Citat:
Jag har kommenterat det. Kvinnor får spela fotboll.
Jag har inte sagt att det ska ske på männens bekostnad dock. Finns det inga pengar så finns det inte.
Men om du nu tänker efter så är det ju väldigt väldigt få kvinnor som spelar fotboll. Försvinnande få.
Så hur får du detta till att kvinnor har penisavund?
Eller ser du de fotbollsspelande kvinnorna som den genomsnittliga svenska kvinnan? Jag tror inte du hittar henne i närheten av en fotbollsplan överhuvudtaget.
Jag har inte sagt att det ska ske på männens bekostnad dock. Finns det inga pengar så finns det inte.
Men om du nu tänker efter så är det ju väldigt väldigt få kvinnor som spelar fotboll. Försvinnande få.
Så hur får du detta till att kvinnor har penisavund?
Eller ser du de fotbollsspelande kvinnorna som den genomsnittliga svenska kvinnan? Jag tror inte du hittar henne i närheten av en fotbollsplan överhuvudtaget.
Citat:
Jag har förklarat 500 gånger. "kvinnor har penisavund" betyder för mig och för alla andra här "det FINNS kvinnor som har penisavund". Det betyder inte "ALLA kvinnor har penisavund". Det finns INGET som gäller ALLA kvinnor, kvinnor är olika.
Makalöst att du fortfarande tolkar allt fel. Det gör dig omöjlig i en debatt.
Makalöst att du fortfarande tolkar allt fel. Det gör dig omöjlig i en debatt.
Citat:
Citat:
Det är inte fråga om min tolkning det är en fråga om vad man skriver, svart på vitt. Om vi alla ska sitta här och tolka vad andra menar då blir det helt omöjligt att ha debatt om någonting ja. Då skulle man kunna skriva vad som helst och när man sedan blir ifrågasatt så "menade man något annat". Det går helt enkelt inte.
Jaja, fotboll tycker du är ett område där kvinnor vill vara män. Finns det några fler?
Jaja, fotboll tycker du är ett område där kvinnor vill vara män. Finns det några fler?
Citat:
Det är något han skrivit många gånger. Gällande kvinnor som spelar Fotbolls-VM så får vi nog säga att de är en kraftig minoritet av alla kvinnor i Sverige.