycker det är galet med lite anal, så kommer hon inte fisa eller skita på ditt golv sekunden efter lite dans i 2 rummaren på första daten efter att blivit uppraggad på ICA,
ja du hör hur jävla töntigt det låter.

Vägen till sådant sex är långt, så snubbens trovärdighet = 0
igenom att det sker nästan varje dag samt att oftast så knullas det flera gånger / dag med olika tjejer som alla älskar wet, fisar, scat samt analt och fontän , sorry fäll ner pungen och landa Saurdick

det börjar bli tröttsamt
Senast redigerad av DayNite 2022-07-06 kl. 12:35.
Citera
2022-07-06, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
Men det var kul första gången, MEN dom män som är vana dateare och kan kvinnor vet att om en kvinna tycker det är galet med lite anal, så kommer hon inte fisa eller skita på ditt golv sekunden efter lite dans i 2 rummaren på första daten efter att blivit uppraggad på ICA,
ja du hör hur jävla töntigt det låter.

Vägen till sådant sex är långt, så snubbens trovärdighet = 0
igenom att det sker nästan varje dag samt att oftast så knullas det flera gånger / dag med olika tjejer som alla älskar wet, fisar, scat samt analt och fontän , sorry fäll ner pungen och landa Saurdick

det börjar bli tröttsamt

Nej det låter skitkul 🤣😂😂

Ja, du raggar väl på rätt ställen. Det är kränkande mot oss andra som har en annan syn på sex och intimitet. Jag upplever det svårt att ens tända på en kille utan att han kickat på endorfinerna, förstå hur märkligt det blir när de drar upp en massa annat. Nu sker det typ aldrig men ändå.

Det skulle finnas med som alternativ. Precis som sexuell läggning. Som tur är så är många män öppna direkt på profilerna så man kan klicka bort dem när det står mer sexuella inriktningar, bdsm, dominans, undergivenhet,oseriöst, gift, eller polymoarösa eller vad de nu heter liksom öppna relationer. Ärlighet är bättre än att man får en chock. Dåligt sex vill vi alla slippa oavsett inriktning. Vissa ser det mer sexuellt och vill bara ha ett okomplicerat ligg medan t.ex jag vill ha in hela killen i hjärnan och helt fascinerad av just honom. Sedan visst folk är olika. Oavsett kön helt ok så länge man inte blåser folk eller lurar in dem där de inte vill vara.
Citera
2022-07-09, 08:11
Medlem
saurkrauts avatar
19-årig student jag träffat ute förra helgen. Mer söt än snygg, ljushårig, med okej kropp. Positiv men ganska alldaglig.

Vi träffas på kvällen för en drink. Hon är söt, men inget märkvärdigt.

Drink, promenad, hem till mig. Ingen fantastisk kemi, men helt okej. Hon är något svårläst och jag har svårt att avgöra hur det ska gå. Vi pratar om hennes tidigare förhållande, om hur hon hade haft svårt att släppa taget när de gjort slut.

Hemma hos mig det dans och musik. Det vanliga.

Provar yogamanövern och höjdpunkten blir när hon har sin rumpa tryckt mot mig, samtidigt som hon är böjd framåt. Jag lutar mig fram och vänder hennes ansikte mot mig för en kyss. Snart åker hennes byxor ner och jag slickar henne bakifrån.

Det blir ganska friskt men något oinspirerat sex. Doggy, missionären, ridande. Passionslöst, på något sätt, som om att vore en vardagsrutin för oss båda. Hon suger av mig, givetvis även det oinspirerat. Två solar.

Hur ska jag beskriva det? Båda är investerade i sexet, men utan övertygelse. Som om att vi både hade fått betalt för att ligga med varandra.

Jag upptäcker direkt att hennes tvåa är lätt att ha att göra med. Utan större problem bearbetar jag den och äntrar i doggy, och låter min soldat gå in och ut ur hennes lilla hål. Även detta något oinspirerat. Jag spärrar upp hennes hål med mina händer, och låter sedan henne göra det själv.

Lite ytterligare analt, i doggy och missionären med vissa småromantiska inslag, senare är det dags för avslut. Ner på golvet, och jag stimulerar mig till en välsignelse i hennes mun, hennes första gång. Några sekunder in i det spottar hon ut min välsignelse, otacksamt. För mycket att hantera.

