2021-07-20, 03:33
Medlem
patrikfardamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pacwan
Det är inte ofta ett inlägg gör mig hård...men satan kvinna! 10/10! 🤤
Citera
2021-07-20, 08:29
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saurkraut

Vid kvinnlig ejakulation rinner kiss ut. Många ideologiskt motiverande (t ex RFSU) vill påstå att denna vätska inte är kiss, men det doftar och smakar som kiss och är med största sannolikhet kiss (även om det givetvis även kan innehålla annat än kiss).

Testa smaka på ejakulat och kiss från samma individ vid samma tillfälle och detta blir uppenbart.

Alltså, kiss?

Har aldrig nånsin känt att det skulle lukta kiss? Aldrig heller hört någon pojkvän säga att det luktar/smakar kiss..?
Jag vet att det diskuteras om vad för typ av vätska det faktiskt är som kommer vid en kvinnas fontänorgasm, men att det ska både lukta och smaka urin, nja..

https://www.rfsu.se/sex-och-relationer/for-dig-som-undrar/kropp-och-kon/fittfakta/kvinnors-utlosning/fontanorgasm/

”.. Många forskare menar att vätskan inte är urin eftersom den varken luktar så eller lämnar fläckar. Samtidigt hävdar vissa att urin kan finnas med, delvis förklarat av att vätskan kommer ifrån urinröret..”

https://www.expressen.se/amelia/relationer/sex/fa-en-fontanorgasm-sa-funkar-det/

Ska du trolla så gör det åtminstone trovärdigt..
Citera
2021-07-20, 11:46
Medlem
Det är väl klarlagt att vad de flesta kallar "fontänorgasm" är resultatet av sexuell inkontinens, alltså urin.
De körtlar som är ansvariga för kvinnlig ejakulation, Skenes körtlar, kan hos vissa kvinnor utsöndra en större volym än hos andra kvinnor; en större volym innebär här ett fåtal milliliter, cirka en tesked. Det vill säga knappt märkbart.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Skene%27s_gland

https://www.bbc.co.uk/bbcthree/article/544c5686-e3bc-4ac2-b4ca-f91eccefe441
Citera
2021-07-20, 12:58
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SPRKLMS
Det är väl klarlagt att vad de flesta kallar "fontänorgasm" är resultatet av sexuell inkontinens, alltså urin.
De körtlar som är ansvariga för kvinnlig ejakulation, Skenes körtlar, kan hos vissa kvinnor utsöndra en större volym än hos andra kvinnor; en större volym innebär här ett fåtal milliliter, cirka en tesked. Det vill säga knappt märkbart.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Skene%27s_gland

https://www.bbc.co.uk/bbcthree/article/544c5686-e3bc-4ac2-b4ca-f91eccefe441

Nej, det är inte enbart urin.
Nu vet jag inte hur din snippa fungerar men sedan jag läste detta har jag diskuterat det i chattgruppen jag har med ett par vänner (både kvinnliga och manliga), alla var överens om att dom ggr dom varit med om en fontänorgasm har det aldrig nånsin varken luktat eller smakat ren urin. Aldrig.
Citera
2021-07-20, 13:26
Medlem
saurkrauts avatar
Ligg 67 för året och 11:e för juli, en 32-åring som jobbar med marknadsföring. Mycket lång och ganska snygg, smal med bra kombination av bröst och rumpa. Hade raggat upp henne kvällen innan och det var tydligt redan då att hon var intresserad av mig.

Vi träffas på kvällen och i vanlig ordning leder vin och en promenad präglad av fin personkemi rakt till min lägenhet. Snart har vi intensivt och passionerat sex som varar relativt länge. Hon låter sig knullas hårt i doggy, missionären och ridande. Mycket oralsex, dessutom, givetvis. Höjdpunkten blir att knulla henne analt bakifrån, samtidigt som jag drar henne bakåt mot mig. Jag avslutar med att lägga en salva vitt i hennes mun innan vi klär på oss. Kåt som jag är kan jag inte motstå att dra ner hennes byxor och trosor en sista gång för att tungknulla hennes tvåa innan vi ger oss av.

