Det blev ett oväntat ligg i går kväll. Nästan lite porrfilmsaktiga omständigheter. Jag var över hos en polare som är några år äldre. Vi satt och bärsade och spelade Xbox. Plötsligt ringde hans dotter, 16 år, och ville ha skjuts hem från en vän. Vi hade ju druckit och kunde inte köra, så polarn bokade en Uber åt henne. När hon kom hem rök de ihop i ett storgräl, tror det började med att han störde sig på hennes attityd och hon sa åt honom att dra åt helvete. Slutade med att polarn ursäktade sig och drog iväg till dotterns morsa för att ha nåt slags krismöte, och bad mig hålla koll på dottern så länge.
Hon ödslade ingen tid utan frågade ganska snabbt om jag kunde tänka mig att köpa ut cigg och cider till henne i utbyte mot ett blåsjobb. Jag spelade lite svårflirtad men ville inte riskera att hon ångrade sig, så jag lät henne ganska snart sätta igång. Ganska tafflig var hon på själva sugandet, men det blev till slut en orgasm efter att jag fått vägleda henne rätt mycket. Till min förvåning tog hon satsen i munnen, men spottade dock ut allt direkt.
Så i morse var hon förbi hemma hos mig för att hämta sin beställning, och vi kom överens om att fler transaktioner kan bli aktuella framöver.