2017-06-06, 00:13
Medlem
Herr.Dittlings avatar
Med min älskade hustru, bäst, som vanligt.
Vi firade bröloppsdag.
En ros för varje år inköptes, det börjar bli dyrt.
Citera
2017-06-06, 13:05
Medlem
Körde en riktig "Fäbodjäntan" med min sköna kvinna i (och utanför) en öde och vackert belägen norsk fäbod.
Det gav en extra touch att tänka på alla bondpigor som genom århundraden fått smaka kuk och fyllts av säd i den gamla fäboden...
Citera
2017-06-06, 13:33
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EU-migranten
Körde en riktig "Fäbodjäntan" med min sköna kvinna i (och utanför) en öde och vackert belägen norsk fäbod.
Det gav en extra touch att tänka på alla bondpigor som genom århundraden fått smaka kuk och fyllts av säd i den gamla fäboden...
Då lär ju en falukorv ha ingått. Hade ni med den från Sverige just i det syftet?
Citera
2017-06-06, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Då lär ju en falukorv ha ingått. Hade ni med den från Sverige just i det syftet?

Den sitter fast på mig sedsn födseln.
Citera
2017-06-06, 21:33
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EU-migranten
Den sitter fast på mig sedsn födseln.
Typ aj.

Igår natt. Hon kom hem från bortvaro. Kåt. Pekade med hela handen. Jag var ju tvungen att lyda. Sen blev det nåra timmars älskog, upp sju och sömnbristen idag är ett faktum.
Stackars mig.
Citera
2017-06-06, 22:36
Medlem
Med min man i lördags. Sjukt tråkigt som vanligt...
Citera
2017-06-06, 22:46
Medlem
Fiskmuskatts avatar
Helt fantastiskt! Näst intill perfektion 😍
Citera
2017-06-06, 23:42
Medlem
Dashades avatar
Lite längre inlägg.

Kan berätta om ett ligg jag nyligen haft, och av en händelse raggade jag tydligen på honom. Han vart väldigt glad och kände sig otroligt glad över den uppvaktningen. Inte ofta det händer i killarnas världar verkar det som. Själv brukar jag inte uppskatta raggningsförsök ute, men ser jag något jag gillar låter jag inte chansen gå förlorad om man säger så. Så efter första mötet hade vi en god men fåordig pratstund. Vi bägge festade sedan vidare med varandra och gjorde sällskap ut från stället. Här någonstans blev det ett totalt missförstånd som jag nog får dra på mig skulden för. Att bara verka trevlig kan som nedan skrivs uppfattas som något helt annat. Är man dessutom lite blyg på köpet blir det jävligt knasigt.

Oftast blir det sällan något av att jag "beter mig flörtigt" (kanske är så i mitt sätt, blyg som försöker verka oblyg i sociala sammanhang) vad vet jag. I min värld är jag bara en glad och trevlig person utåt sett, som pratar till dig som vem som helst. Inget mer. Men ni killar verkar ha lite svårt att rikta ljuset bort från brösten och där någonstans har ni tappat allt jag sagt och ni svarar ofta med ett instämmande "Mmm", "Jaa", "Absolut". Vilket känns bekräftande som svar på det jag frågar. Brukar bli lite lustigt efteråt när ens tanke inte stämde överens med en annans.

Så detta ledde till små förödande konsekvenser, då snyggfan hade hoppats på bingen med mig. Och agerar lite småsint därefter. Medan jag bara hade haft en trevlig konversation med någon jag träffade på ute. Tyvärr vart det inget av det den kvällen.

MEN!

Har jag turen med mig att råka gå in i honom på en fest dagen efter. Hade såklart snackats lite löst om det, men ringdes aldrig och bekräftades utan det vart mest spontant. Tänkte att nu jävlar tänker inte JAG vara den som är den, och hoppas på att han hade samma tanke. Gissa om jag behövde kittla han lite extra under hakan efter min diss från sist. Det slutade både bra och dåligt. Sexet var katastrofalt, dvs inge penis i vagina pga alkoholens sidoeffekter. Men en sådan gosse gjorde det bästa av situationen och jag gjorde inget grej av att penis vart slak, utom några tappra försök att muntra upp den lite Sånt som händer liksom, precis som med mensen. Trist är väl att när man råkar ut för en som man verkligen matchar med sexuellt, och båda vill ha mer men det stannar liksom bara där. För vad är ett ons om inte bara ett ons..