Skönt att knulla med en något mognare kvinna, det var ett tag sen sist.

Ja ja, mina ligg är enformiga, jag vet. Kom gärna med tips på annat jag kan testa för att variera det.

Citat:
Ursprungligen postat av All-the-way-77
...men kanske var detta första ass-to-pussy? Det fina med fantasier är att man slipper tråkiga detaljer som exempelvis urinvägsinfektionsrisker..

Det är helt rätt det du säger. Man måste vara försiktig angående just detta. I regel låter jag inte soldaten gå in i ettan igen efter tvåan, men det är lätt att man är slarvar något i stridens hetta.

Citat:
Ursprungligen postat av SkottStolp1
Saurkraut, kan du ta en diskret bild på en av dina tjejer som du har hemma innan, efter eller under akten så att du kan påvisa oss alla att du talar sanning och kan tysta ner oss en gång för alla?

Pic or it didn't happen.

Det vore ju totalt oetiskt på alla sätt och vis. Sen skulle det ju inte bevisa något (en bild säger ju inget) och dessutom riskera att outa mig.

Dock FINNS ju bilderna, så att säga.

Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Alltså, kiss?
Har aldrig nånsin känt att det skulle lukta kiss? Aldrig heller hört någon pojkvän säga att det luktar/smakar kiss..?
Jag vet att det diskuteras om vad för typ av vätska det faktiskt är som kommer vid en kvinnas fontänorgasm, men att det ska både lukta och smaka urin, nja..

Om det skvätter är det utan tvekan kiss inblandat. Jag har som sagt många gånger druckit kiss och även smakat på sprut från samma tjej under samma tillfälle. Det är dock möjligt att det enbart delvis är kiss.

Sen robusta källor du kommer med. Mayo Clinic vem?
Citera
2021-07-20, 14:14
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Nu vet jag inte hur din snippa fungerar men sedan jag läste detta har jag diskuterat det i chattgruppen jag har med ett par vänner (både kvinnliga och manliga), alla var överens om att dom ggr dom varit med om en fontänorgasm har det aldrig nånsin varken luktat eller smakat ren urin. Aldrig.

Min personliga uppfattning efter att veta hur det luktar i en säng när barn har kissat där och man inte byter = illa, vs hur det luktar när min kvinna har squirtat sammanlagt litervis= luktar inget.
Citera
2021-07-20, 15:03
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av All-the-way-77
Min personliga uppfattning efter att veta hur det luktar i en säng när barn har kissat där och man inte byter = illa, vs hur det luktar när min kvinna har squirtat sammanlagt litervis= luktar inget.

Exakt..
Citera
2021-07-20, 17:21
Medlem
Citat:

Jag förstår inte hur min fitta är relevant för diskussionen, men eftersom du undrar så får jag väl berätta att den fungerar ganska normalt. Pissar varken ner mig vid orgasm eller något annat tillfälle, om det är specifikt det du undrar över.

Hur som helst så är det inte mig du behöver argumentera emot, utan personerna som forskat i ämnet.
Jag är helt öppen för att den aktuella vätskan inte alls innehåller urin, frågan är då var den kommer ifrån, eftersom den enda behållaren för större mängder vätska i området är just urinblåsan.
Citera
2021-07-22, 19:07
Medlem
God kväll mina vänner. Hoppas téet smakar bra. Som vanligt nu under varma sommardagar så kryllar det ju av lättklädda tjejer. Med andra ord mums. Mycket att välja mellan.

Jag börjar dagen med att ge mig ut på stan för en runda i hopp om att finna mig ett sött ragg, det går sådär till en början då många inte tycker om att bli raggade på mitt på ljusa dagen. Många ber mig fara åt helvete, men jag ger mig inte. Jag bestämmer mig för att jag allt ska hitta mig en vacker tös att trycka in soldaten i.
Här ger vi oss minsann inte.

