2021-05-05, 14:01
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saurkraut
Skicka mig ett PM så ska jag lära dig hur man gör utan glidmedel.

Haha! Att få "sextips" från en oskuld ligger nog ganska lågt ned på prio-listan för de flesta människor. Men tack.
Citera
2021-05-05, 22:49
Medlem
Underbart att du ponerar att 2/6 ligg är ”kära” i dig. 😁
Citera
2021-05-06, 12:49
Medlem
dengamleDs avatar
Fick äntligen till en träff med en tindermatchning igår.
Vi har messat en hel del snusk fram och tillbaka senaste veckorna så det var ganska klart vad som skulle hända.
Sågs ute på seneftermiddagen för en fika och vi båda kunde konstatera att vi motsvarade uppbyggda förväntningar.
Hon är mer än 25 år yngre än mig och har rejäla daddy issuses, med en tydlig önskan om att bli smiskad och "utnyttjad" vilket passade mig perfekt

Vi tar oss hem till mig och strax ligger hon över mitt knä i soffan med trosor och byxor vid anklarna.
Jag börjar att smiska henne med handflatorna över skinkorna, först lite lagom och sedan allt hårdare, när hon börjar gråta tänker jag att nu kommer väl stoppordet men nä då, hon bara ber om mer.
Ger hennes stora, dallriga röv en paus och hämtar glidmedel (har väl för dålig salivproduktion för att bara lyckas smörja upp ett kvinnoanus med en spottloska )
En rejäl klick mellan skinkorna och både en, två och tre fingrar glider in i hennes anus efter lite förarbete och medan jag pullar hennes rövhål med en hand fortsätter jag smiska henne så hårt jag bara kan med den andra handen.
Känner för att vara lite snäll och börjar smeka hennes klitta istället för att smiska och med fingrarna fortfarande i hennes röv tar det inte lång tid innan hon krampar i en orgasm.

Frågar henne om hon vill vara en duktig hora och suga pappas kuk vilket hon gör med bravur medan jag sitter kvar i soffan.
Växlar mellan att låta henne suga själv och att ta tag i hennes hår och munknulla henne.
Allt gråtande och munknullande har gjort att hennes smink runnit ordentligt vilket jag finner grymt upphetsande så det går inte att motstå att knulla henne.

Ställer henne på alla fyra mot soffryggen och tränger in i hennes fitta. Lite besviken då hon är förvånansvärt slapp för en sådan ung kvinna, dessutom fullständigt plaskvåt.
Men som tur är det ju redan uppvärmt en våning upp och där är det ordentligt trångt så det tar inte lång stund innan jag känner att det är dags att fyra av speciellt som hon suger på fingrarna jag haft i hennes röv medan jag knullar henne. Hon överdrev inte när hon sa att hon gillar att bli utnyttjad och förnedrad...

Förstör det sista av hennes smink med att tömma en ordentligt uppbyggd sats i pannan på henne och låter det rinna ner över ansiktet.
Bad henne att slicka rent pappas kuk och hon gjorde några halvhjärtade försök men där gick visst hennes gräns... Vi lär träffas igen
Citera
2021-05-07, 08:25
Medlem
saurkrauts avatar
Tog hem en halvsöt 21-åring häromkvällen. Långt hår, lite nördig i framtoningen. Fina bröst och en okej rumpa. Jag avstod dock från att ligga med henne, då hon inte var tillräckligt smal för min smak, men jag pullade henne några gånger och passade givetvis på att tungknulla hennes tvåa, samtidigt som hon tappert och med viss finess (uppenbart en tjej som kan sitt blåsjobb) försökte suga av min slaknade soldat. Du får allt vara lite smalare än så om du vill locka min soldat till fronten.

Alltid lika underhållande när tjejen börjar fråga om soldaten med en ton av desperation och sedan inser att hon inte ska få den. Ögonblicket då hon inser att det inte är hon som är i förarsätet, utan att det är saurkraut med handen vilandes på ratten. Jag ligger ju inte med vem som helst, liksom.

