Citat:
Ursprungligen postat av Algieba
Jag snubblade över Stalkers ikväll och kände igen killen, Andreas, som ett ex till en person jag känner.
Hon berättade såklart om hans problem som tas upp i programmet men hon sa att det var hans ex.
Hon återgav ju vad han sa till henne och hon sa faktiskt ordagrannt att det var hans ex som jävlades.
I programmet låter det som att han inte ens känner den här kvinnan som stalkar honom?
Har jag fått allt om bakfoten? (varför bryr jag mig ens??)
Han är själv en svartsjuk och osäker person av sig så någon mild liten pojkvasker han framstår som här är han fan inte. Han blev sur när hon åkte å hälsade på vänner och familj.
Ogillar den där typen.
Man skulle kunna sammanfatta Andreas som en korkad (lågt iq), narcissistisk, egoistisk och även inte speciellt musikalisk individ som tror för mycket om sig själv, enligt några musikervänner till mig.
Dessa har antingen kickat honom, eller själva lämnat hans projekt under årens lopp. Eller så har de bara hamnat på samma scen som honom. Jag har dock själv aldrig träffat människan kan jag säga.
Men jag tvivlar på att mina musiker-bekanta skulle hitta på detta. Å när jag ser honom i Stalkers, så tycker jag lite synd om honom, men det slår mig också att han verkar sakna känslor. Han verkar helt enkelt nollställd. Känslokall. Är det bara jag som uppfattar det som att han spelar teater i rutan vid de tillfällen dessa stalkers ska beröra hans känslor?