2007-07-30, 12:22
Medlem
Schizoids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SundiZ
fyfan drog visst en jävla massa på fredagsnatten kommer inte ihåg va så packad polaren sa iaf att jag hade slängt i mig två feta linor så fortsatte allt tog min sista lina 07.00 typ på söndags morgonen stack hem sov ett tag upp då kändes det som jag dratt en redig jävel så suttit o haft hallisar o skit till 4 i morses sen somna jag o vaknade nu typ idag känner jag mig skum i huvvet o har lite få hallisar då o då någon som vet när denna skiten släpper? :P funderar på o dra en jävel till men vågar man de? haha
Låter jobbigt.. Gain har ju bättre koll än vad jag har, var dock med om nåt liknande. Blev inte mig själv förrän efter 16 timmars sömn och två middagar
Skulle inte köra på om jag vore du.. Hoppas du mår bättre snart.

Själv råkade jag missa att sova inatt.. dumdidum. Har kommit över kräkkänslorna, tror jag har lärt mig tekniken bättre (snorta). Kände mig dock lite väl pundaraktig när jag fick lite näsblod efteråt
2007-07-30, 13:03
Medlem
SundiZs avatar
tack killar får se hur detta slutar men ska försöka fixa lite käk oså ;D
2007-07-30, 23:05
Medlem
Mjölks avatar
Ingen vaken? Ensamt här ju .. lite mer tjack i kroppen så hittar jag säkert på ngt riktigt riktigt "intressant" som håller mig sysselsatt några timmar .. Eller ska jag ta ett gäng stilnoct och försöka sova .. hmm

/Maria
2007-07-30, 23:10
Bannlyst
Nu kikar jag förbi här. Känns gött bra att kunna skriva här igen .

Nja får fan bli en te lina asså
2007-07-30, 23:11
Bannlyst
ahhh fan va sjöna rysningar. älskar när det går uppefrån toppen av huvet ner genom pollisongerna till hakan. mmm så gött
2007-07-30, 23:16
Medlem
Mjölks avatar
Åh jag var inte ensam vaken här .. puh ..
Ser att kl var 23:11 när du skrev ditt meddelande .. medans min kl på datorn bara är 22:40 .. är det min dator som käkat för mkt downers eller är det knas nån annanstans?
2007-07-30, 23:17
Medlem
Schizoids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SundiZ
tack killar får se hur detta slutar men ska försöka fixa lite käk oså ;D
Neru. Kille och tjej i så fall Gick det bra sen?

Jag är här..

Jag får aldrig några rysningar i huvudet Men så tar jag rätt lite åt gången. Hur mycket drar du i dig Allan? Toleransnivå?
2007-07-30, 23:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mjölk
Åh jag var inte ensam vaken här .. puh ..
Ser att kl var 23:11 när du skrev ditt meddelande .. medans min kl på datorn bara är 22:40 .. är det min dator som käkat för mkt downers eller är det knas nån annanstans?

Ingen aning men e rätt säker på att min klocka e rätt .
Va har ni för er då en sån här trevlig måndag kväll
2007-07-30, 23:36
Medlem
Mjölks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allan_the_one
Ingen aning men e rätt säker på att min klocka e rätt .
Va har ni för er då en sån här trevlig måndag kväll

Vad är din klocka då jämfört med klockan här på fb? Säkert min som knasar sig ..

Jag funderade just på att fylla på .. men har även ett gäng stilnoct framför mig .. så jag har inte bestämt mig än .. vad pysslar herren med?

Hur mkt tar du för att få dom där rysningarna? Snortar?
Nyfiken!

/Maria
2007-07-30, 23:37
Medlem
Mjölks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schizoid
Neru. Kille och tjej i så fall Gick det bra sen?

Jag är här..

Jag får aldrig några rysningar i huvudet Men så tar jag rätt lite åt gången. Hur mycket drar du i dig Allan? Toleransnivå?

Jag vill oxå ha dom där rysningarna .. och jag har ändå tagit rätt mkt vid ett flertal tillfällen .. men han kanske har ngt special tjack .
2007-07-30, 23:46
Bannlyst
Är sten jag har, sten schysst . Har bombat en 0.3a och snortat en 150mg kanske.
Kommer må fett dåligt på jobbet immorn, men va fan who cares.

Jag brukar inte heller få rysningar, men när jag tar mycke eller det är riktigt schysst så kommer dom krypande som en eld.

Gör itne så mycket för tillfället. Snackar med lite poolare(jag snackar och dom lyssnar ) lyssnar på lite musik.
2007-07-30, 23:50
Medlem
Mjölks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allan_the_one
Är sten jag har, sten schysst . Har bombat en 0.3a och snortat en 150mg kanske.
Kommer må fett dåligt på jobbet immorn, men va fan who cares.

Jag brukar inte heller få rysningar, men när jag tar mycke eller det är riktigt schysst så kommer dom krypande som en eld.

Gör itne så mycket för tillfället. Snackar med lite poolare(jag snackar och dom lyssnar ) lyssnar på lite musik.

Ah sten .. nog för att jag brukat tjack ett tag .. och har fått en mängd små klimpar .. kanske är det du kallar sten? Eller menar du en hel stor klump/sten? Typ som metamfetamin?

Jag orkar inte med mina msn polare när jag är tjackad .. för dom är så sega och jag hinner komma på så mkt mer att skriva innan dom ens hunnit svara på det första .. kanske är stilnoct som gäller ändå .. fast om jag fyller på med mer tjack så vet jag att jag kommer att hålla mig sysselsatt på ngt korkat sätt =P.

Musik .. vilken musik blir det i dina öron i natt?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in