2007-07-31, 00:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mjölk
Ah sten .. nog för att jag brukat tjack ett tag .. och har fått en mängd små klimpar .. kanske är det du kallar sten? Eller menar du en hel stor klump/sten? Typ som metamfetamin?

Jag orkar inte med mina msn polare när jag är tjackad .. för dom är så sega och jag hinner komma på så mkt mer att skriva innan dom ens hunnit svara på det första .. kanske är stilnoct som gäller ändå .. fast om jag fyller på med mer tjack så vet jag att jag kommer att hålla mig sysselsatt på ngt korkat sätt =P.

Musik .. vilken musik blir det i dina öron i natt?

Nej nej, finns ju 2 sorter tjack, Sten och blomster. Faktiskt första gången jag får sten nu, är ganska stor skillnad på rusen ändå.
Sten är mer sitta hemma och punda.
Blomster blir man mer social på och yttrar sig bättre för uteliv.

Fan själv har jag ingen benso, blir nog inte sömn för en kl 12 immorgon. Men det gör ju inget, jag har ju en dator, internet.

Nu ljuder psychadelic trance ut ur högtalarna. Astral projection-tryptomine dream .
Är så jävla gött att lyssna på psytrance när man e tjackad. Perfekt tempo
2007-07-31, 00:09
Medlem
Mjölks avatar
Ah måste säga att jag känner mig korkad att inte veta det .. sten måste ändå vara mer sällsynt än blomster? Kanske jag som snöat in mig på samma kran .. eller han som snöat in sig på samma varor ..

Bjuder lätt med mig några Nitrazepam och Stilnoct om du vill =).
Fast frågan är om jag ska fylla på och sociala framför datorn medans alla verkar sova utom vi få som skriver här =). Eller sova sova och sova ..

Ah här rullar Nirvana .. lite flickrumsidolsförälselse som förmodligen finns i mina öron allt för ofta för att vara normalt och hälsosamt =P.

Citat:
Ursprungligen postat av allan_the_one
Nej nej, finns ju 2 sorter tjack, Sten och blomster. Faktiskt första gången jag får sten nu, är ganska stor skillnad på rusen ändå.
Sten är mer sitta hemma och punda.
Blomster blir man mer social på och yttrar sig bättre för uteliv.

Fan själv har jag ingen benso, blir nog inte sömn för en kl 12 immorgon. Men det gör ju inget, jag har ju en dator, internet.

Nu ljuder psychadelic trance ut ur högtalarna. Astral projection-tryptomine dream .
Är så jävla gött att lyssna på psytrance när man e tjackad. Perfekt tempo
2007-07-31, 00:34
Bannlyst
Citat:
Ah måste säga att jag känner mig korkad att inte veta det .. sten måste ändå vara mer sällsynt än blomster? Kanske jag som snöat in mig på samma kran .. eller han som snöat in sig på samma varor ..

Bjuder lätt med mig några Nitrazepam och Stilnoct om du vill =).
Fast frågan är om jag ska fylla på och sociala framför datorn medans alla verkar sova utom vi få som skriver här =). Eller sova sova och sova ..

Ah här rullar Nirvana .. lite flickrumsidolsförälselse som förmodligen finns i mina öron allt för ofta för att vara normalt och hälsosamt =P.

Ledsen att jag e jävligt seg på svara, pendlar mellan övervåningen och dator rummet. Jo tror nog allt att sten är ganska mycket ovanligare, min förra kran hade alldrig det. Men nu är han out in the game så fick testa en ny gammal kran.

Ja lite benso hade inte varit fel . Jag bor i västra götaland, du då ?.

Nirvana är ju inte helt fel. Är annars inte så mycke för rock, dock så beror det ju på vilkett sinnestillstånd man är i.
Har börjat lyssna mycket på psychadelic reggae, jävligt bra faktiskt.
2007-07-31, 00:42
Medlem
Schizoids avatar
jag hatar att sitta vaken på nätterna.. när man vill sova, behöver sova, ögonen gör ont, huvudet dunkar men kroppen vägrar stänga av.
men sen blir det morgon och allt känns bra

maria, hur gammal är du? om Nirvana var flickidolen kanske man är 24-26 nu?
2007-07-31, 00:43
Medlem
Mjölks avatar
Citat:
Ledsen att jag e jävligt seg på svara, pendlar mellan övervåningen och dator rummet. Jo tror nog allt att sten är ganska mycket ovanligare, min förra kran hade alldrig det. Men nu är han out in the game så fick testa en ny gammal kran.

Ja lite benso hade inte varit fel . Jag bor i västra götaland, du då ?.

Nirvana är ju inte helt fel. Är annars inte så mycke för rock, dock så beror det ju på vilkett sinnestillstånd man är i.
Har börjat lyssna mycket på psychadelic reggae, jävligt bra faktiskt.

Ah lungt, bara jag som fortfarande inte bestämt mig för att fylla på eller sova .. så jag är rätt uttråkad =P.

