2017-06-20, 01:07
Medlem
Buffymyloves avatar
Med mig själv som vanligt. Ägglossning. Googlar porr, som en annan funderar över vilket plockgodis som tillfredställer suget.

Två fingrar på pärlan, våt, len under min hand. Tar fram min vibrerande rosa vän. Ett sug i skötet, skönt, intensivt.
Citera
2017-06-20, 04:21
Avslutad
Sägs att det bästa sexet har du med dig själv, jag kom fyra gånger med fingrar och en stor skopa fantasi.

Härligt, mycket härligt
Citera
2017-06-20, 11:08
Medlem
Dille24s avatar
Med frun, skulle gå snabbt var tanken, 69:an, men hon har svårt att "få känslan rätt" och slappna av så det går över till missionären, jag får svårt att hålla mig så jag drar ut den och slickar/pullar henne till orgasm, sticker sedan in dasen i det nu plaskvåta hålet kör ut och in ett par gånger och sprutar på magen.

Ja, vi kom... ganska trist ändå.
Citera
2017-06-20, 11:42
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drinkycrow
Jag har varit sjukt slampig på sista. Var med en gammal kk fredag natt, knullade henne i röven och var rätt fulla och kanske tog md minns inte. Sen lördag morgon drar jag efter en dusch till min kompis från Zambia och vi knullar över hela lägenheten, I dusch, soffa, säng och på tvättmaskinem och golvet och greje och jag kommer fyra gånger. Såg precis nu att jag har öppna sår på knäna efter golvet.

Men iallafall när vi legat inne och knullat hela dan tar jag mig ut efter en dusch för att festa(läs. sälja narkotikaa till främlingar). Slutar med att jag bara droppar md i ölen och drar kola med den här etiop-amerikanska bruden. Så vi hamnar hos mig och knullar som kaniner. Går ner på henne mycket och hon sitter över mitt ansikte tills jag knappt får luft vilket jag uppskattar väldigt mycket.

Sen visar hon sig vara den bästa kuksugaren jag träffat på år och dar och hon tar hela till roten som ingenting. Kommer åt en ridpiska som hänger vid sängen och vi går lite bananas med förhållandevis lätt S&M och jag har ett vagt minne av att jag ströp henne med mitt bälte och så- Dock knullade vi med kondom så kunde inte komma. Så klockan 9 eller 10 på förmiddagen så bara säckar vi ihop i en svetthög och däckar.

Sne idag drog jag ut med henne och drack cpmkt, drog massa kola och tog massvis med md. Drog på häftig squatfest och drack cpstark hemmagjord öl-

Sen så drog vi hem och fortsatte där vi var. Hon deepthrota mig i minst en halvtimme medans jag röker spliff. Jag går ner på henne skitmycket igen, gillar verkligen hur hon smakar, går ner på henne med en isbit i munnen och lite sånt där- Sen knullar vi ganska vanilj men vi har tagit rätt mycket md så vi har liksom intensiv ögonkontakt och hennes "knulla mig hårt drinkycrow"-ögon är så jävla heta. Helt plötsligt under rökpaus så däckar hon på tre sek, Tror inte hon fattar hur lite vi sov förra natten.

Lite frustrerande när vi har knullat timmar på timmar och jag inte kommit än men hon ser verkligen ut att behöva sova.

Uppskattade sexet skitmycket(särskilt hennes kuksugninsskills) men hon var lite väl into me. Blev väldigt mycket komplimanger från hennes sida och jag vet inte men känns som om jag uppskattade det mer i tonåren. Hon sa lite over the top saker som att hon kände hon "träffade gud" och överanvände begreppet perfect lite väl om nästan allt jag gjorde.

Jag gillar ju också tackasamma tjejer men jag behöver inte att de ska "stroke my ego" så jävla mycket. Inte bara sexet ens hon tycker jag är superball och underbar på alla möjliga sätt vilket känns rätt ovant för en självhatare som mig själv, Men känns också som rätt normala grejer att höra från någon 22årig brud man ligger med men känns nästan lite tragiskt när vi snackar en 30 årig kvinna. Tydligen hade hon aldrig ens haft en sprutorgasm förut.

Riktigt het dock önskar jag kunde stendäcka på 3 sek som hon men jag lär ju sitta uppe och cpa i ett par timmar till.

