2019-06-25, 14:35
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Jag har kommenterat det. Kvinnor får spela fotboll.
Jag har inte sagt att det ska ske på männens bekostnad dock. Finns det inga pengar så finns det inte.

Men om du nu tänker efter så är det ju väldigt väldigt få kvinnor som spelar fotboll. Försvinnande få.
Så hur får du detta till att kvinnor har penisavund?
Eller ser du de fotbollsspelande kvinnorna som den genomsnittliga svenska kvinnan? Jag tror inte du hittar henne i närheten av en fotbollsplan överhuvudtaget.

Citat:
Ursprungligen postat av Lund-NoGo-zone
Jag har förklarat 500 gånger. "kvinnor har penisavund" betyder för mig och för alla andra här "det FINNS kvinnor som har penisavund". Det betyder inte "ALLA kvinnor har penisavund". Det finns INGET som gäller ALLA kvinnor, kvinnor är olika.

Makalöst att du fortfarande tolkar allt fel. Det gör dig omöjlig i en debatt.

Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Om man skriver något generellt bör det förstås gälla generellt och inte bara för enstaka individer. Vad är det du inte förstår med detta?

Citat:
Det är inte fråga om min tolkning det är en fråga om vad man skriver, svart på vitt. Om vi alla ska sitta här och tolka vad andra menar då blir det helt omöjligt att ha debatt om någonting ja. Då skulle man kunna skriva vad som helst och när man sedan blir ifrågasatt så "menade man något annat". Det går helt enkelt inte.
Jaja, fotboll tycker du är ett område där kvinnor vill vara män. Finns det några fler?

Citat:
Är det din tolkning eller något han faktiskt har skrivit?

Det är något han skrivit många gånger. Gällande kvinnor som spelar Fotbolls-VM så får vi nog säga att de är en kraftig minoritet av alla kvinnor i Sverige.
Citera
2019-06-25, 14:37
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Det är något han skrivit många gånger. Gällande kvinnor som spelar Fotbolls-VM så får vi nog säga att de är en kraftig minoritet av alla kvinnor i Sverige.

Konstigt, jag hittar bara ordet "enstaka" i din text
Citera
2019-06-25, 14:46
Avslutad
Citat:

Ja, kvinnor suger i de flesta sporter. Kan vi gå vidare?
Citera
2019-06-25, 14:57
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skotittare
Fast så kan man ju inte skriva i en argumentation.

Isåfall kan man ju lika gärna skriva män är dumma i huvudet. För att det finns män som är dumma i huvudet.

Eller hundar är trebenta. För det finns hundar som är trebenta.

Extremt dålig argumentation helt enkelt.
Aha, allt du skriver om män gäller 100% av alla män! DET borde bli ganska svårt i en debatt. Då kan jag inte ens säga att män har snopp eller att kvinnor föder barn.

IQ:n i den här tråden...
Senast redigerad av Lund-NoGo-zone 2019-06-25 kl. 15:01.
Citera
2019-06-25, 14:58
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Lund No Go Zone har en logik precis tvärtemot din. Han anser att vi borde förstå att han menar enstaka individer och inte kvinnor i allmänhet. Hur ska man veta vem som uppfattar vad på vilket sätt?
Dra inte in mig i din missuppfattningstrollning av ytterligare en normal FB-man som jag fattar till 100%.
Citera
2019-06-25, 19:08
Medlem
KlausSteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Det säger du?
Intressant.

Men du... vem utnämnde dig till godtycklig enväldig domare?
Jag bryr mig föga om hur tröttsamt du tycker det är att inte kunna bemöta det jag säger med argument.
Du får jobba på det. Mata din hjärna, gärna genom att läsa på lite.
Din inbillade värld rasar runt om dig.

Gör nåt!
Min gissning är att du är för lat.

Varför ska jag i sak bemöta dina inlägg när jag redan konstaterat att du är oärlig och i evig offerposition? Det är inte dina sakargument jag har problem med, det är din attityd och stil som debattör som gör att jag och flera andra tappar fullständigt intresse för dig och dina sakargument.
Citera
2019-06-25, 19:26
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lund-NoGo-zone
Dra inte in mig i din missuppfattningstrollning av ytterligare en normal FB-man som jag fattar till 100%.

Du skriver något annat än vad du menar.
Svennebanan menar uppenbarligen genomsnittet (enligt honom själv) när han debatterar här, och du menar vissa enskilda personer av manligt eller kvinnligt kön.
Var exakt ligger min missuppfattning gällande detta?
Citera
2019-06-25, 19:27
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Du skriver något annat än vad du menar.
Svennebanan menar uppenbarligen genomsnittet (enligt honom själv) när han debatterar här, och du menar vissa enskilda personer av manligt eller kvinnligt kön.
Var exakt ligger min missuppfattning gällande detta?

Du borde sluta med dina halmgubbar och inte göra vantolkningar av vad andra har sagt. Varför inte återge korrekta citat istället för dina tolkningar?
Citera
2019-06-25, 19:31
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Du borde sluta med dina halmgubbar och inte göra vantolkningar av vad andra har sagt. Varför inte återge korrekta citat istället för dina tolkningar?

Jag återgav vad han skrivit. Som vanligt verkar du ha svårigheter med att förstå det skrivna ordet.
Om jag nu enligt dig vantolkat vad där stod, vad stod det då? Vad skulle du säga är betydelsen av vad där stod?
Citera
2019-06-25, 19:33
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Jag återgav vad han skrivit. Som vanligt verkar du ha svårigheter med att förstå det skrivna ordet.
Om jag nu enligt dig vantolkat vad där stod, vad stod det då? Vad skulle du säga är betydelsen av vad där stod?

Pucko, nu var det ditt påstående om vad jag skrivit som jag anmärkte på. Du är verkligen hjärndöd och en patologisk lögnare.
Citera
2019-06-25, 19:40
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Pucko, nu var det ditt påstående om vad jag skrivit som jag anmärkte på. Du är verkligen hjärndöd och en patologisk lögnare.

Det ena hänger ihop med det andra givetvis, varför håller du annars på och tjafsar för?
Det verkar som att din enda anledning att befinna dig på forumet är att tjafsa. Du skapar och bidrar konstant till ofokuserat babbel och off-topic-trams.
Det får vara slut på det nu, var snäll och skriv inte mer till mig så låter jag bli att skriva till dig.
Citera
2019-06-25, 19:42
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Det ena hänger ihop med det andra givetvis, varför håller du annars på och tjafsar för?
Det verkar som att din enda anledning att befinna dig på forumet är att tjafsa. Du skapar och bidrar konstant till ofokuserat babbel och off-topic-trams.
Det får vara slut på det nu, var snäll och skriv inte mer till mig så låter jag bli att skriva till dig.

Vad är det du har så svårt att förstå din korkade kvinna, sluta påstå att andra har sagt sådant de inte har sagt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in