Hon ville ses igen, men det kommer inte ske.

Citat:
Ursprungligen postat av Janne-Kurt
Underbart att du ponerar att 2/6 ligg är ”kära” i dig. 😁

Kär och kär. Plötsligt irrationellt attraherad bortom just sexet, antagligen benägen att gå med på både det ena och det andra, i stundens brinnande hetta. Det är en viss skillnad på tjejer som ser sexet som just sex och inte mycket mer än så, jämfört med tjejer som känner en intensiv emotionell attraktion till dig som person.

Hur får vi det till 6/6?
Senast redigerad av saurkraut 2021-05-07 kl. 08:34.
Citera
2021-05-07, 14:04
Moderator
Maviels avatar
Citat:

Alltid lika underhållande när tjejen börjar fråga om soldaten med en ton av desperation och sedan inser att hon inte ska få den. Ögonblicket då hon inser att det inte är hon som är i förarsätet, utan att det är saurkraut med handen vilandes på ratten. Jag ligger ju inte med vem som helst, liksom.

Hon ville ses igen, men det kommer inte ske.

Fick du inte upp den...?
Citera
2021-05-10, 08:36
Medlem
saurkrauts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
Fick du inte upp den...?

Detta är vanligt när man är sexberoende, då det krävs mycket för att soldaten ska stå i givakt.

Jag skulle kunna få upp den med lite ansträngning, men tjejen i fråga var inte av tillräckligt god kvalitet för min smak. Ett ligg med den tjejen skulle dra ner mitt batting average, så att säga.
Citera
2021-05-10, 12:23
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Detta är vanligt när man är sexberoende, då det krävs mycket för att soldaten ska stå i givakt.

Jag skulle kunna få upp den med lite ansträngning, men tjejen i fråga var inte av tillräckligt god kvalitet för min smak. Ett ligg med den tjejen skulle dra ner mitt batting average, så att säga.

Du såg inte detta innan du släpade hem flickstackaren...? Det är ju inte så kallt så att en mängd kläder kan ha döljt hur hon såg ut? Lite taskigt att släpa hem henne under förevändning att det ska liggas - ta emot en avsugning och sen skicka hem henne...?
Citera
2021-05-10, 14:11
Medlem
Onan-erarens avatar
I natt med ena kk:n vi satt hos henne å drack öl å det blev sent så hon ville att jag skulle sova över, det är närmare till jobbet från henne. Fast mycket till sova blev det inte eftersom båda var kåta. Hon fick rida horbocken en vända sen somnade vi, när alarmet pep hade jag morgonstånd å tog henne doggystyle en "snabbis" på 20 minuter men det kunde jag kosta på mig med två kilometers gångavstånd till jobbet vi kom bägge två både under ridturen på natten å "snabbsexet" på morgonen, sov kanske i 3,5 timmar. Var ganska trött men nöjd, trist å runka å knulla lösfitta under pandemin å eftersom hennes mor varit sjuk i Covid så kunde vi inte ses, min andra kk jobbar nu i Norge så... Men men i natt fick kuken äkta vara.
Citera
2021-05-10, 14:27
Medlem
fethorunges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
Du såg inte detta innan du släpade hem flickstackaren...? Det är ju inte så kallt så att en mängd kläder kan ha döljt hur hon såg ut? Lite taskigt att släpa hem henne under förevändning att det ska liggas - ta emot en avsugning och sen skicka hem henne...?

Det är väl bara rätt åt horan. Vill hon inte bli behandlad som en hora får hon se till att inte behandla sig själv som en hora.
Citera
2021-05-10, 14:29
Medlem
fethorunges avatar
Knullade min hora förra veckan, det blev munknull, bra ögonkontakt, inslag av dominans och utnyttjande. Hon älskade det. Drog ur kuken och kom på hennes bröst i slutet.
Citera
2021-05-12, 21:30
Bannlyst
Som knull ganska misslyckat, men egoboost på så sätt att en kvinna som var ung nog att vara min dotter åtminstone ville bli rövknullad utan skydd av mig, dessutom med corona härjande.