Söt tjej, men ganska tråkigt sex. Det var som bäst precis innan det började.
Citera
2022-07-10, 09:10
Medlem
saurkrauts avatar
Djupt andetag, okej.

18-årig student. Mycket lång, smal, söt med långt hår. Cool, lågmäld med ändå jordnära på något sätt.

Springer på henne sent ute på kvällen. Ganska trött och småfull efter en lång kväll, där jag bland annat försökt förföra en 22-åring då vi inte fick till ett ligg pga hennes mens (vi ska dock träffas nästa vecka).

Hennes vackra långa, smala form lyser i kvällen och fångar genast min uppmärksamhet. Jag flyger genast på henne och inleder en konversation, och det visar sig att hon ska träffa någon kille från Tinder eller liknande.

Jag charmar henne snabbt och erbjuder att vi tar en kvällspromenad. Bara någon halvtimme. Hon kan ju träffa killen efteråt.

Hon tvekar. 20 minuter. Jag kontrar, envis som jag är. 30 minuter.

Vi går i princip direkt till hotellet där jag tidigare försökt ligga med 22-åringen. Hon tvekar först, mest pga av tiden och att hon snart ska träffa killen, snarare än av tanken att följa med mig in på hotellet.

Några minuter senare är vi på hotellrummet.

Ingen dans och ingen tid att förlora.

Hon sitter ovan på mig, jag kysser henne och börjar dra av hennes tajta kläder. Jag suger på hennes små bröst och kysser hennes mage. Snart positionerar jag henne i doggy, drar ner hennes jeans och börjar slicka hennes 18-åriga fitta bakifrån. Hon suger av mig tvåsoligt.

Snart knullar jag henne i doggy på sängen, följt av missionären, bland annat. Vaniljsex i högsta grad, men ganska behagligt. Hon stönar när min soldat går in och ut ur hennes tajta varma hål, samtidigt som jag njuter av synen av hennes smala tajta helnakna kropp framför mig.

Då hon inte vill ta välsignelsen i munnen avslutar jag med att slicka hennes etta och tvåa samtidigt som jag stimulerar mig till klimax. Vi städar upp oss och beslutar oss om att vi vill ses igen.

Jag följer med henne ut och hon springer iväg för att träffa killen från Tinder.

Riktigt söt tjej och ett oväntat ligg.
Senast redigerad av saurkraut 2022-07-10 kl. 09:49.
Citera
2022-07-10, 10:48
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saurkraut
Jag flyger genast på henne och inleder en konversation,

Helt rätt. Brudar älskar detta…
Citera
2022-07-10, 10:52
Medlem
DayNites avatar
Snubben kan sin sak, tjejer älskar när man dyker på dem och börjar prata
dom blir så kåta, efter 5 min så är dom hemma hos dig och suger din kuk
efter 10 sprutar dom på din balkong

och efter 5 min följer dom med dig till ditt hotell för att knulla
du är en sådan man som vet hur man gör

det funkar så
Citera
2022-07-10, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
Snubben kan sin sak, tjejer älskar när man dyker på dem och börjar prata
dom blir så kåta, efter 5 min så är dom hemma hos dig och suger din kuk
efter 10 sprutar dom på din balkong

och efter 5 min följer dom med dig till ditt hotell för att knulla
du är en sådan man som vet hur man gör

det funkar så

Någon mer än jag som noterat att nästan alla inlägg kommer "dagen efter" vid antingen 8 eller 9-snåret?
Citera
2022-07-10, 16:42
Medlem
Senaste ligget blev med min kurviga kk som tyvärr inte kunde ställa upp med hennes sköte då det oturades med att vara "den veckan"..

Men som vanligt var hon sugen att träffas för att se och känna vad jag kunde hitta på med dom restriktionerna.

Väl hemma hos mig,och utan krusiduller så blev hon bunden till händerna liggandes på min säng,händerna bundna till sänggaveln.

Sen grenslade jag henne "bryskt",förde in min kuk i hennes väntade mun.

Och samtidigt som jag munknullade henne,en hand bakom hennes huvud,den andra stimulerandes hennes klitta med en vibrator,dröjde det inte länge innan hon vred bort sitt huvud för att rädda min kuk från hennes ljudlig och utan hennes kontroll orgasm.

