2012-11-30, 14:40
Medlem
rallehehes avatar
Hasse Aro fungerar ju bara inte!
Vilka löjliga konfrontationer...
Citera
2012-11-30, 16:11
Medlem
Robert Ashberg borde ha varit programledare, fan va dom hade varit rädda. med hasse aro kommer stalkerna bara stalka mer.
Citera
2012-11-30, 16:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KalleSvartBoll
Robert Ashberg borde ha varit programledare, fan va dom hade varit rädda. med hasse aro kommer stalkerna bara stalka mer.

Haha, helt rätt. Hasse är så mesig, fram med Robert Aschberg!
Citera
2012-11-30, 17:12
Medlem
peppess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Influ2
Jag gick på de andras länkar i trådarna som skrivits om Cecilia och Daniel, ber om ursäkt om det blivit fel men då har någon annan länkat fel oxå. Har läst och följt de trådar som finns om dom här på Fb och trodde jag hade bra koll, har följt varje länk i stort sett.

Inte bra om jag länkat till en oskyldig människa.

Nej det är verkligen inte bra! Kolla igenom tråden så hade du sett de faktiska uppgifterna ett par sidor innan ditt inlägg! Så nej, du tycks INTE ha följt trådarna!
Senast redigerad av peppes 2012-11-30 kl. 17:15.
Citera
2012-11-30, 21:27
Medlem
som-alis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tobleronexpressen
Skulle nästan kunna slå vad om att minst en av dessa tre "kändisar" lider av Borderline-personlighetsstörning..
Rätt var det är så går det över styr, en tredje part kommer in eller ut och vips så börjar det hända otrevliga saker...kan vara ett gammalt förhållande mellan någon parterna som råkar ut förtal eller svartsjuka och sedan brakar helvetet löst...som sagt bara en teori då jag kan se vissa beteende mönster..

Samma tanke har faktiskt även slagit mig.
Dock har jag i min bok fått det till att Andreas kan vara den psykotiske.
Något stämmer inte riktigt med han ( ja och det är mer än alla bög-vibbar jag fått från honom).
Snubben är 33 år och sjunger dansband på Viking Line. Vart gick det fel??
Citera
2012-12-01, 01:05
Medlem
Har ingen aning om vad som hänt.

Men Andreas odlar i varje fall en sexig image, kolla på bilderna från hans hemsida:

http://www.andreaswistrand.se/index.php?option=com_igallery&view=igcategory&id=2 &Itemid=8

http://www.andreaswistrand.se/index.php?option=com_igallery&view=igcategory&id=2 &Itemid=8

Men det ursäktar såklart inte stalking. Men begripligt att folk tycker han är het.
Citera
2012-12-01, 02:02
Medlem
Kan inte någon stalkare spåra ur snart vid konfrontationen, skulle ju göra det hela lite mer spännande

Ni som klagar på att Hasse är för klen vid mötena så har nog faktumet att det är totala psykopater han träffar ganska stor inverkan. Ni borde ta den rollen istället, då skulle stalkarna få smaka rejält antar jag
Citera
2012-12-01, 18:48
Medlem
Netherworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Algieba
Jag snubblade över Stalkers ikväll och kände igen killen, Andreas, som ett ex till en person jag känner.

Hon berättade såklart om hans problem som tas upp i programmet men hon sa att det var hans ex.
Hon återgav ju vad han sa till henne och hon sa faktiskt ordagrannt att det var hans ex som jävlades.
I programmet låter det som att han inte ens känner den här kvinnan som stalkar honom?

Har jag fått allt om bakfoten? (varför bryr jag mig ens??)

Han är själv en svartsjuk och osäker person av sig så någon mild liten pojkvasker han framstår som här är han fan inte. Han blev sur när hon åkte å hälsade på vänner och familj.
Ogillar den där typen.

Man skulle kunna sammanfatta Andreas som en korkad (lågt iq), narcissistisk, egoistisk och även inte speciellt musikalisk individ som tror för mycket om sig själv, enligt några musikervänner till mig.

Dessa har antingen kickat honom, eller själva lämnat hans projekt under årens lopp. Eller så har de bara hamnat på samma scen som honom. Jag har dock själv aldrig träffat människan kan jag säga.

Men jag tvivlar på att mina musiker-bekanta skulle hitta på detta. Å när jag ser honom i Stalkers, så tycker jag lite synd om honom, men det slår mig också att han verkar sakna känslor. Han verkar helt enkelt nollställd. Känslokall. Är det bara jag som uppfattar det som att han spelar teater i rutan vid de tillfällen dessa stalkers ska beröra hans känslor?
Citera
2012-12-03, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Netherworld
Man skulle kunna sammanfatta Andreas som en korkad (lågt iq), narcissistisk, egoistisk och även inte speciellt musikalisk individ som tror för mycket om sig själv, enligt några musikervänner till mig.........

Intressant!
Jag satt faktiskt igår och läste den andra tråden om honom, hittade hans (ena) sida på fejjan och såg att han haft ett förhållande med en tjej sedan 2010. Men min (f.d) vän var ju tillsammans med honom under halva 2012?? Då såg jag både hans (andra) fejjansida, privata bilder som hon visade upp på både det ena och det andra. Jag träffade aldrig honom men jag vet att andra av hennes vänner träffade honom likaså hennes familj.
Och det står att han bor i sthlm? Enligt f.d polaren bor han i en liten skithåla i norra skåne (kan vara blekinge?)
Finns det två Andreas W? Jag är helförvirrad just nu. Var han ihop med f.d polaren? Dubbelliv?
Citera
2012-12-03, 23:11
Medlem
Citat:
Intressant!
Jag satt faktiskt igår och läste den andra tråden om honom, hittade hans (ena) sida på fejjan och såg att han haft ett förhållande med en tjej sedan 2010. Men min (f.d) vän var ju tillsammans med honom under halva 2012?? Då såg jag både hans (andra) fejjansida, privata bilder som hon visade upp på både det ena och det andra. Jag träffade aldrig honom men jag vet att andra av hennes vänner träffade honom likaså hennes familj.
Och det står att han bor i sthlm? Enligt f.d polaren bor han i en liten skithåla i norra skåne (kan vara blekinge?)
Finns det två Andreas W? Jag är helförvirrad just nu. Var han ihop med f.d polaren? Dubbelliv?

Sluta snacka massa skit, ge oss fakta om du ska skriva massa påståenden. lallare

DET FINNS 11 Andreas Wistrand varav 5 st födda mellan 73-78.
Örebro
Örebro
Simrishamn
Uddevalla
Färjestaden
Degerfors
Kumla
Örebro
Halmstad
Örebro
Skinnskatteberg

http://www.upplysning.se/person/?x=767&who=andreas+wistrand
Citera
2012-12-03, 23:53
Medlem
Netherworlds avatar
Citat:
Intressant!

Du har inte möjlighet att jämföra några bilder på din fd väns pojkvän, med bilder på våran Andreas..?
Citera
2012-12-04, 05:22
Medlem
Jerkstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BV56
Aro får ju naturligtvis inte framstå som hotfull. Det är säkert orsaken till att konfrontationerna blir så töntiga. Har du några förslag på hur han skulle kunna agera eller vad han skulle kunna säga för att "inge respekt"?
Har inga förslag då jag helt enkelt tror att Aro är så där som person. Man borde, som någon nämnde tidigare, låtit Aschberg leda ett sådant här program som har en helt annan utstrålning. Att försöka inge respekt och inte vara så förbannat mesig behöver inte betyda att man är hotfull eller framstår som det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in