Jag sitter några mil från Linköping i östergötland .. hur gammal är du om jag får fråga?
Har aldrig stött på sten .. kanske borde höra mig för om det .. alltid spännande att prova nytt fast ändå inom samma område som man älskar =).

Nirvana äger =). Jag lyssnar mest på hårt .. typ Pantera .. men måste väl erkänna att det blir en hel del svensk hiphop ..
Goa, trance och psy måste jag vara på ett otroligt gott humör för att lyssna på .. när jag är tjackad blir jag glad .. men inte sådär super duper otroligt nästan falskt glad som jag måste vara för att klara av sån musik .. sen har jag ju inte provat på LSD eller andra hallucinogener =P
2007-07-31, 00:44
Medlem
Mjölks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schizoid
jag hatar att sitta vaken på nätterna.. när man vill sova, behöver sova, ögonen gör ont, huvudet dunkar men kroppen vägrar stänga av.

27 =) jag var den enda som lyssnade på Nirvana då .. och nu bland bekanta iaf .. Tänk att jag var så smart att jag redan då fattade hur underbara Nirvana är
2007-07-31, 00:47
Medlem
Mjölks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schizoid

Inte tjack eller sömntabletter till hands?
Delar gärna med mig av bägge delarna .. fett tråkigt här .. tur att ni finns ..
Så vad tycker ni .. tjack eller sömntabletter och sova i natt?
2007-07-31, 00:50
Bannlyst
Citat:
Ah lungt, bara jag som fortfarande inte bestämt mig för att fylla på eller sova .. så jag är rätt uttråkad =P.

Jag sitter några mil från Linköping i östergötland .. hur gammal är du om jag får fråga?
Har aldrig stött på sten .. kanske borde höra mig för om det .. alltid spännande att prova nytt fast ändå inom samma område som man älskar =).

Nirvana äger =). Jag lyssnar mest på hårt .. typ Pantera .. men måste väl erkänna att det blir en hel del svensk hiphop ..
Goa, trance och psy måste jag vara på ett otroligt gott humör för att lyssna på .. när jag är tjackad blir jag glad .. men inte sådär super duper otroligt nästan falskt glad som jag måste vara för att klara av sån musik .. sen har jag ju inte provat på LSD eller andra hallucinogener =P

Jag är 19, bor tyvärr långt från linköping , annars skulle vi ju kunna haft riktigt pundar kväll haha. Aa fan efter hallucinogener älskar jag psy trance, blev frälst på lustgas och 1200 mics-ayahuasca. Enda sen dess har jag varit som fast i det.
2007-07-31, 00:53
Bannlyst
Citat:

Hmm svårt val, vad ska du göra immorgon?. Har du inget planerat immorgon kan du väll ta dig nån lina.
2007-07-31, 00:54
Medlem
Mjölks avatar
Citat:
Jag är 19, bor tyvärr långt från linköping , annars skulle vi ju kunna haft riktigt pundar kväll haha. Aa fan efter hallucinogener älskar jag psy trance, blev frälst på lustgas och 1200 mics-ayahuasca. Enda sen dess har jag varit som fast i det.

Fast hallucinogener är ngt man bör ta i sällskap med många eller iaf några till utöver sig själv? Även om man kanske ser en hel del andra varelser som hallisar ..
Jag har fan inga vänner som inte ser snett på droger irl .. iof är jag väldigt osocial irl så jag får väl skylla mig själv ..
Sen har man ju sina godingar här på nätet som man utbyter många ord med .. så jag måste erkänna att jag aldrig pundat loss med ett gäng likasinnade utöver mig själv och en till då vi mest tog benso eller sub och hade sex .. haha
2007-07-31, 00:57
Medlem
Schizoids avatar
Citat:
Jo jag har ju det.. men har varit på i två dygn nu. Måste vila kroppen lite.. men så fort jag vaknar imorgon så

Har sömntabletter också, härlig stämning annars här i tråden. =)

Hur länge har du varit på? Göra något speciellt imorgon?
Jag gillar som sagt inte att vara på på nätterna.. finns så lite att göra då. =( Bara slösurfa...
2007-07-31, 00:59
Medlem
Schizoids avatar
Citat:
Fast hallucinogener är ngt man bör ta i sällskap med många eller iaf några till utöver sig själv? Även om man kanske ser en hel del andra varelser som hallisar ..
Jag har fan inga vänner som inte ser snett på droger irl .. iof är jag väldigt osocial irl så jag får väl skylla mig själv ..
Sen har man ju sina godingar här på nätet som man utbyter många ord med .. så jag måste erkänna att jag aldrig pundat loss med ett gäng likasinnade utöver mig själv och en till då vi mest tog benso eller sub och hade sex .. haha
Hahaha. sex på benzo? jag blir bara väck, knappast kåt.. aldrig hållt på med hallucinogener. det som jag gillar med tjack. att man är sig själv, bara lite bättre

mina vänner är likadana. utom en. honom tog farbror blå =(

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in