2012-11-24, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -zatine-
har hört att han är välutrustad =) och så kan han vara väldigt väldigt charmig =)

Men för helvete, brudar blir inte tokiga bara för någon har en extra centimeter i brallan & är snäll, något mer måste det ju vara. Såvida dom inte är typ, utvecklingsstörda.
Citera
2012-11-24, 22:43
Medlem
NuLugnarDuNerDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smokemeaway
Men för helvete, brudar blir inte tokiga bara för någon har en extra centimeter i brallan & är snäll, något mer måste det ju vara. Såvida dom inte är typ, utvecklingsstörda.
Säg inte det, dom bor i en liten by på 2000 invånare.
Man får ta det som finns
Citera
2012-11-24, 22:48
Medlem
VLKs avatar
Körde hon bil för Kasse Olsson?
Citera
2012-11-24, 23:09
Medlem
Svidmyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoFuckADuck
Mannen verkar ju vara lite svag då han är rädd för kvinnan, hade den kvinnan stalkat mig så hade jag dragit ner henne i garaget och sen kan jag lova att hon hade aldrig återvänt igen. Jag hade tagit ett kortare straff på den kvinnan så hon skulle skita ner sig bara hon såg mig på vykort igen.

Kan man inte prata vett med en sån psykopat så får man sparka vett i henne.

Han måste varit jävligt full för att kunna knulla en sån ful subba en natt.

Så var det nog:
(ur domen)

"Han har inte haft någon sexuell relation med henne sedan den tillfälliga år 2005. Det hela var jävligt otrevligt."

6
Citera
2012-11-25, 14:52
Medlem
Cherrykills avatar
Intressant att de undanhåller en ganska viktig aspekt - att Stina och Niklas inte bara hade en natt tillsammans, utan att de var vänner i flera år därefter. Men det är klart, det är väl inte lika smaskigt.

En annan sak jag reagerade på i FUP:et är detta stycke:
Citat:
Av utredningen framgår inledningsvis följande. Stina Kallin och Niclas Larsson träffades år 2004 eller 2005, sedan Stina Kallin flyttat till Insjön. De hade då en tillfällig sexuell relation, vilken övergick i en vänskapsrelation som varade några år. I maj 2009 inledde Niclas Larsson en relation med Åsa Pettersson och flyttade in i hennes villafastighet i området Sätra i Insjön, ett par kilometer från Stina Kallins bostad. Villafastigheten gränsar till en hage där Stina Kallin sedan år 2005 har sin häst under den varma årstiden.

I programmet antyddes det att Stina sett till att arrendera marken bredvid Åsas och Niklas hus för att komma dem närmre, men i själva verket har hon haft hästar där sedan första gången de sågs. Stina var alltså först i området och Niklas har flyttat efter, om man ska hårddra det.

Sen råder det ju inga tvivel om att hon är en crazy bitch, men jag fattar inte varför de ska undanhålla en massa omständigheter som KAN vara förmildrande.

En bättre bild på henne.
Citera
2012-11-25, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smokemeaway
Nu var det ju så att frågan var vad Niklas har....
Sen vad hon har (för fel ) det är en annan fråga. Vad jag vet så är iaf hon inte den första som har förföljt honom. Finns även en till dam som var besatt av honom. Jag var helt hundra på att det var henne det skulle handla om i stalkers men jag hade fel och blev mycket förvånad =)
Citera
2012-11-25, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KalleSvartBoll
gå och lägg dig stina, ta din rumpa med dig.

Jag är inte Stina jag är en gammal bekant till Niklas som han inte lyckades få omkull hehe
Citera
2012-11-26, 17:27
Medlem
Trolltiders avatar
Vad jag har hört så är det Niklas tjej som har dragit igång allt detta eftersom hon är fruktansvärt svartsjuk och vill inte att Niklas umgås med någon.
Citera
2012-11-26, 17:58
Medlem
Klaedvikarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltider
Vad jag har hört så är det Niklas tjej som har dragit igång allt detta eftersom hon är fruktansvärt svartsjuk och vill inte att Niklas umgås med någon.
Skämt åsido...
Med tanke på den något hattiga produktionen och det minst sagt: Bristfälliga underarbetet... En kvinna har en kort och intensiv relation med "offret" i programmet. Hon drar senare på sig ett beslut om besöksförbud. Hon har sin häst i anslutning till "offret" och passerar därför nästan dagligen. Vad är det som säger att det inte handlar om att "offrets" sambo kokar av ilska (svartsjuka) och därför anlitar Aro & co. för att slutligt tvåla till kvinnan ifråga? Jag är i vart fall inte helt övertygad om att allt är som det presenteras i programmet.

Fin rumpa hade hon i alla fall - Stina! Måste vara de dagliga ridturerna som mejslar fram ett sådant konsthantverk.
Undrar om hon gillar barbacka-ritt...

Senast redigerad av Klaedvikaren 2012-11-26 kl. 18:00.
Citera
2012-11-27, 21:15
Medlem
Trolltiders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klaedvikaren
Skämt åsido...
Med tanke på den något hattiga produktionen och det minst sagt: Bristfälliga underarbetet... En kvinna har en kort och intensiv relation med "offret" i programmet. Hon drar senare på sig ett beslut om besöksförbud. Hon har sin häst i anslutning till "offret" och passerar därför nästan dagligen. Vad är det som säger att det inte handlar om att "offrets" sambo kokar av ilska (svartsjuka) och därför anlitar Aro & co. för att slutligt tvåla till kvinnan ifråga? Jag är i vart fall inte helt övertygad om att allt är som det presenteras i programmet.

Fin rumpa hade hon i alla fall - Stina! Måste vara de dagliga ridturerna som mejslar fram ett sådant konsthantverk.
Undrar om hon gillar barbacka-ritt...

Det är inte som det presenteras i programmet. "Offret" har ett förflutet med mycket brudar, bråk och även väldigt mycket alkohol. Det kanske var bra att "offrets" sambo kom in i bilden men nu är det hon som är herre på täppan och "offret" dansar helt efter hennes pipa. Har även hört att Stina ska se till att rätt version kommer ut...spännande värre
Citera
2012-11-28, 15:01
Medlem
enrosafisks avatar
Någon som vet vart man kan se hur det gick sen för dom som varit med i programmet? Har kikat runt på TV3 play men hittar bara avsnitt och ointressanta klipp.
Citera
2012-11-28, 18:39
Medlem
Vad gör att Lasse i avsnitt 2 fått fängelse igen och igen för sin stalking, men Stina i avsnitt 3 inte fått någon påföljd för sin stalking? Borde inte överträdelser av besöksförbudet ge fängelse? Eller har jag missat något?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in