Jag som varit med henne tidigare uppfattade direkt vad som var påväg att ske och släppte hennes huvud,satt fortfarande gränsle över henne,fortsatte att röra vibratorn exakt som innan tecknen på orgasmen.

Och så kom hon,ljudligt,krampande under mig,styrkan hennes kropp fick under orgasmen fick vi bägge att lätta lite från madrassen då hon spännande upp sin kropp i en båge..

Imponerande då jag inte är direkt nån lättviktare..

Efteråt fick hon "landa" lite.

Spände loss hennes händer,vilket hon då direkt fattade sin bröst,tryckte ihop dom och sade.

-nu vill jag se dig komma!

Tog en liten klick glidmedel mellan hennes bröst och plaserade min kuk i ravinen.
Hon klämde åt sina stora bröst och jag börjar jucka.

-Om du lyckas träffa min mun så får du ta mig analt nästa gång.

Vet att hon inte är så förtjust i analt i vanliga fall,så nu gäller det!

Juckar på och känner hur orgasmen närmar sig,tittar ned och ser hur hon som förhäxat med en vidöppen mun stirrar mot min kuk som snabbare och snabbare tittar fram mellan hennes bröst.

Och med ett djuriskt vrål så skjuter jag ut min säd,helt övertygad om att hon måste ha fått min last i munnen och över hennes vackra ansikte🙂

När jag äntligen kommer tillbaka efter orgasmen tittar jag nu ned på henne.

Och vad får jag se?...

En ynklig lite fläck med satsa på hennes hals,inte alls som den "Porrfilmsutlösning" jag hade förväntat mig😕

-Bättre lycka nästa gång flinar hon till mig,lite förvånad.

Så min läxa i det hela var att man inte ska hålla på och runka,man vet inte när man behöver en ordentlig last att bjuda på😉

Blev lite vanligt prat efter hon lånat min dusch och som den duktiga flickan hon är,tvättat vibratorn.

En kul och skön träff men med ett för mig snöpligt avslut.
Citera
2022-07-10, 22:23
Medlem
Kvalitetssnuss avatar
Det var mitt ex, vi ses emellanåt och sexet är bra. Detta kommer låta som klassiskt Flashbackskryt a la Flashbackdase, men när hon sa att jag fan kunde knulla så njöt jag nästan mer än under sexet.
Citera
2022-07-10, 22:25
Medlem
Kvalitetssnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dziiwne
Hon sa samma till mig när jag sänkte henne.

Sänkte du henne med en rak höger eller?
Citera
2022-07-13, 12:26
Medlem
Onan-erarens avatar
Med min ena kk i helgen å min favoritställning doggystyle. Fyfaan vad kåt jag var å då hade jag ändå druckit ett 6 pack 3,5or, jag var inte så jättefull men lite berusad. Men knulla det fick jag.
Citera
2022-07-17, 17:09
Medlem
Doraemon-FTWs avatar
Det blev ett oväntat ligg i går kväll. Nästan lite porrfilmsaktiga omständigheter. Jag var över hos en polare som är några år äldre. Vi satt och bärsade och spelade Xbox. Plötsligt ringde hans dotter, 16 år, och ville ha skjuts hem från en vän. Vi hade ju druckit och kunde inte köra, så polarn bokade en Uber åt henne. När hon kom hem rök de ihop i ett storgräl, tror det började med att han störde sig på hennes attityd och hon sa åt honom att dra åt helvete. Slutade med att polarn ursäktade sig och drog iväg till dotterns morsa för att ha nåt slags krismöte, och bad mig hålla koll på dottern så länge.

Hon ödslade ingen tid utan frågade ganska snabbt om jag kunde tänka mig att köpa ut cigg och cider till henne i utbyte mot ett blåsjobb. Jag spelade lite svårflirtad men ville inte riskera att hon ångrade sig, så jag lät henne ganska snart sätta igång. Ganska tafflig var hon på själva sugandet, men det blev till slut en orgasm efter att jag fått vägleda henne rätt mycket. Till min förvåning tog hon satsen i munnen, men spottade dock ut allt direkt.

Så i morse var hon förbi hemma hos mig för att hämta sin beställning, och vi kom överens om att fler transaktioner kan bli aktuella framöver.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in