Lite längre inlägg.
Kan berätta om ett ligg jag nyligen haft, och av en händelse raggade jag tydligen på honom. Han vart väldigt glad och kände sig otroligt glad över den uppvaktningen. Inte ofta det händer i killarnas världar verkar det som. Själv brukar jag inte uppskatta raggningsförsök ute, men ser jag något jag gillar låter jag inte chansen gå förlorad om man säger så. Så efter första mötet hade vi en god men fåordig pratstund. Vi bägge festade sedan vidare med varandra och gjorde sällskap ut från stället. Här någonstans blev det ett totalt missförstånd som jag nog får dra på mig skulden för. Att bara verka trevlig kan som nedan skrivs uppfattas som något helt annat. Är man dessutom lite blyg på köpet blir det jävligt knasigt.
Oftast blir det sällan något av att jag "beter mig flörtigt" (kanske är så i mitt sätt, blyg som försöker verka oblyg i sociala sammanhang) vad vet jag. I min värld är jag bara en glad och trevlig person utåt sett, som pratar till dig som vem som helst. Inget mer. Men ni killar verkar ha lite svårt att rikta ljuset bort från brösten och där någonstans har ni tappat allt jag sagt och ni svarar ofta med ett instämmande "Mmm", "Jaa", "Absolut". Vilket känns bekräftande som svar på det jag frågar. Brukar bli lite lustigt efteråt när ens tanke inte stämde överens med en annans.
Så detta ledde till små förödande konsekvenser, då snyggfan hade hoppats på bingen med mig. Och agerar lite småsint därefter. Medan jag bara hade haft en trevlig konversation med någon jag träffade på ute. Tyvärr vart det inget av det den kvällen.
MEN!
Har jag turen med mig att råka gå in i honom på en fest dagen efter. Hade såklart snackats lite löst om det, men ringdes aldrig och bekräftades utan det vart mest spontant. Tänkte att nu jävlar tänker inte JAG vara den som är den, och hoppas på att han hade samma tanke. Gissa om jag behövde kittla han lite extra under hakan efter min diss från sist. Det slutade både bra och dåligt. Sexet var katastrofalt, dvs inge penis i vagina pga alkoholens sidoeffekter. Men en sådan gosse gjorde det bästa av situationen och jag gjorde inget grej av att penis vart slak, utom några tappra försök att muntra upp den lite

Sånt som händer liksom, precis som med mensen. Trist är väl att när man råkar ut för en som man verkligen matchar med sexuellt, och båda vill ha mer men det stannar liksom bara där. För vad är ett ons om inte bara ett ons..
HAHA killar alltså. Tjejer alltså. HAHA så vi håller på ^^