Citat:
Ursprungligen postat av
Emmy.Ha
Det är naturen som gör att jag känner avståndsskapande känslor, vad annars? Naturen gör att jag ogillar vissa beteenden som min organism vet av erfarenhet är ohälsosamt. Det du kallar överlägsenhet är en känsla som du vill få baserat på hur kvinnor beter sig mot dig. Vad finns det för evolutionärt värde i det? Evolutionära värden är väl i så fall faktiska överlägsna förmågor i förhållande till resten av gruppen, inte egoföreställningar som går i kras för att en kvinna har självförtroende.
För att män är överlägsna kvinnor, när det kommer till i princip allt. Kvinnor är underlägsna män och vill så vara, därav behovet av att alltid vara offer, konstant, det spelar ingen roll vad man än gör, kvinnor vill alltid, alltid känna sig som offer, då det är deras naturliga position.
Försöker man ändra på det, gör man kvinnor miserabla, vilket vi ser idag. Aldrig någonsin har kvinnor mått så dåligt som idag, detta i ett land där dom har mer makt och frihet än någonsin, givet av den vita mannen, som kvinnorna ratar och klagar på dagarna ända, för att sedan gå och rösta för massimport av machomän från stenålderskulturer som vill våldta dom.
Oh the irony.