2013-08-27, 08:27
Medlem
Oj, vilken debatt... eller debatt och debatt smutskastning snarare skulle jag kalla detta om dessa två familjer.

Jag har bara en fundering till er som håller på och försvarar och är på Lenas sida. Som skriver att hon är en underbar, snäll, öm och fantastisk person. Att hon inte alls är någon stalker eller att det är något fel på henne.

Hur förklarar ni att hon klädde sig i burka (hon som brukar gå mer lättklädd) och kliver på bussen när Jahi kör iförd denna burka?? Är det ett normalt beteende? Att man klär ut sig för att åka med sin älskare och sedan hotar honom? Var är ömheten, snällheten i detta agerande??

Tack för mig!
Citera
2013-08-27, 10:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av The Beach boy
Om någon lägger upp hela sitt liv på facebook och sedan blir förföljd så är det inte direkt den som lägger upp hela sitt live på facebook som får någon verkar få någon kritik. Jag vet inte om Aro är journalist, men isåfall borde han definitivt vara neutral i sitt utlåtande .
Det är lika idiotiskt att exponera hela sitt liv på nätet som att förfölja någon. Jo, han har säkert någon journalistisk bakgrund på sitt CV.

Det är det jag sa från första början, att han borde förhålla sig neutral till bägge parter. Blir bara en jävla cirkus av allt annars.
Citera
2013-08-27, 19:53
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av dalkullan77
Oj, vilken debatt... eller debatt och debatt smutskastning snarare skulle jag kalla detta om dessa två familjer.

Jag har bara en fundering till er som håller på och försvarar och är på Lenas sida. Som skriver att hon är en underbar, snäll, öm och fantastisk person. Att hon inte alls är någon stalker eller att det är något fel på henne.

Hur förklarar ni att hon klädde sig i burka (hon som brukar gå mer lättklädd) och kliver på bussen när Jahi kör iförd denna burka?? Är det ett normalt beteende? Att man klär ut sig för att åka med sin älskare och sedan hotar honom? Var är ömheten, snällheten i detta agerande??

Tack för mig!

jag funderade på det också. låter för överdrivet, så lögn tänker jag. men finns det bevis eller vittnen så...

och, förresten. varför gick dom ut från tingsrätten?
Senast redigerad av ett23fyra 2013-08-27 kl. 20:00.
Citera
2013-08-27, 22:37
Medlem
Citat:

Tack för mig!

först och främst allt det som ni har sett i programmet är felaktig och stämmer. ni är lätt att lura av Valbone förresten alla som känner henne vet vilken person hon är. hon är en psykopati person eftersom hon är duktigt och planera, lura folk, falsk kvinna mm
Citera
2013-08-27, 22:55
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sannalee
först och främst allt det som ni har sett i programmet är felaktig och stämmer.
Du säger emot dig själv. Det är både felaktigt och stämmer?
Citera
2013-08-28, 01:14
Medlem
CrownImperials avatar
Citat:
först och främst allt det som ni har sett i programmet är felaktig och stämmer. ni är lätt att lura av Valbone förresten alla som känner henne vet vilken person hon är. hon är en psykopati person eftersom hon är duktigt och planera, lura folk, falsk kvinna mm

Typ det roligaste uttrycket på länge...
Citera
2013-08-28, 07:42
Medlem
Citat:

Hmm, det är ändå inte förklarat om bussincidenten? Och den hände ju faktiskt på riktigt. Polisen kom ju faktiskt och tog Lena iklädd burka. Det finns vittnen i bussen. Hur förklarar du detta? Är det något som en "normal" person agerar?
Citera
2013-08-28, 08:31
Medlem
Citat:
Hmm, det är ändå inte förklarat om bussincidenten? Och den hände ju faktiskt på riktigt. Polisen kom ju faktiskt och tog Lena iklädd burka. Det finns vittnen i bussen. Hur förklarar du detta? Är det något som en "normal" person agerar?

Nej faktiskt det stämmer inte, det är bara teater som Valbone och hennes man ville sprida och förstöra lenas rykt i samhället. De har ingenting och göra bara anmäla hela tiden mot lena. Jag reagerar hur har de lust att fortsätta med sådana situationer i 4 år. De berättade att de lever i helvete och de är livrädda. Om konflikten gott så lång och de är livrädda varför flyttade de inte där i från.

tack för mig
Citera
2013-08-28, 17:27
Awaiting Email Confirmation
Men kom verkligen polisen? bara undrar. ah, skitsamma. Mannen i den trakasserande familjen är värst med "låg med hon för att få stopp"
Citera
2013-08-28, 18:44
Medlem
[quote=ett23fyra|44984573]Men kom verkligen polisen? bara undrar. ah, skitsamma. Mannen i den trakasserande familjen är värst med "låg med hon för att få stopp" [/QUOT

Vart är bevis?
Citera
2013-08-28, 21:01
Medlem
Kvällens avsnitt verkar intressant.
Citera
2013-08-28, 21:03
Medlem
irrblosss avatar
Usch, känns väldigt white trash i kvällens avsnitt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in