2007-07-31, 01:00
Medlem
Mjölks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allan_the_one
Hmm svårt val, vad ska du göra immorgon?. Har du inget planerat immorgon kan du väll ta dig nån lina.

Inget alls planerat inför morrondagen .. är dock ett stort minus i detta dilemma .. har typ strax under ett halvt gram kvar .. och kommer inte ha tillgång till mer förrän .. hmm ja tidigast kring mitten av nästa månad .. kanske tidigare om jag fixar till lite grejjor =). Men jag räknar för säkerhetskull med mitten på nästa månad ..

Har iof stilnoct, nitrazepam och exanor att roa mig med sen .. men tjack är ändå tjack .. och jag behöver nog minst kanske kan klara mig på hälften .. då har jag hälften kvar .. som jag säkert kommer att ta i morronbitti för att vara vaken till kvällen och sova normalt sen ..
Eller ska jag bara spara allt tjack jag har och ha det när det krisar sig nångång .. krisar sig efter längtan av tjack då inget benso hjälper om man inte vill sova sig igenom dagar .. kan ju faktiskt ta några stilnoct nu och sova .. men nej .. tror jag tar tjack och helt enkelt får klara mig på benso tills vidare =). Ska ju inte klaga.

Tjack, och ngn annan musik än Nirvana får det bli .. undrar vad jag ska sysselsätta mig med .. skriva knasiga långa osammanhängande inlägg här på fb kanske .. vad ska ni göra i natt?
2007-07-31, 01:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mjölk
Fast hallucinogener är ngt man bör ta i sällskap med många eller iaf några till utöver sig själv? Även om man kanske ser en hel del andra varelser som hallisar ..
Jag har fan inga vänner som inte ser snett på droger irl .. iof är jag väldigt osocial irl så jag får väl skylla mig själv ..
Sen har man ju sina godingar här på nätet som man utbyter många ord med .. så jag måste erkänna att jag aldrig pundat loss med ett gäng likasinnade utöver mig själv och en till då vi mest tog benso eller sub och hade sex .. haha

Beror på hur säker man e på sig själv. Skulle ju inte rekommendera att vara ensam den första gången och absolut inte om man kör en stor tripp. Man får ha stor respekt för hallucinogenerna. Har flyttat nu, så har inte heller några "pundar" poolare. Dock är det en del som röker men tjack anses ju som dålig å fult så man kan ju inte precis öppna sig.
Haha det pundar minnet låter ju ganska schysst ändå .
2007-07-31, 01:05
Medlem
Schizoids avatar
du ska inte spara då..? jag hatar fan när man börjar få slut. blir så stressad av det.

jag ska försöka lägga mig snart.. men har tagit mer än vad jag är van vid de senaste dagarna så är nog vaken en stund till.

har du någon favoritlåt med pantera?
2007-07-31, 01:05
Medlem
Mjölks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schizoid
Jo jag har ju det.. men har varit på i två dygn nu. Måste vila kroppen lite.. men så fort jag vaknar imorgon så

Har sömntabletter också, härlig stämning annars här i tråden. =)

Hur länge har du varit på? Göra något speciellt imorgon?
Jag gillar som sagt inte att vara på på nätterna.. finns så lite att göra då. =( Bara slösurfa...

Jag har bara varit på sen igår .. men sov kanske en timme i natt .. låg i sängen och spelade spel på min mobil .. vaknade upp strax efter med mobilen kvar i handen .. så fortsatte jag bara att spela .. så jag var nog lite lagom tjackad trots det långa uppehållet sen jag tog det sist då ..

I morron ska jag bara umgås med min underbara hund .. sen borde jag väl sociala lite med min mormor kanske .. men det kan jag likväl göra på onsdag =).

Jag älskar tvärtom att vara tjackad på nätterna .. hänga på flashback eller så sysselsätter jag mig själv automatiskt med ngt korkat att göra som kan ta timmar .. kan sitta och städa i mina mappar på datorn, döpa om och flytta och fixa hit och dit .. kan ta timmar .. och jag glömmer helt bort tid och rum där jag sitter och flyttar filer .. eller laddar ner avsnitt till serier jag fortfarande inte sett .. osv osv .. sen är jag ju osocial av naturen .. och att vara tjackad på dan med solljus och vakna människor irl låter enbart jobbigt =P om man inte är i skogen med hunden dvs =).

