2017-11-11, 11:49
Avstängd
TantRossins avatar

Fan vad glad jag är och vara halv död, låter jobbigt det där'.
Citera
2017-11-11, 15:59
Medlem
Ziayas avatar
När vi steg på tåget vid tolvtiden var toaletten nystädad. Vi smet in och tog en snabbis.
Yes! Konstigaste stället jag haft sex på nånsin!

Tåget är inte framme än...
Citera
2017-11-11, 17:55
Medlem
Hupats avatar
Hade nästan sex ute på ett sunkigt dansgolv inatt på rave
Mitt senaste riktiga ligg var ihop med mitt ex för någok vecka sedan. Lite lek med rep och grejer 10/10
Citera
2017-11-12, 16:36
Avslutad
inte direkt ett ligg men för ett par dar sen lät jag en fet medelålders man plocka upp mig i sin bil, sen runkade jag av honom medan han sög på mina bröst.
Citera
2017-11-13, 09:07
Medlem
I natt med frun.
Min fru blev precis av med mensen och pga det så hade vi inga sexträffar inplanerat.
Min fru började klättra på väggarna och skyndade att få ungarna i säng.
När de väl sov så började jag teasa henne i soffan.
Sen tyckte hon att jag skulle hänga upp gungan i källaren. När det var gjort beordrade jag henne att gå ner och ställa sig på knä källaren och vänta.
Efter att jag druckit upp min ök gick jag ner och gjorde vad jag behagade.
I morse klagade hon över att hennes hår var stelt
Tillbehör som användes: Ögonbindel, hand och vristbojor, wand, satysfier och buttplugg i stål.
9/10
Citera
2017-11-13, 13:58
Medlem
Tropicanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pikeking
I natt med frun.
Min fru blev precis av med mensen och pga det så hade vi inga sexträffar inplanerat.
Min fru började klättra på väggarna och skyndade att få ungarna i säng.
När de väl sov så började jag teasa henne i soffan.
Sen tyckte hon att jag skulle hänga upp gungan i källaren. När det var gjort beordrade jag henne att gå ner och ställa sig på knä källaren och vänta.
Efter att jag druckit upp min ök gick jag ner och gjorde vad jag behagade.
I morse klagade hon över att hennes hår var stelt
Tillbehör som användes: Ögonbindel, hand och vristbojor, wand, satysfier och buttplugg i stål.
9/10

Tänk ifall ungarna kommit ner och deras mamma hänger i en gunga med en butplugg i röven
Ska ni gå all in kan ju inte barnen vara hemma
Citera
2017-11-13, 14:18
Medlem
Sha R'Taes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zirik
inte direkt ett ligg men för ett par dar sen lät jag en fet medelålders man plocka upp mig i sin bil, sen runkade jag av honom medan han sög på mina bröst.
...får man fråga varför du gjorde det? Det lät ju inte som någon särskilt trevlig upplevelse med tanke på hur du formulerar dig.
Citera
2017-11-13, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tropicanan
Tänk ifall ungarna kommit ner och deras mamma hänger i en gunga med en butplugg i röven
Ska ni gå all in kan ju inte barnen vara hemma
Sover de så sover de, de man kan kasta in en handgranat utan att de vaknar.
Citera
2017-11-13, 16:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sha R'Tae
...får man fråga varför du gjorde det? Det lät ju inte som någon särskilt trevlig upplevelse med tanke på hur du formulerar dig.

varför? för att vi både ville det?
Citera
2017-11-13, 18:02
Medlem
Onan-erarens avatar
Polarens grannfru igen. Hon skulle ut med en väninna sa hon till maken istället red hon mig.
Citera
2017-11-13, 21:19
Medlem
Sha R'Taes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zirik
varför? för att vi både ville det?
frågan "varför?" återkommer i mitt sinne
Citera
2017-11-14, 09:48
Medlem
vitapumpss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Hm....intressant. Du är något av en dubbelnatur, å ena sidan så hyllar du extremfeminister som Linnea Claesson i hennes korståg mot påstådda sexuella trakasserier eller så hänvisar du till förvirrade kvinnor i #metoo som om dom nu automatiskt talar 100% sanning.

I den fetade delen av ditt tänkvärda inlägg så är det ju helt uppenbart att du själv tackar inte nej till en främmande hand under kjolen som vidrör din välformade (förhoppningsvis?) stjärt eftersom du tycks vara en kvinnlig kåtbock som inte säger nej i första taget

En stilla undran, du gnäller över oönskad uppmärksamhet i andra trådar men samtidigt så tycks du inte ha nåt emot plötsliga sexuella äventyr som föregås av i princip noll uppvaktning eller förspel?

Ett stort tack för dina läsvärda inlägg förresten i den här tråden, mycket roande läsning

Det handlade inte om en främmande hand typ i en krogkö. Det var ju en person som jag känner. Dessutom vet jag inte om jag är mer kåt än andra kvinnor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in