2019-08-25, 00:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Nej jag pratar om ditt inlägg. Se ovan.
Du kanske kan peka ut vad i ditt inlägg som skulle vara relevant för allmänheten? D.v.s. någonting som inte är fritt tyckande baserat på din lilla värld.

Sluta prata om dig själv nu

Varför dominerar män alla områden om kvinnor nu är lika bra på dom? Varför? Varför är allt du äger och ser, skapt av män? Till och med datorn du knappar på, är byggd av män. Allt är skapt av män.

Sen sitter ni och tror att ni är lika bra? Haha seriöst, hur verklighetsfrånvänd får man vara

Snart säger du väl att negrer och östasiater har lika hög IQ också
Citera
2019-08-25, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swe1227
Okej
Usch, jag känner mig verkligen hemsk. Även om det verkar svagt är det inte konstigt om man känner sig svag i den här världen av nedbrytande attityder. Jag önskar jag inte skrivit så men nu är det försent.
Citera
2019-08-25, 00:47
Medlem
Swe1227s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emmy.Ha
Usch, jag känner mig verkligen hemsk. Även om det verkar svagt är det inte konstigt om man känner sig svag i den här världen av nedbrytande attityder. Jag önskar jag inte skrivit så men nu är det försent.
Nedbrytande attityder? Är det de värsta i denna värld som finns? Det finns antagligen kvinnor med större problem än dig. Och män också. Jag tycker feminister på 1900-talet gjorde något bra, men det passar inte in i 2000-talet. Inte i Sverige i vart fall. Lär er att livet inte är en dans på rosor. Lägg inte kraft på småsaker, som feminism, i världens mest jämställda land. Vad vill ni uppnå egentligen? Män är bättre på det mesta, kvinnor är snyggare och bäst blir det om man förlika sig med detta. Inte att hitta anledningar att kriga. Det känns som ni spelar ett spel som ni inte kan vinna.
Citera
2019-08-25, 00:51
Bannlyst
Citat:
Nedbrytande attityder? Är det de värsta i denna värld som finns? Det finns antagligen kvinnor med större problem än dig. Och män också. Jag tycker feminister på 1900-talet gjorde något bra, men det passar inte in i 2000-talet. Inte i Sverige i vart fall. Lär er att livet inte är en dans på rosor. Lägg inte kraft på småsaker, som feminism, i världens mest jämställda land. Vad vill ni uppnå egentligen? Män är bättre på det mesta, kvinnor är snyggare och bäst blir det om man förlika sig med detta. Inte att hitta anledningar att kriga. Det känns som ni spelar ett spel som ni inte kan vinna.

Hon är vit kvinna, hon har vuxit upp och fått höra att det är synd om henne, den mest privilegade kvinnan i världshistorien. Kvinnor vill alltid vara offer, alltid. Dom trivs i den rollen, dom känner sig inte kvinnliga om dom inte får vara offer och undergivna, det är därför dom hela tiden ser sig själv som offer samt vill importera muslimer som ser ner på dom, samtidigt som dom ratar vita svenska män som gett dom frihet.

Kvinnor är inte objektivt snyggare, såklart, sett en 25+ kvinna utan smink någon gång?
Citera
2019-08-25, 00:54
Medlem
Swe1227s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zollejanne
Hon är vit kvinna, hon har vuxit upp och fått höra att det är synd om henne, den mest privilegade kvinnan i världshistorien. Kvinnor vill alltid vara offer, alltid. Dom trivs i den rollen, dom känner sig inte kvinnliga om dom inte får vara offer och undergivna, det är därför dom hela tiden ser sig själv som offer samt vill importera muslimer som ser ner på dom, samtidigt som dom ratar vita svenska män som gett dom frihet.

Kvinnor är inte objektivt snyggare, såklart, sett en 25+ kvinna utan smink någon gång?
Jo jag måste hålla med om det. Och ofta när en kvinna misslyckas, är hon ilärd att det inte hennes fel, utan alltid kunna skull på samhället.
Citera
2019-08-25, 00:57
Bannlyst
Citat:
Jo jag måste hålla med om det. Och ofta när en kvinna misslyckas, är hon ilärd att det inte hennes fel, utan alltid kunna skull på samhället.

det är alltid någon annans fel, kvinnor tar aldrig ansvar. Dom vill alltid ses som offer, alltid. Det spelar ingen roll hur mycket man ger kvinnor, dom är ALLTID offer, kom ihåg det.

