MOTHERFUCKER VAD KÅT JAG ÄR!
Förhuden kapades förra onsdagen, det har alltså bara gått lite drygt 10 dygn men det känns som att jag håller på att "komma" på mig... Faaaan, vad kåtnödig jag är, jag vill bara komma! Jag skäms... Tänkte innan operationen att man måste ha riktigt dålig disciplin för att inte kunna hålla ut ett par veckor i alla fall. Åt helvete med härliga drömjävlar där man får suga på vackra tuttar för att sen vakna upp med en smärtande bånge och inte kunna göra något åt saken!

Det blir ju inte heller bättre av att ollonet hela tiden kittlas av antingen kompress, kalsingar eller bara ett luftdrag!
Har försökt börja plugga i 2-3 timmar nu men tappar bara fokus och börjar springa runt i lägenheten och pyssla med annan onödig skit. Funderar på att korka upp en vinare och börja supa mig full och avdomnad... Gräs går inte, måste kunna plugga åtminstone ett par timmar innan.
Någon som har tips på hur man kommer på andra tankar? Finns det någon mat eller nåt som verkar lugnande? Vad som helst!
Snälla, hjälp mig!
Fan, vad tragisk jag känner mig...
Edit:
Nu har jag käkat antihistamin och magnesium... Kanske lugnar lite. Har en propavan, vad tror ni om att ta den? Förstör den huvudet resten av dagen? Får bli sojaprodukter till middag och kanske fråga en kompis om antidepressivt. Ska man vara riktigt desperat så kanske banan är bra? Innehåller ju en del tryptofan->serotonin och melatonin... Blir att klämma en banan nu.
Någon som har tips på saker att undvika när man inte vill bli kåt?
Porr, naken kvinnohud, kvinnliga kurvor, kvinnor över huvud taget... Fler tips? Mat att undvika?