2 mars gick jag in i bioavdelningen på Vuxenkul i Göteborg. Jag hade precis kommit uppför trappan på vänstra sidan när jag såg en rastanegress med rastamössa och flätor. Hon var högst 30 år, snarare 25. Jag är ofta lite defensiv i sådana här sammanhang, så jag vände och skulle gå nerför trappan igen. Hon sprang fram och tog mig i handen och frågade "Vart tror du att du ska ta vägen?"

Så drog hon in mig i närmsta båset och låste dörren. Hon frågade: "Vill du göra det utan kondom eller med?" Jag är fatalist och avskyr dessutom kondom, så givetvis valde jag utan. Hon böjde sig framåt över dynan och drog ner kjol och trosor och sa att jag skulle knulla henne. Det är väldigt dunkelt i dessa bås, så det tog ett tag innan jag förstod att det var rövhålet som jag var inne i. Det var väldigt trångt utan glidmedel. Dessutom sa hon: "Kom igen och knulla mig och pissa i mig också!" Jag har aldrig kunnat pissa någon i fittan eller röven med stånd. Det gjorde ont och jag fick avbryta. Ingen chans att få utlösning. Hon skällde lite på mig och lämnade mig.

Jag tyckte att hon luktade neger väldigt starkt, och när jag kom till toaletten, där det är ordentlig belysning, så såg jag att halva ollonet var täckt av mörkbrun, lös skit. Möjligen var hon så pervers att hon hade tänkt att skiten skulle duga som glidmedel, men tyvärr... Ollonet var lite rött i två dagar efter. Rastanegressen talade sedan med två andra män, betydligt yngre än jag, och lämnade bion med dem strax efteråt. Efter det har jag inte sett henne.
Citera
2021-05-13, 00:16
Avstängd
Silltunnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redoxreaktion
Som knull ganska misslyckat, men egoboost på så sätt att en kvinna som var ung nog att vara min dotter åtminstone ville bli rövknullad utan skydd av mig, dessutom med corona härjande.

2 mars gick jag in i bioavdelningen på Vuxenkul i Göteborg. Jag hade precis kommit uppför trappan på vänstra sidan när jag såg en rastanegress med rastamössa och flätor. Hon var högst 30 år, snarare 25. Jag är ofta lite defensiv i sådana här sammanhang, så jag vände och skulle gå nerför trappan igen. Hon sprang fram och tog mig i handen och frågade "Vart tror du att du ska ta vägen?"

Så drog hon in mig i närmsta båset och låste dörren. Hon frågade: "Vill du göra det utan kondom eller med?" Jag är fatalist och avskyr dessutom kondom, så givetvis valde jag utan. Hon böjde sig framåt över dynan och drog ner kjol och trosor och sa att jag skulle knulla henne. Det är väldigt dunkelt i dessa bås, så det tog ett tag innan jag förstod att det var rövhålet som jag var inne i. Det var väldigt trångt utan glidmedel. Dessutom sa hon: "Kom igen och knulla mig och pissa i mig också!" Jag har aldrig kunnat pissa någon i fittan eller röven med stånd. Det gjorde ont och jag fick avbryta. Ingen chans att få utlösning. Hon skällde lite på mig och lämnade mig.

Jag tyckte att hon luktade neger väldigt starkt, och när jag kom till toaletten, där det är ordentlig belysning, så såg jag att halva ollonet var täckt av mörkbrun, lös skit. Möjligen var hon så pervers att hon hade tänkt att skiten skulle duga som glidmedel, men tyvärr... Ollonet var lite rött i två dagar efter. Rastanegressen talade sedan med två andra män, betydligt yngre än jag, och lämnade bion med dem strax efteråt. Efter det har jag inte sett henne.

Grattis, du har precis satt på din första transvestit!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in