2006-09-21, 22:13
Medlem
hencoisms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spider Mike
ne..Har tillräckligt många hål i armarna..får vänta tills det läkt.Men tack för tipset

Apoteket imorrn, köp dig en stor tub Hirudoid 85:- nada, fixar snabbt blåmärken/sneträffar/bulor + annat ofog. =) Tip of the day.
2006-09-21, 22:17
Medlem
Spider Mikes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hencoism
Apoteket imorrn, köp dig en stor tub Hirudoid 85:- nada, fixar snabbt blåmärken/sneträffar/bulor + annat ofog. =) Tip of the day.
Ja det får man nästan inhandla då ju..låter bra som fan ju.är det receptfritt eller?
2006-09-21, 22:20
Medlem
hencoisms avatar
Citat:
Ja det får man nästan inhandla då ju..låter bra som fan ju.är det receptfritt eller?

Numera receptfritt, Yes, beleive it! Funkar fint på mina armar, helar kvickare .

Enligt det lilla på tuben så står det: Utvärtes vid ex.vis blåmärken (hematom) och ytliga veninflammationer (tromboflebiter)

En kräm du tar en 3-5 cm sträng av eller så mkt du behagar och/eller anser dig beöva och applicerar sedan på en creméhinna. Ett par ggr / dygn.

Thats shoul'd do it.
2006-09-21, 22:38
Medlem
Eländigt när man bränner venenera, i synnerhet i armar och ben. Bölder dränerar jag alltid själv, innan de blivit för stora och ger köttsår. När man går på varor har man alltid alternativet att slå intramuskulära firrar när det börjar bli ont om lämpliga ställen att skjuta upp på. I ljumsken och halsen får jag alltid svar fortfarande, tack vare break med i.m.-firrar. Det är kanske inte lika skönt att sätta och riktigt koncentrerad sil i muskelvävnaden, dock...
2006-09-21, 22:43
Awaiting Email Confirmation
någon som är lite goer o har lust att tjöta pm ?
2006-09-21, 23:04
Medlem
Spider Mikes avatar
Så nu drog vi i oss vårt sista..
2006-09-21, 23:09
Medlem
Foxxxens avatar
Citat:
Så nu drog vi i oss vårt sista..

Skämmes ta me fan! Lite längre borde det räckt!
Sexförbud på er nu bara för det. Ja jag är hård. Men rättvis.
2006-09-22, 00:03
Medlem
Spider Mikes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foxxxen
Skämmes ta me fan! Lite längre borde det räckt!
Sexförbud på er nu bara för det. Ja jag är hård. Men rättvis.
Ditt fel ju! ett jävla sätt att somna framför datorn..
2006-09-22, 00:10
Medlem
Tjacktorskens avatar
Rulla fram den röda silkesmattan era avskum och inte fan tänker jag tvätta fötterna som en invalidiserad jävla chilled out gandhi-mongolid. Nej, först ska jag inte helt frivilligt klaffsa runt i helig koavföring för att visa min sympatri för det hinduitiska sättet att leva sitt liv på. Undrar om jag får någon cred för det eller kanske får jag en hedersvärd gåva i form av ett par välskapta Indiska flipflops som jag självklart kommer att bära med vördnad varje dag oavsett årstid. Frostskador aj aj..
2006-09-22, 03:02
Medlem
hencoisms avatar
Vafasen skriver ni om?

Hajar noll nu, men här kommer snart en story, ska bara dra och handla ett pack Jompa Silver. Snart tilbaka.
2006-09-22, 03:30
Medlem
Poohbears avatar
Huga! Var Just Me Om Årets Konstigaste Grej!!
AssÅ,jag Blandade TvÅ Varianter Av Tjackakan,
En Jag InfÖrskaffade FÖr Ca.2veckor Sen,o En Jag Blev Betrodd Me Idag.
BÅda Sorterna Av Torra Sorten,nÄr Jag Blandade, Skiten SmÄlte!!!!
AlltsÅ,det Blev Fuktigt O Kletigt O Tillslut VÄtskeform!!! Fakk HÄnder?????
2006-09-22, 03:55
Medlem
Unbalanceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schizotym
Eländigt när man bränner venenera, i synnerhet i armar och ben. Bölder dränerar jag alltid själv, innan de blivit för stora och ger köttsår. När man går på varor har man alltid alternativet att slå intramuskulära firrar när det börjar bli ont om lämpliga ställen att skjuta upp på. I ljumsken och halsen får jag alltid svar fortfarande, tack vare break med i.m.-firrar. Det är kanske inte lika skönt att sätta och riktigt koncentrerad sil i muskelvävnaden, dock...

Invaderar tråden med ett snabbt inlägg, Schizotym - har du injicerat i nacken någongång?
Och är det någon märkbar skillnad i påslagstid/effekt när du injicerar i hallsen? (heroin)
Har personligen aldrig satt ett stick i halsen så jag vet ingenting om den gatan.

Och Poohbear måste du skriva med blandade versaler i alla dina inlägg, riktigt irriterande att läsa.

Har dock hädat tråden, har inga Amfetaminer i systemet - inga stimulanter öht. eller, koffein då.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in