Vad gör du när du är tjackad?
2007-07-31, 01:07
Medlem
Mjölks avatar
Citat:
Hahaha. sex på benzo? jag blir bara väck, knappast kåt.. aldrig hållt på med hallucinogener. det som jag gillar med tjack. att man är sig själv, bara lite bättre

mina vänner är likadana. utom en. honom tog farbror blå =(

Sex kan jag ha på allt .. sen om man kommer eller ej det är ju frågan .. på sub kan man ju hålla på i timmtal .. sex/oralsex/mys och så om igen flera gånger .. benso i rätt mängd funkar utmärkt att ha sex på .. man blir avslappnad och tar för sig =P

Ja tjack blir man bara en förstärkt jag på .. glad .. social och otroligt engagerad i saker som folk tycker är enbart knasigt att sitta och syssla med i timmar ..
Farbror blå kan få en spark i baken av mig i mina snygga träskor så kanske dom släpper ut din vän =).
2007-07-31, 01:07
Medlem
Schizoids avatar
Citat:
Beror på hur säker man e på sig själv. Skulle ju inte rekommendera att vara ensam den första gången och absolut inte om man kör en stor tripp. Man får ha stor respekt för hallucinogenerna. Har flyttat nu, så har inte heller några "pundar" poolare. Dock är det en del som röker men tjack anses ju som dålig å fult så man kan ju inte precis öppna sig.
Haha det pundar minnet låter ju ganska schysst ändå .
sådär upplever jag det också som. att amfetamin skulle vara åtta miljarder gånger värre än röka. att det ena är "typ" knark, och det andra är KNARK.
äh..

men hörrni.. jag tänkte höra.. jag har haft lite obehag från vaderna på sistone.. typ att det känns som att det känns trångt i blådådrorna det är säkert nåt annat skit, men så känns det. brukar ni få det? jag har misskött mig lite iof, men det har hållt i sig i säkert en vecka nu. vet ni vad det kan vara?
2007-07-31, 01:11
Bannlyst
Citat:
Inget alls planerat inför morrondagen .. är dock ett stort minus i detta dilemma .. har typ strax under ett halvt gram kvar .. och kommer inte ha tillgång till mer förrän .. hmm ja tidigast kring mitten av nästa månad .. kanske tidigare om jag fixar till lite grejjor =). Men jag räknar för säkerhetskull med mitten på nästa månad ..

Har iof stilnoct, nitrazepam och exanor att roa mig med sen .. men tjack är ändå tjack .. och jag behöver nog minst kanske kan klara mig på hälften .. då har jag hälften kvar .. som jag säkert kommer att ta i morronbitti för att vara vaken till kvällen och sova normalt sen ..
Eller ska jag bara spara allt tjack jag har och ha det när det krisar sig nångång .. krisar sig efter längtan av tjack då inget benso hjälper om man inte vill sova sig igenom dagar .. kan ju faktiskt ta några stilnoct nu och sova .. men nej .. tror jag tar tjack och helt enkelt får klara mig på benso tills vidare =). Ska ju inte klaga.

Tjack, och ngn annan musik än Nirvana får det bli .. undrar vad jag ska sysselsätta mig med .. skriva knasiga långa osammanhängande inlägg här på fb kanske .. vad ska ni göra i natt?

Hur kommer det sig att du inte kan köpa då?. Annars är ju alltid benso lite trevligt som omväxling. Tycker det e rätt sjön combo med röka.
Jag har en tendens att bli så jävla sugen på mer efter man har tatt lite så brukar ju sluta upp med en 3-4 linor när tanken var 1 liten .

Fb e så himla bra när man e på tjack asså, man kan sitta här i evigheter och bara tjata. Så tror väll det blir mest att sitta på fb, spela lite dator spel och tjata med poolare
2007-07-31, 01:14
Medlem
Mjölks avatar
Citat:
sådär upplever jag det också som. att amfetamin skulle vara åtta miljarder gånger värre än röka. att det ena är "typ" knark, och det andra är KNARK.
äh..

men hörrni.. jag tänkte höra.. jag har haft lite obehag från vaderna på sistone.. typ att det känns som att det känns trångt i blådådrorna det är säkert nåt annat skit, men så känns det. brukar ni få det? jag har misskött mig lite iof, men det har hållt i sig i säkert en vecka nu. vet ni vad det kan vara?