Timmarna går och mot kvällen stöter jag på en söt liten brunett som står utanför en butik ensam. Jag går fram och erbjuder henne en klunk vin ur min berömda PET-flaska som jag diskret bär med mig som en "bryta isen" taktik. Hon frågar vad flaskan innehåller och jag svarar på ett sådant charmerande sätt som till slut får henne att dricka ur flaskan. Japp, ni läste rätt mina vänner. Söta damer kan inte motstå charmerande främlingar.

En halvtimme senare är vi uppe i min lägenhet i följd av den vanliga promenaden i kvällsljuset och hon ligger nu med benen uppe i luften lutandes mot soffan med ryggen mot golvet. Jag gör mig redo att trycka in soldaten i tvaån på henne och det visar sig att hon aldrig tidigare haft en blöt och slemmig soldat i rumpan. "Nej, försiktigt" säger hon men soldaten har inga öron. 5 minuter senare bajsar hon på mitt golv på grund av för hög (soldat)belastning i sagda ände. Jag ber henne därefter kissa på mitt ansikte innan jag avfärdar henne ur min lägenhet ut i kvällssolen för att ta tag i röran hon ställt till med.

Söt tjej, förhoppningsvis mer träffar med denna tös. 7/10
Citera
2021-07-22, 19:17
Medlem
Underbart när den romantiska ådran flödar, och människor har stort utbyte av varandra i de mest intima stunderna.

Citat:
God kväll mina vänner. Hoppas téet smakar bra. Som vanligt nu under varma sommardagar så kryllar det ju av lättklädda tjejer. Med andra ord mums. Mycket att välja mellan.

Jag börjar dagen med att ge mig ut på stan för en runda i hopp om att finna mig ett sött ragg, det går sådär till en början då många inte tycker om att bli raggade på mitt på ljusa dagen. Många ber mig fara åt helvete, men jag ger mig inte. Jag bestämmer mig för att jag allt ska hitta mig en vacker tös att trycka in soldaten i.

Timmarna går och mot kvällen stöter jag på en söt liten brunett som står utanför en butik ensam. Jag går fram och erbjuder henne en klunk vin ur min berömda PET-flaska som jag diskret bär med mig som en "bryta isen" taktik. Hon frågar vad flaskan innehåller och jag svarar på ett sådant charmerande sätt som till slut får henne att dricka ur flaskan. Japp, ni läste rätt mina vänner. Söta damer kan inte motstå charmerande främlingar.

En halvtimme senare är vi uppe i min lägenhet i följd av den vanliga promenaden i kvällsljuset och hon ligger nu med benen uppe i luften lutandes mot soffan med ryggen mot golvet. Jag gör mig redo att trycka in soldaten i tvaån på henne och det visar sig att hon aldrig tidigare haft en blöt och slemmig soldat i rumpan. "Nej, försiktigt" säger hon men soldaten har inga öron. 5 minuter senare bajsar hon på mitt golv på grund av för hög (soldat)belastning i sagda ände. Jag ber henne därefter kissa på mitt ansikte innan jag avfärdar henne ur min lägenhet ut i kvällssolen för att ta tag i röran hon ställt till med.

Citera
2021-07-22, 22:57
Medlem
Citat:

Hahaha kvällens garv. Så absurt när man ironiserar det som du just gjorde.
Citera
2021-07-23, 09:04
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Jag går fram och erbjuder henne en klunk vin ur min berömda PET-flaska som jag diskret bär med mig som en "bryta isen" taktik. Hon frågar vad flaskan innehåller och jag svarar på ett sådant charmerande sätt som till slut får henne att dricka ur flaskan.

Att erbjuda rödvin i PET-flaska till en främling är ett säkert kort för att framstå som världsvan och elegant. Fungerar alltid!

Det jag dock saknar är avsnittet om där den unga tjejen erkänner att hon alltid drömt om att en okänd man skall "sniffa i hennes tvåa" efter ha blivit uppraggad oduschad och oförberedd på stan. Sådant gillar de alla.

Ytterligare lite realism skulle man få om hon erbjöds en drink hos dig och hon i likhet med de flesta unga tjejer bad att få ett rejält glas ren vodka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in