2025-05-13, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Av samma anledning som en random svart kille kan kalla en annan random svart kille för "nigger". Men en random vit kille kan inte kalla en random svart kille för "nigger".

Är du säker på att det där var en särskilt genomtänkt liknelse?

Citat:
Japp, då har vi två saker till kvinnors fördel:

1. Bättre och säkrare bilförare än män

2. Kan kolla på nakna unga muskulösa killar utan att bli socialt skammade

Det finns många fler saker. Gå några sidor tillbaka i tråden så hittar du säkert ett antal exempel. Lättast blir det nog om du går in på användaren lupacs posthistorik.
Citera
2025-05-13, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Nä män och kvinnor är nog lika bra på att inbjuda publiken till att klämma dem på rumpan när de dansar halvnakna på Västerås kongress.

Eller inte.

Ok.

Männen i strippshowen jag refererar till var förresten helnakna, inte halvnakna. Om det nu har någon betydelse.
Citera
2025-05-13, 20:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JCaller
Ok.

Männen i strippshowen jag refererar till var förresten helnakna, inte halvnakna. Om det nu har någon betydelse.
Nix, de döljer sig.

Brukar halvnakna showande kvinnor bjuda in publiken att röra vid deras rumpor?
Citera
2025-05-13, 20:24
Medlem
Citat:
Nix, de döljer sig.

Som man tydligt kan se på bilderna så är de helnakna. I alla fall vissa av dem. Det bekräftas även i texten på flera ställen. Men det har väl ingen betydelse i sammanhanget egentligen.

Eller du kanske var på plats? Och kan intyga att bilderna är missvisande och texten fel? I så fall lägger jag mig platt.

Citat:
Brukar halvnakna showande kvinnor bjuda in publiken att röra vid deras rumpor?

Ibland ja, ibland nej.

Hurså? Vad har det för betydelse? Blir det plötsligt acceptabelt beteende bara för att han/hon som "showar" bjuder in till det? Prostituerade bjuder ju in sexköpare att köpa sex av dem, men det gör ju inte sexköp okej för det.
Citera
2025-05-13, 20:30
Avslutad
Citat:
Som man tydligt kan se på bilderna så är de helnakna. I alla fall vissa av dem. Det bekräftas även i texten på flera ställen. Men det har väl ingen betydelse i sammanhanget egentligen.

Eller du kanske var på plats? Och kan intyga att bilderna är missvisande och texten fel? I så fall lägger jag mig platt.

Ibland ja, ibland nej.

Hurså? Vad har det för betydelse? Blir det plötsligt acceptabelt beteende bara för att han/hon som "showar" bjuder in till det? Prostituerade bjuder ju in sexköpare att köpa sex av dem, men det gör ju inte sexköp okej för det.
Ja det är klart att det är acceptabelt att klämma Madonna på rumpan om hon inbjuder publiken till att göra det. Inte fan hade nån blivit så arg som du påstår.
Citera
2025-05-13, 21:36
Medlem
Citat:
Ja det är klart att det är acceptabelt att klämma Madonna på rumpan om hon inbjuder publiken till att göra det. Inte fan hade nån blivit så arg som du påstår.

Har du sökt hjälp för din autism?

Om 1000 medelålders män hade köpt biljett för att se ett gäng unga nakna showande kvinnor och bl a tagit på kvinnornas rumpor när de "bjudit in till att göra det", så hade feminist-Sverige gått fullständigt bananas av ilska.
Citera
2025-05-13, 21:38
Avslutad
Citat:
Har du sökt hjälp för din autism?

Om 1000 medelålders män hade köpt biljett för att se ett gäng unga nakna showande kvinnor och bl a tagit på kvinnornas rumpor när de "bjudit in till att göra det", så hade feminist-Sverige gått fullständigt bananas av ilska.
Brukar halvnakna showande kvinnor på Västerås kongress bjuda in publiken att ta på deras rumpor? (Och nej, de döljer sig med handdukar och liknande vilket syns tydligt på bilderna att de gör. Inga pixlade könsorgan så långt ögat når.)
Citera
2025-05-13, 21:42
Medlem
Citat:
Brukar halvnakna showande kvinnor på Västerås kongress bjuda in publiken att ta på deras rumpor?

Jag vet inte. Jag har aldrig varit där.

Bjöd de nakna showande männen in publiken till att ta på deras rumpor när du var där?
Citera
2025-05-13, 21:47
Avslutad
Citat:
Jag vet inte. Jag har aldrig varit där.

Bjöd de nakna showande männen in publiken till att ta på deras rumpor när du var där?
Är det inte ganska tydligt att det ingick i showen? Hur tror du showen hade blivit om inga kvinnor spelat med?
Citera
2025-05-13, 21:54
Medlem
Citat:
Är det inte ganska tydligt att det ingick i showen? Hur tror du showen hade blivit om inga kvinnor spelat med?

Du menar på samma sätt som det ingår i showen att den betalande mannen får ta på kvinnans rumpa under en lap dance på strippklubben?

Ja, det är mycket möjligt.
Citera
2025-05-13, 22:07
Medlem
Citat:
Brukar halvnakna showande kvinnor på Västerås kongress bjuda in publiken att ta på deras rumpor? (Och nej, de döljer sig med handdukar och liknande vilket syns tydligt på bilderna att de gör. Inga pixlade könsorgan så långt ögat når.)

Hmm...

Citat:
Helnaket, string, svällande muskler och simulerade samlag på scenen.

Australiska Magic Men är i stan – och de svenska kvinnorna jublar.

Citat:
Carlo Powell – som om ett par timmar ska visa sig naken sånär som på ett par vita tubsockor – passar på att vila lite till.

Citat:
Ett inledande nummer avslutas med nakna rumpor – och det ska visa sig bara vara början.

Citat:
När Carlo Powell sedan struttar runt helnaken på scenen reagerar åskådarna med förtjusta tjut.

Men om du som var där säger att texten är missvisande så får jag väl tro dig. Jag ser dock inte hur det förändrar något överhuvudtaget. Män hade inte kommit undan med detta oavsett om kvinnorna var helnakna eller halvnakna. Kvinnor är betydligt bättre än män när det gäller detta.
Citera
2025-05-13, 22:08
Avslutad
Citat:
Du menar på samma sätt som det ingår i showen att den betalande mannen får ta på kvinnans rumpa under en lap dance på strippklubben?

Ja, det är mycket möjligt.
Och om en show bygger på att publiken agerar på ett visst sätt, varför ska folk då bli upprörda över publikens agerande menar du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in