Jag brukar få både vader och fötter blålila och ömma när jag sitter still för länge .. en natt gick det ritkigt illa .. hade suttit stilla en HEL natt utan att ens resa på mig för att ändra ställning .. skulle ställa mig upp kanske en 12 timmar senare .. då var ena foten som en sten .. var tvungen att lyfta den med händerna för att kunna gå .. fick inte av mig toffeln först .. släpade iväg mig till toaletten .. satte mig på locket och slet av mig toffeln .. gjorde faan så ont .. hela foten var helt uppsvullen och blå äna ut i tårna .. var blåaktig upp till det knät .. och har aldrig haft så ont i hela mitt liv .. en släkting jag visade det för sa att det var en blodpropp .. men jag vet inte .. tog säkert en två veckor innan jag kunde gå normalt med mina egna skor .. och nu har jag mkt lättare för att bli ond och blå i den foten .. men har hänt att jag blivit blå och ond (inte så ont, det har bara hänt den gången) nu oxå ..

se till att röra på dig .. sitt och vicka på fötterna .. ta dricka pauser .. toa pauser .. ta en kort promenad runt i rummet ..

är säker på att det inte är ngt allvarligt!
2007-07-31, 01:15
Medlem
Schizoids avatar
Citat:
Sex kan jag ha på allt .. sen om man kommer eller ej det är ju frågan .. på sub kan man ju hålla på i timmtal .. sex/oralsex/mys och så om igen flera gånger .. benso i rätt mängd funkar utmärkt att ha sex på .. man blir avslappnad och tar för sig =P

Ja tjack blir man bara en förstärkt jag på .. glad .. social och otroligt engagerad i saker som folk tycker är enbart knasigt att sitta och syssla med i timmar ..
Farbror blå kan få en spark i baken av mig i mina snygga träskor så kanske dom släpper ut din vän =).
Tack!

Hahahaha.. jag känner igen det där. så jäääävla skönt att sitta och sortera grejer. satt två timmar och sorterade skruvlådan en gång så jävla nice och sitta och småpilla. och det tar mig typ en halvtimma att bädda sängen. inga veck. bädda om bädda om bädda om

annars går jag till jobbet.. jag jobbar nog hårdast av alla

vad är rätt mängd? jag bara sussar. på skitlite. inte så rolig att ligga med kanske

har du haft uppehåll ett tag?
hur ofta tar ni annars? hur mycket?
2007-07-31, 01:17
Bannlyst
Citat:
äh..

Ingen aning faktiskt, När körde du sist?
2007-07-31, 01:20
Medlem
Mjölks avatar
Citat:
Hur kommer det sig att du inte kan köpa då?. Annars är ju alltid benso lite trevligt som omväxling. Tycker det e rätt sjön combo med röka.
Jag har en tendens att bli så jävla sugen på mer efter man har tatt lite så brukar ju sluta upp med en 3-4 linor när tanken var 1 liten .

Fb e så himla bra när man e på tjack asså, man kan sitta här i evigheter och bara tjata. Så tror väll det blir mest att sitta på fb, spela lite dator spel och tjata med poolare

Orsak .. mest pengabrist .. men jag brukar ofta byta till mig godsaker med mina egna godsaker som jag får tag i .. men är inte säker på att jag vill det denna gång ..

Älskar oxå fb när man är tjackad .. har bara suttit här tjackad på natten .. är det mer drag och härligare folk med folk på dagarna? Annat folk än på nätterna?

Vad blir det för spel?

Jag här ännu inte tagit den där påfyllningen .. men har nu övertygat mig själv om att ta den .. snorta kanske .. brukar oftast ta en hutt med lite vatten eller annat och blanda ut önskad mängd tjack och ta en botten upp .. har på ngt sätt lärt mig att på så sätt tycka om eftersmaken av tjack ..
Har läst om folk som häller ut önskad mängd tjack på tungan, gärna lite lite stenig/klimpig och sätter upp tunnan mot gommen i munnen och gnuggar gnuggar gnuggar tills det blir öppna små sår .. som sedan upptar tjacket .. förstår inte om man sedan sväljer resten .. eller om det handlar om mkt mkt små mängder tjack små då måste vara rätt rent för att man ska kunna få ut ngt av det .. låter iaf som ett rätt självdestruktivt sätt att inta sitt tjack .. är iof rätt självdestruktiv till naturen .. men vette fan om det vore ngt för ens mig ..
2007-07-31, 01:23
Medlem
Schizoids avatar
Citat:
Ingen aning faktiskt, När körde du sist?
imorse.. tog kanske 0,3g?
det liksom rycker ibland. känns som att det är i blodådern men jag vet fan inte

tack för hjälpen från er.. snälla fast blodpropp. det lät ju mindre kul ska vara lite mer aktiv, röra på mig.

alltså.. innan jag började trodde jag att jag skulle rusa runt och städa hela huset.. men det blev inte så jag blir bara.. lugn. kan sträckläsa en bok eller vara jätteintresserad av nåt annat skit. får ni städmani och gör en massa grejer? jag kan bli sittandes framför datorn två dygn i sträck.. synd. hade hellre städat

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in