2005-04-09, 17:37
Medlem
Porrpojkes avatar
Tänkte det kunde vara på sin plats med en likadan tråd här i Centralstimulantiaforumet som i opiatforumet...

Me are high...
2005-04-09, 20:52
Medlem
Porrpojkes avatar
Ingen mer än jag som dragit ett par stadiga linor alltså...hehe
2005-04-09, 21:31
Medlem
Jo

Jag, nu!
2005-04-09, 21:52
Medlem
Porrpojkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fettjej
Jag, nu!

Najjs...skjuter du lr snortar lr bombar?
2005-04-09, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Porrpojke
Ingen mer än jag som dragit ett par stadiga linor alltså...hehe

Jag öppnade pulverpåsen redan vid åttatiden (i morse...) för att bli lite klarare i knoppen inför högskoleprovet.
Som för övrigt gick lysande!

Nu sitter det en liten ängel på höger axel och viskar sött att jag borde ta det lugnt ikväll och försöka sova tidigt... men jag vet i fan; det verkar som han åker på stryk av en röd liten gubbe med horn, som verkar ha väldigt mycket roligare!
(Nu kom jag ooooosökt att tänka på Winnerbäcks låt om att alla vägar har sitt pris...! )
2005-04-09, 23:48
Medlem
Unbalanceds avatar
Det skulle fan inte vara fel med ett par stadiga pannor, var ett tag sedan..
skulle kännas bra att rensa systemet lite .
2005-04-10, 00:49
Bannlyst
har varit på 4 veckor snart, dock "sovit"... men sen ja har de vita Xanor stavarna nu på 2 mg, kan man köra i sig hur mycke pulver som helst. har liksom inget annat o göra nuförtiden. än att knarka för tillfället o göra.. o snart är de utomlands som gäller.. så varför inte?
2005-04-10, 00:52
Bannlyst
har varit på 4 veckor snart, dock "sovit"... men sen ja har de vita Xanor stavarna nu på 2 mg, kan man köra i sig hur mycke pulver som helst. har liksom inget annat o göra nuförtiden. än att knarka varje dag.. o snart är de utomlands som gäller.. så varför inte?
2005-04-10, 01:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tulasi
Jag öppnade pulverpåsen redan vid åttatiden (i morse...) för att bli lite klarare i knoppen inför högskoleprovet.
Som för övrigt gick lysande!

Hur mycket tog du innan provet?
2005-04-10, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kemikalien
Hur mycket tog du innan provet?

Jag tände ju förstås inte på ordentligt... men jag skulle tippa på att det var typ en 0,2:a -tillräckligt för att orka ta sig upp tidigt och hålla huvudet på skaft trots att det inte blev mer än 2 timmars vila i natt. Sen fyllde jag på lika mycket till runt lunch... åhhh; fick störtsköna rysningar mitt under DTK-delen, och jag som inte varit en hejare på tabellerna och diagramen vid tidigare tillfällen fick 18 rätt av 20 på den delen!
2005-04-10, 02:23
Medlem
Porrpojkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unbalanced
Det skulle fan inte vara fel med ett par stadiga pannor, var ett tag sedan..
skulle kännas bra att rensa systemet lite .

Funkar alltid
2005-04-10, 03:56
Medlem
WeeMaans avatar
Amphetamine in my fuckin brain, minns inget sen onsdag morgon..
2 telefoner med simkort tappade, 180 valium 10mg, massor med bärs och sprit och så cannabis förstås.. Grönt och brunt..

I feel goood mmkay

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in