10/10 stolt över dig min son.
Citera
2017-06-21, 08:34
Medlem
Dr.LincoNs avatar
med tjejen i veckan, hon fick 'någon' slags orgasm hon aldrig fått förut. Stryptag och hårt knullande under natten med några pausar.
Kom 4 ggr under natten, riktigt skönt.
I morse vaknade jag av att hon sög av mig.
Sprutade i hennes mun.
Inte mycket sperma sa hon, kan vara för att jag fortfarande är slut efter tidigare i veckan.
Men helt klar 10/10
Citera
2017-06-29, 18:22
Medlem
Onan-erarens avatar
Med polarens granne för några timmar sen. Polaren är bortrest å jag har hans nyckel för att jag matar hans råttor, jag träffade hans granne redan under midsommarhelgen, vi åt med henne å hennes man, grillade på deras uteplats, hon flirtade lite diskret med oss, Hon är närmare 50 å jag är 36.

Hur som helst jag hade varit hos polaren å gett hans råttor mat å vatten. lämnar lägenheten å låser dörren, då ser jag henne i sin dörröppning, vi småpratar lite å hon bjuder in mig på kaffe. Hon har semester men hennes man jobbar sent. Hon var väldigt flirtig å vi knullade i deras säng. drog på mig kläderna å pep snabbt iväg så inte hennes man skulle komma hem. Först red hon mig sen körde vi missionaren. Det var lyckat å lite pirrigt men skönt.

Kanske tittar in till henne igen då råttorna ska ha mat nästa gång.
Citera
2017-06-30, 15:54
Medlem
Drinkycrows avatar
Tänkte försöka vara nykter ett tag eftersom jag är hundvakt. Blev askalas istället och drog hem en tjej från Kiev. Minns väldigt väldigt lite. Gick ner på henne ett tag minns jag. Minns inte när hon stack. Tror inte jag kom. Ganska tamt jämfört med sist gång men la iaf inte massa kokain på kuken och ströp henne halva natten så känner mig lite redigare. Så jävla bakfull. "too old for this shit"

Hundstackarn kom ut först runt 12.
Citera
2017-07-01, 14:02
Bannlyst
Med en svart kille på klubben, toaletten mer precist.
Han raggade på mig och min tjej och sen gick vi in alla tre på toan och hade "trekant".
Mest han som skötte knullandet men jag var med på det så räknar det som ett ligg då tjejen runkade av mig också!
Citera
2017-07-01, 14:30
Medlem
Knullade henne ett tag men pallade inte för jag var bakfull. Fingrade henne medans hon sög och runkade av mig. Hon fick orgasm och jag tog över runkandet, kom enormt mycket över hela hennes ansikte och bröst.
Citera
2017-07-02, 15:57
Medlem
Trekant med ett par.
Kändes extra bra att det var jag av killarna som kom, och den andra killen inte kom när vi skulle avsluta. Har alltid varit lite nervös inför att komma när man har trekant, fick upp självförtroendet en del!
Citera
2017-07-02, 17:26
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lyckligagatan
Med en svart kille på klubben, toaletten mer precist.
Han raggade på mig och min tjej och sen gick vi in alla tre på toan och hade "trekant".
Mest han som skötte knullandet men jag var med på det så räknar det som ett ligg då tjejen runkade av mig också!

Hur lyckas man skapa ett sug på en offentlig toa som ofta är ofräsch som fan?
Har nog aldrig varit på en fräsch krogtoa.

Ont. Med min kära sambo. Började med ett gifvande af fellatio till herrns stora belåtenhet.
Jävligt bra sex i varierade ställningar, lite givande, och lite taganade,
bästa älskaren jag någonsin haft, och med en trevlig avslutning invändigt.
Det är oerhört bekvämt att få bra sex på hemmaplan.

10 av 10.
Kan aldrig få nog av karln!
Citera
2017-07-02, 17:59
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HighwayDelight
Hur lyckas man skapa ett sug på en offentlig toa som ofta är ofräsch som fan?
Har nog aldrig varit på en fräsch krogtoa.

Ont. Med min kära sambo. Började med ett gifvande af fellatio till herrns stora belåtenhet.
Jävligt bra sex i varierade ställningar, lite givande, och lite taganade,
bästa älskaren jag någonsin haft, och med en trevlig avslutning invändigt.
Det är oerhört bekvämt att få bra sex på hemmaplan.

10 av 10.
Kan aldrig få nog av karln!
Låter gött.

Igår kväll kom hon hem och vi körde lite olika ställningar men jag var för spänd och trött så jag fick ge upp och koncentrera mig på att få henne att komma. Efter att det var avklarat två gånger låg vi och höll om varandra.

Hoppas jag kan klara det bättre ikväll. Känns klart så.
Senast redigerad av Ziaya 2017-07-02 kl. 18:44.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in