Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
Jag vet inte om dom arbetat ihop det har jag inte nämnt ens. Du frågade om det du ansåg vara OT nämligen Janne Josefsson, men det är det inte eftersom det är just hans program.
För 8 år sedan kan jag inte svara på direkt. Däremot måste ju den som påstår det veta det, och vem bryr sig egentligen mer än några antagonister som egentligen inget har mer än ren skit., Och inte kommer det fram något av värde heller. Det är så ointressant det kan bli.
Det är ju ingen direkt kvalite på underlaget här.
Ingen behöver tipsa Janne J det är fullkomligt klart. Han såg nog själv va det rörde sig om utan tips.
Man kan ju undra hur mycket DAS använt UG som referens utöver klavertrampet i rätten ?
Så vitt jag vet ringer DAS och uppger sig vara än det ena, än det andra för att skrämma/hota/lura och förvanska. Allt för att uppnå sina egna "sanningar". Tydligen njuter hon och får en kick efter sådana samtal, precis som när hon rör sig i mer ljusskygga sammanhang.
Men att göra det under ed = mened i rätten
Samtidigt så vill hon påskina att hon är en rättskaffens person som minsann vet. Några få högaffelsbönder kan hon resa, men
intelligentian i landet är tydlig:
DAS är en oseriös sopa.
En sopa som inte har bidragit till samhället på många år,
en bidragsparasit.
Därför gick det som det gick mot para§raf med det hotet.