Fick äntligen till en träff med en tindermatchning igår.
Vi har messat en hel del snusk fram och tillbaka senaste veckorna så det var ganska klart vad som skulle hända.
Sågs ute på seneftermiddagen för en fika och vi båda kunde konstatera att vi motsvarade uppbyggda förväntningar.
Hon är mer än 25 år yngre än mig och har rejäla daddy issuses, med en tydlig önskan om att bli smiskad och "utnyttjad" vilket passade mig perfekt
Vi tar oss hem till mig och strax ligger hon över mitt knä i soffan med trosor och byxor vid anklarna.
Jag börjar att smiska henne med handflatorna över skinkorna, först lite lagom och sedan allt hårdare, när hon börjar gråta tänker jag att nu kommer väl stoppordet men nä då, hon bara ber om mer.
Ger hennes stora, dallriga röv en paus och hämtar glidmedel (har väl för dålig salivproduktion för att bara lyckas smörja upp ett kvinnoanus med en spottloska

)
En rejäl klick mellan skinkorna och både en, två och tre fingrar glider in i hennes anus efter lite förarbete och medan jag pullar hennes rövhål med en hand fortsätter jag smiska henne så hårt jag bara kan med den andra handen.
Känner för att vara lite snäll och börjar smeka hennes klitta istället för att smiska och med fingrarna fortfarande i hennes röv tar det inte lång tid innan hon krampar i en orgasm.
Frågar henne om hon vill vara en duktig hora och suga pappas kuk vilket hon gör med bravur medan jag sitter kvar i soffan.
Växlar mellan att låta henne suga själv och att ta tag i hennes hår och munknulla henne.
Allt gråtande och munknullande har gjort att hennes smink runnit ordentligt vilket jag finner grymt upphetsande så det går inte att motstå att knulla henne.
Ställer henne på alla fyra mot soffryggen och tränger in i hennes fitta. Lite besviken då hon är förvånansvärt slapp för en sådan ung kvinna, dessutom fullständigt plaskvåt.
Men som tur är det ju redan uppvärmt en våning upp och där är det ordentligt trångt så det tar inte lång stund innan jag känner att det är dags att fyra av speciellt som hon suger på fingrarna jag haft i hennes röv medan jag knullar henne. Hon överdrev inte när hon sa att hon gillar att bli utnyttjad och förnedrad...
Förstör det sista av hennes smink med att tömma en ordentligt uppbyggd sats i pannan på henne och låter det rinna ner över ansiktet.
Bad henne att slicka rent pappas kuk och hon gjorde några halvhjärtade försök men där gick visst hennes gräns... Vi lär träffas igen