HAHA killar alltså. Tjejer alltså. HAHA så vi håller på ^^
Citera
2017-06-07, 08:39
Medlem
På nationaldagen blev det en träff med ett par från BC. Det var ett par där Herren är dominant över fröken. Vi bestämde oss för en picknick i det gröna och min fru valde omsorgsfullt en plats där vi skulle vara ostörda.
Efter lite snack, vin och tilltugg så undrade herren om inte min fru var troslös.
frun fick visa att så var fallet och herrens fröken lika så.
Efter det tog det fart med diverse orala lekar och partnerbyte.
Fröken uppskattade att bli munknullad och som hon uttryckte det- hard pounding.
När det var dags för salut frågade jag frökens herre var jag skulle spruta och han svarade att jag skulle spruta på min frus fitta. Blev en stor sats och fröken beordrades att slicka rent.
Sedan fick min fru herrens sats över sina bröst som också slickades upp av fröken.
Ett synnerligen lyckat första möte och det kommer att bli fler kom vi överrens om.
10/10
Citera
2017-06-07, 17:16
Medlem
Vid åttatiden i morse. Lite snack i sängen övergick till hångel, kåthångel och fingrande.
Vände henne på magen och tryckte in kewken i musen och dundrade på tills jag kom någon sekund före henne.
Tidsåtgång totalt: <5 min
Intensitet: 8 solar
Orgasm(er): varsin
Citera
2017-06-09, 00:00
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pikeking
På nationaldagen blev det en träff med ett par från BC. Det var ett par där Herren är dominant över fröken. Vi bestämde oss för en picknick i det gröna och min fru valde omsorgsfullt en plats där vi skulle vara ostörda.
Efter lite snack, vin och tilltugg så undrade herren om inte min fru var troslös.
frun fick visa att så var fallet och herrens fröken lika så.
Efter det tog det fart med diverse orala lekar och partnerbyte.
Fröken uppskattade att bli munknullad och som hon uttryckte det- hard pounding.
När det var dags för salut frågade jag frökens herre var jag skulle spruta och han svarade att jag skulle spruta på min frus fitta. Blev en stor sats och fröken beordrades att slicka rent.
Sedan fick min fru herrens sats över sina bröst som också slickades upp av fröken.
Ett synnerligen lyckat första möte och det kommer att bli fler kom vi överrens om.
10/10

Trevligt.
Citera
2017-06-19, 04:54
Medlem
Drinkycrows avatar
Jag har varit sjukt slampig på sista. Var med en gammal kk fredag natt, knullade henne i röven och var rätt fulla och kanske tog md minns inte. Sen lördag morgon drar jag efter en dusch till min kompis från Zambia och vi knullar över hela lägenheten, I dusch, soffa, säng och på tvättmaskinem och golvet och greje och jag kommer fyra gånger. Såg precis nu att jag har öppna sår på knäna efter golvet.

Men iallafall när vi legat inne och knullat hela dan tar jag mig ut efter en dusch för att festa(läs. sälja narkotikaa till främlingar). Slutar med att jag bara droppar md i ölen och drar kola med den här etiop-amerikanska bruden. Så vi hamnar hos mig och knullar som kaniner. Går ner på henne mycket och hon sitter över mitt ansikte tills jag knappt får luft vilket jag uppskattar väldigt mycket.

Sen visar hon sig vara den bästa kuksugaren jag träffat på år och dar och hon tar hela till roten som ingenting. Kommer åt en ridpiska som hänger vid sängen och vi går lite bananas med förhållandevis lätt S&M och jag har ett vagt minne av att jag ströp henne med mitt bälte och så- Dock knullade vi med kondom så kunde inte komma. Så klockan 9 eller 10 på förmiddagen så bara säckar vi ihop i en svetthög och däckar.

Sne idag drog jag ut med henne och drack cpmkt, drog massa kola och tog massvis med md. Drog på häftig squatfest och drack cpstark hemmagjord öl-

Sen så drog vi hem och fortsatte där vi var. Hon deepthrota mig i minst en halvtimme medans jag röker spliff. Jag går ner på henne skitmycket igen, gillar verkligen hur hon smakar, går ner på henne med en isbit i munnen och lite sånt där- Sen knullar vi ganska vanilj men vi har tagit rätt mycket md så vi har liksom intensiv ögonkontakt och hennes "knulla mig hårt drinkycrow"-ögon är så jävla heta. Helt plötsligt under rökpaus så däckar hon på tre sek, Tror inte hon fattar hur lite vi sov förra natten.

Lite frustrerande när vi har knullat timmar på timmar och jag inte kommit än men hon ser verkligen ut att behöva sova.

Uppskattade sexet skitmycket(särskilt hennes kuksugninsskills) men hon var lite väl into me. Blev väldigt mycket komplimanger från hennes sida och jag vet inte men känns som om jag uppskattade det mer i tonåren. Hon sa lite over the top saker som att hon kände hon "träffade gud" och överanvände begreppet perfect lite väl om nästan allt jag gjorde.

Jag gillar ju också tackasamma tjejer men jag behöver inte att de ska "stroke my ego" så jävla mycket. Inte bara sexet ens hon tycker jag är superball och underbar på alla möjliga sätt vilket känns rätt ovant för en självhatare som mig själv, Men känns också som rätt normala grejer att höra från någon 22årig brud man ligger med men känns nästan lite tragiskt när vi snackar en 30 årig kvinna. Tydligen hade hon aldrig ens haft en sprutorgasm förut.

Riktigt het dock önskar jag kunde stendäcka på 3 sek som hon men jag lär ju sitta uppe och cpa i ett par timmar till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in