Varför? För att dom trivs i den rollen, dom hatar rollen av att inte vara offer, att ta ansvar och vara ledare, då det inte är deras naturliga roll.

Dom hatar män som ger dom frihet, dom älskar män som vill ta ifrån dom deras frihet. Varför tror du typ alla kvinnor röstar för fortsatt massinvandring av män från kulturer som vill spika fast kvinnan vid spisen, samtidigt som dom hatar vita män för att dom "cyklar på fel sida" eller sitter bredbent?

Citera
2019-08-25, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zollejanne
Naturen bryr sig inte om du äcklas eller inte. Kvinnor dyrkar överlägsna män, män älskar undergivna kvinnor. Det är så det fungerar.

Kvinnor gifter sig alltid uppåt, 99% av gångerna, varför behöver ni en man som är överlägsen er för att känna er kvinnliga?
Det är naturen som gör att jag känner avståndsskapande känslor, vad annars? Naturen gör att jag ogillar vissa beteenden som min organism vet av erfarenhet är ohälsosamt. Det du kallar överlägsenhet är en känsla som du vill få baserat på hur kvinnor beter sig mot dig. Vad finns det för evolutionärt värde i det? Evolutionära värden är väl i så fall faktiska överlägsna förmågor i förhållande till resten av gruppen, inte egoföreställningar som går i kras för att en kvinna har självförtroende.
Citera
2019-08-25, 01:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Herregud, hur gammal är du?
"Bästisar som de har i princip ett år". Går du på högstadiet eller?

Jag är 29, du då gammelkossa? Kanske du börjar bli gammal och bitter, således din PMS attityd här inne?

Nejdå, jag observerade fenomenet genom högstadiet, gymnasiet och min första gång på universitetet, även sedan ute i arbetslivet, jag hört kvinnor som är 45 säga att dom har "bästisar" .. Det går 1, kanske 2 år, sen pratar dom aldrig mer med personen. Dom ger varandra också konstant komplimanger, alltid, men sen snackar dom skit bakom varandras ryggar.

Killar pratar skit till varandra, kallar varandra allsjöns saker, men det är alltid på låtsas, dom snackar typ aldrig skit bakom ryggen. Killar skaffar vänner, sen är dom ofta vänner för livet. Dom kan gå flera år utan att prata, sen en dag stöter dom på varandra och allt är som igår.

Fenomenet är så vanligt att det finns miljontals MEMEs skapade om det, tex:

https://files.sharenator.com/qZ0EW0T_What_is_the_difference_between_women_and_m en-s450x999-408073.jpg

http://weknowmemes.com/wp-content/uploads/2012/02/womens-friendship-vs-mens-friendship.jpeg

https://i.pinimg.com/originals/0c/6f/7e/0c6f7ef04fbc5a07fd135d1eb50b2102.jpg
Citera
2019-08-25, 01:01
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:

Det är män också sörru, så det är ingen större skillnad där.
Citera
2019-08-25, 01:02
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:

Vad verkar svagt?
Citera
2019-08-25, 01:03
Bannlyst
Citat:
Det är naturen som gör att jag känner avståndsskapande känslor, vad annars? Naturen gör att jag ogillar vissa beteenden som min organism vet av erfarenhet är ohälsosamt. Det du kallar överlägsenhet är en känsla som du vill få baserat på hur kvinnor beter sig mot dig. Vad finns det för evolutionärt värde i det? Evolutionära värden är väl i så fall faktiska överlägsna förmågor i förhållande till resten av gruppen, inte egoföreställningar som går i kras för att en kvinna har självförtroende.

För att män är överlägsna kvinnor, när det kommer till i princip allt. Kvinnor är underlägsna män och vill så vara, därav behovet av att alltid vara offer, konstant, det spelar ingen roll vad man än gör, kvinnor vill alltid, alltid känna sig som offer, då det är deras naturliga position.

Försöker man ändra på det, gör man kvinnor miserabla, vilket vi ser idag. Aldrig någonsin har kvinnor mått så dåligt som idag, detta i ett land där dom har mer makt och frihet än någonsin, givet av den vita mannen, som kvinnorna ratar och klagar på dagarna ända, för att sedan gå och rösta för massimport av machomän från stenålderskulturer som vill våldta dom.

Oh the irony.
Citera
2019-08-25, 01:03
Medlem
Citat:
Ja det är det värsta. Jag kan tänka mig att vara taskig mot någon som inte är mottalig och ändå inte bryr sig men inte mot andra, oavsett olika synsätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in