2025-05-13, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Och om en show bygger på att publiken agerar på ett visst sätt, varför ska folk då bli upprörda över publikens agerande menar du?

Ja, varför ska folk bli upprörda över mannen som betalar för en lap dance på en strippklubb?

Fråga inte mig. Det är inte jag som blir upprörd. Men om man nu blir upprörd över att människor betalar för att få se på och ta på nakna kroppar, vilket ju många uppenbarligen blir, så vore det ju märkligt om man inte blev upprörd bara för att det hela sker inom ramen för en s k "show".
Senast redigerad av JCaller 2025-05-13 kl. 22:23.
Citera
2025-05-13, 22:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JCaller
Fråga inte mig. Det är inte jag som blir upprörd. Men om man nu blir upprörd över att människor betalar för att få se på och ta på nakna kroppar, vilket ju många uppenbarligen blir, så vore det ju märkligt om man inte blev upprörd bara för att det hela sker inom ramen för en s k "show".
Men du påstår att folk hade blivit upprörda om det var kvinnor som hade gjort en liknande show trots att kvinnor är mycket bättre på att dansa och showa halvnakna UTAN att bjuda in publiken att ta på deras rumpor.
Eller sämre om man hellre vill.

(För övrigt så är det ganska få i en arenapublik som får närkontakt med artisten. Men det har säkert hänt att nån på främsta raden fått en lap dance av ex Madonna utan att nån blivit upprörd.)
Senast redigerad av Ipsi 2025-05-13 kl. 22:32.
Citera
2025-05-13, 22:42
Medlem
Citat:
Men du påstår att folk hade blivit upprörda om det var kvinnor som hade gjort en liknande show trots att kvinnor är mycket bättre på att dansa och showa halvnakna UTAN att bjuda in publiken att ta på deras rumpor.
Eller sämre om man hellre vill.

Jag förstår ärligt talat inte vad du yrar om.

Ja, folk hade blivit upprörda över exakt samma show men med omvända kön.

Citat:
(För övrigt så är det ganska få i en arenapublik som får närkontakt med artisten.)

Och?
Citera
2025-05-13, 22:51
Avslutad
Citat:
Jag förstår ärligt talat inte vad du yrar om.

Ja, folk hade blivit upprörda över exakt samma show men med omvända kön.

Och?
Jag gjorde ett tillägg att det har säkert hänt att nån i arenapubliken fått en lap dance av nån som ex Madonna och även fått ta på hennes rumpa utan att nån blivit särskilt upprörd. Men som sagt så är ju kvinnor mycket bättre på att inte bjuda in publiken att ta på deras rumpor.
Citera
2025-05-13, 23:12
Medlem
Citat:
Jag gjorde ett tillägg att det har säkert hänt att nån i arenapubliken fått en lap dance av nån som ex Madonna och även fått ta på hennes rumpa utan att nån blivit särskilt upprörd. Men som sagt så är ju kvinnor mycket bättre på att inte bjuda in publiken att ta på deras rumpor.

Jaha? Men nu pratar jag inte om Madonna-konserter utan jag pratar om strippshower där nakna unga kvinnor "showar" inför 1000 betalande medelålders män.

Sök hjälp för din autism.
Citera
2025-05-13, 23:13
Medlem
Ja just det jag vicka på rumpan.

Sitta i kassan och mata in varor.
Verkar vara mest kvinnor eller tjejer eller är det bara här?
För att jag bor här?
Det är bara i nödfall männen sätter sig i kassan.
Är det att dom gillar mer att lyfta kartonger och fylla hyllor?
Senast redigerad av troligengud 2025-05-13 kl. 23:18.
Citera
2025-05-13, 23:16
Medlem
.
Citera
2025-05-13, 23:30
Medlem
Citat:

Jag bad chatGPT byta plats på könen i reportaget, och frågade därefter hur chatGPT tror att ett sådant reportage skulle tas emot av allmänheten. Här är resultatet:

Verkar som chatGPT ger mig rätt. Kvinnor är bättre på att inte bli sedda som objektifierande när de betalar för att se nakna män, jämfört med män som betalar för att se nakna kvinnor.

Men jag glömde iofs påpeka för chatGPT att Madonna säkert låtit någon ur publiken ta på hennes rumpa någon gång under en konsert och att ingen blev upprörd över det. Hade jag bara upplyst chatGPT om det så hade nog chatGPT kommit fram till ett helt annat svar
Citera
2025-05-13, 23:33
Avslutad
Citat:
Jaha? Men nu pratar jag inte om Madonna-konserter utan jag pratar om strippshower där nakna unga kvinnor "showar" inför 1000 betalande medelålders män.

Sök hjälp för din autism.
Ge ett exempel på en sådan världsturné på fullsatta kommunala arenor.
Senast redigerad av Ipsi 2025-05-13 kl. 23:36.
Citera
2025-05-13, 23:40
Medlem
Citat:
Ge ett exempel på en sådan världsturné på fullsatta kommunala arenor.

Jag känner inte till något. Jag pratade förstås om ett hypotetiskt sådant evenemang.
Citera
2025-05-13, 23:42
Avslutad
Citat:
Jag känner inte till något. Jag pratade förstås om ett hypotetiskt sådant evenemang.
Nä precis. Kvinnor är bättre på att inte bjuda in publiken att ta på deras rumpor när de gör lättklädda världsturnéer på fullsatta arenor.
Citera
2025-05-13, 23:46
Medlem
De är bättre på att vara feminina. Bättre på att vara söta o snälla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in