Citat:
Ursprungligen postat av
Lund-NoGo-zone
Jag förstår inte en enda rad av vad du skriver.
Vad finns det för vinst med subjektiva värderingar i denna tråd?
TS handlar om subjektiva värderingar, tråden handlar om subjektiva värderingar. Tror du verkligen att postarna och läsarna här kommer komma fram till några objektiva svar som om tråden var ett vetenskapligt projekt? Är det din bedömning av tråden?
Men människor har många likheter, så himla subjektivt är det inte så att en person tycker Stay är en känslosam låt och en annan tycker en biltuta är lika känslosam.
Citat:
Vem tycker du stoppar Kate Bush och andra kvinnliga outliers som exempel i denna tråd?
Varför vill du diskutera Kate Bush familjeliv i denna tråd?
Allt obegripligt.
Jag använder Kate Bush som exempel, hon är ingen genomsnittstalang men det är ju inte vad du brukar diskutera heller så vad är problemet?
Jag vill inte diskutera hennes familjeliv (sluta vara så jävla oärlig, oärlighet är lika illa som logiska brister eftersom det gör resultatet mindre pålitligt på samma sätt, vill du ha en givande diskussion eller bara tjafsa?), jag frågar uppenbarligen eftersom du påstod att hon var en enstöring i ett försök att rättfärdiga din behandling av henne som inte bara en outlier i talang utan någon som inte passar i en diskussion om kvinnliga outliers.