2008-12-18, 21:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lars Vinterdäck
yap!

Satan vilka hudförhårdnar man börjar få på ollonet. Bra, slipper man den där obehagliga känslan när kallingarna gnider sig mot den. Gissar att de försvinner sedan?

Yepp, de suger i början och man kan inte tänka på annat men de går över, jag lovar varför omskar du dig?
Citera
2008-12-18, 22:03
Medlem
Ni som omskurit er: hur kommer det sig att ni inte genomgått förhudsplastik? Har era problem varit för allvarliga eller vad har läkarna sagt till er?
Citera
2008-12-18, 22:50
Medlem
Citat:
yap!

Satan vilka hudförhårdnar man börjar få på ollonet. Bra, slipper man den där obehagliga känslan när kallingarna gnider sig mot den. Gissar att de försvinner sedan?

Japp, du kommer att bli smidig i huden, tar ett par veckor till.
Citera
2008-12-19, 13:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av magi
Så du anser att ett fullständigt, fullt fungerande, komplett, fulländat nyfött barn,
då ska könsstympas och amputeras på en kroppsdel,
för att kvinnlig könsstympning ju minsann är så mycket värre?
Jag är starkt emot manlig omskärelse, menar att man inte bör kalla det könsstympning, då är det som att hugga av ollonet.

För övrigt: Ni som är omskurna, får ni mycket blickar i duschen i badhus, gym, sport osv och hur tänker ni om det?
Citera
2008-12-19, 13:27
Medlem
Harikiriis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KitKatBlomman
Jag är starkt emot manlig omskärelse, menar att man inte bör kalla det könsstympning, då är det som att hugga av ollonet.

För övrigt: Ni som är omskurna, får ni mycket blickar i duschen i badhus, gym, sport osv och hur tänker ni om det?

Nej inga blickar om man bor i sthlm, som kryllar av omskurna araber.
Men har bott lite längre upp i landet, när jag fixade omskärelsen. När jag berättade det för mina polare sa dom typ: "OH SHIT VAD HAR DU GJORT!?".
Citera
2008-12-22, 11:36
Medlem
Lars Vinterdäcks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eggshells
Yepp, de suger i början och man kan inte tänka på annat men de går över, jag lovar varför omskar du dig?

Trång/sliten förhud.

Börjar arta sig det här, blir finare och finare för varje dag som går. När försvinner stygnen? 3 veckor?
Citera
2008-12-22, 16:02
Avslutad
Citat:
Trång/sliten förhud.

Börjar arta sig det här, blir finare och finare för varje dag som går. När försvinner stygnen? 3 veckor?

De räcker nog inte. Även om ingreppet är litet och enkelt så läker det lika långsamt som ett sår i munnen/tandköttet...
Citera
2008-12-22, 17:55
Medlem
Lars Vinterdäcks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eggshells
De räcker nog inte. Även om ingreppet är litet och enkelt så läker det lika långsamt som ett sår i munnen/tandköttet...

Okej. Tror att kirurgen sa 3 veckor, om inte så skulle man försöka pilla bort de överblivna själv.

Pungen håller på att sprängas, när fan kan man skinhissa utan att pajja något?
Citera
2008-12-22, 22:12
Medlem
Jungas avatar
Jag hade inge problem med förhuden. Jag man valde att göra en omskärelse eftersom jag och min flickvän tyckte förhud var avtändande.

Så eftersom jag inte hade något problem med förhuden fick jag betala mer
Citera
2008-12-22, 23:42
Medlem
magis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Junga
Jag hade inge problem med förhuden. Jag man valde att göra en omskärelse eftersom jag och min flickvän tyckte förhud var avtändande.

Om en tjej sagt till mig att jag skulle könsstympa min snorre hade hon åkt ut ur huset omedelbart.

Magi
Citera
2008-12-23, 22:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Junga

Trivs du med den nu och även hon då?
Citera
2008-12-25, 03:33
Medlem
semuors avatar
Problem med förhud, hjälp!

hejsan,

jag är en ung frisk 19-åring som ännu inte haft sex, men det ska det bli ändring på ganska snart då jag har en tjej på g.

Har dock ett (problem?);

Vid slakt tillstånd kan jag dra ner förhuden så långt att det inte blir några "rynkor". Däremot i erigerat tillstånd får jag precis ner förhuden över ollonet, inte längre för då spänner det och gör ont i "strängen". Jag vet att det finns folk som haft ännu större besv'r (d.vs kan inte över huvudtaget få ner förhuden) men tror att detta kanske kan bli ett problem vid samlag?

Vid erigerat tillstånd när jag drar ner förhuden precis, precis under ollonet så stannar inte förhuden, den åker upp igen och täcker hela ollonet och det gör det för fan nästan omöjligt att ha sex?

Eller är jag ute och cyklar? kan alltså inte få ner förhuden mer än precis vid ollonslutet i erigerat tillstånd för då gör det ont i den där "strängen" men när jag väl drar ner den där så stannar förhuden inte, den åker upp igen och täcker hela penis.. Tror detta kan leda till stora problem, eller?

Väldigt tacksam för svar, är ganska desperat just nu..

/En bekymrad påg!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in