2007-07-01, 12:52
Medlem
vill bara reda ut två saker..
Efter operation, Hur länge är sex förbjudet?/När är det möjligt att ha sex igen?

Om man nu har trång förhud, Finns de nått smart knep för att få så bra sex som möjligt ändå? typ kondom eller inte fan vet jag.

Jag får ofta riktit ont i ballen när ja "får till det" detta leder ibland till att kuken slaknar och de e ganska pinsamt.

Tar gärna svar på detta ganska snabbt
Citera
2007-07-01, 14:39
Medlem
Bunnyrabbits avatar
Jo det tar väl 1-2 veckor för det att läka totalt tror jag. Gjorde det när jag var nästan 17 år. Ett jävla helvete de första dagarna efter att man gjort det. Känsligt som fan, svullet och rött. Men sen var det inga problem.

Som jag minns det hade jag nån salva som hjälpte en del. Minns inte vad den hette.
Citera
2007-07-02, 01:10
Medlem
galnemannens avatar
Har starka funderingar på att bli omskuren. Men jag har ett par frågar jag gärna vill ha svar på;

Är strängen kvar, tyckte jag läste det någonstans här på forumet. Isåfall, hur går detta ihop?

Försämras sexlusten eller liknande, finns det något negativt i att vara omskuren?

Tacksam för svar!
Citera
2007-07-02, 03:06
Medlem
jag genomgick alternativ 3, operationen var ok men jag blev tydligen halvgalen av drogerna vid uppvaket så det tog flera personer att hålla fast mig... resultatet blev bra men det åkte ut ganska mycket koagulerat blod under ungefär 2 veckor så jag vart sjukskriven.
Citera
2007-07-02, 18:31
Medlem
Bunnyrabbits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av galnemannen
Har starka funderingar på att bli omskuren. Men jag har ett par frågar jag gärna vill ha svar på;

Är strängen kvar, tyckte jag läste det någonstans här på forumet. Isåfall, hur går detta ihop?

Försämras sexlusten eller liknande, finns det något negativt i att vara omskuren?

Tacksam för svar!

Den är kvar, orkar inte förklara hur, men jag förstår inte varför den inte skulle vara det.

Sexslusten är densamma, det negativa är väl att efter ett tag utan hud blir är det inte så skyddat och den blir alltså inte så känslig.
Citera
2007-07-02, 20:58
Medlem
boba fetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bunnyrabbit
Den är kvar, orkar inte förklara hur, men jag förstår inte varför den inte skulle vara det.

Sexslusten är densamma, det negativa är väl att efter ett tag utan hud blir är det inte så skyddat och den blir alltså inte så känslig.
På vilket sätt skulle det vara negativt? Snarare väldigt positivt skulle jag säga. Det gör ju att det tar längre tid att komma, vilket är något som kvinnor sällan brukar klaga över. Det är iallafall min erfarenhet..
Citera
2007-07-02, 21:03
Medlem
Anna-Mis avatar
Att ha sex med en som är omskuren är mycket skönare och renare så jag tycker du ska omskära dig, du kommer också att kunna ha sex längre och njuta mer eftersom att man blir mindre känslig och slipper den där äckliga smegman under förhuden! Lycka till! Omskurna killar luktar också mindre illa där nere!
Citera
2007-07-03, 06:25
Medlem
Bunnyrabbits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boba fett
På vilket sätt skulle det vara negativt? Snarare väldigt positivt skulle jag säga. Det gör ju att det tar längre tid att komma, vilket är något som kvinnor sällan brukar klaga över. Det är iallafall min erfarenhet..

Jo jag håller med, men om något är negativt med det så är det nästan det enda.
Dvs om man vill att den ska vara känsligare.
Citera
2007-07-03, 10:19
Medlem
wigwaggles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anna-Mi
slipper den där äckliga smegman under förhuden! Lycka till! Omskurna killar luktar också mindre illa där nere!

Stackars dig som har träffat på killar som är inte hygieniskt. Det måste vara jätte jobbigt. Träffa du en kille, ser till att ni ta en gemensam dusch först där du kan ser till att han blir ren. Fast man kan göra det till en del av förspelet för att inte förödmjukar honom.
Citera
2007-07-03, 13:00
Medlem
boba fetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wigwaggle
Stackars dig som har träffat på killar som är inte hygieniskt. Det måste vara jätte jobbigt. Träffa du en kille, ser till att ni ta en gemensam dusch först där du kan ser till att han blir ren. Fast man kan göra det till en del av förspelet för att inte förödmjukar honom.
Ja det är ju troligt att hon ser till att ta en dusch med varenda kille hon träffar innan hon har sex..

Faktum är ju att med förhud så är smegma ett existerande fenomen, även om det inte är svårt att hålla efter. Utan förhud existerar inte fenomenet.
Citera
2007-07-03, 13:03
Medlem
Alladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anna-Mi
Att ha sex med en som är omskuren är mycket skönare och renare så jag tycker du ska omskära dig, du kommer också att kunna ha sex längre och njuta mer eftersom att man blir mindre känslig och slipper den där äckliga smegman under förhuden! Lycka till! Omskurna killar luktar också mindre illa där nere!

Löjligaste jag hört, varför skulle de vara skönare och renare?
Citera
2007-07-04, 21:13
Medlem
Övning ger färdighet, Ta en varm dusch varje dag, värm upp förhuden lite och börja töja ut den, må ta tid men det funkar, själv skulle inte kunna tänka mej att vara örhudslös.

Billigare alternativ också, lycka till med beslutet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in