Jag tycker att Schlesien skickar varningar lite för lätt.
Det verkar saknas fingertoppskänsla.
Man måste ju ändå se lite till hur karaktären är i en tråd som Kändisar som nyligen har dött
En lång rad av som Schlesien uttrycker det dagboksinlägg.
Där man helt kort klargör att en "känd" person avlidit, vilket för övrigt också är en sak man kan fundera över eftersom det ibland blir tjafs om huruvida personen är känd eller ej.
Men det är en annan historia.
Vidare har jag vid sex tillfällen (17/6, 2/7, 12/7, 16/7, 27/7, 14/8) försökt att få en kommentar från admin4 kring det här helt utan respons.
Nyligen (7/10) kontaktade jag även admin5 men också det utan någon kommentar.
Detta inlägg har publicerats i Vill klaga på Schleisen men tydligen får man enligt en del enbart kommentera TS varning i den typen av trådar enligt skunkensune
Vidare angående att inte leva upp till sina egna förväntningar vill jag belysa ett inlägg här förvisso raderat.
Vem som raderat vet jag ej, men moderatorer kan se inlägget och de som kan se inlägget måste hålla med om att Schleisen inte lever upp till de krav som han ställer på andra medlemmar.
Vi fortsätter med Klagomål.
En användare postar i en tråd "skvaller om Carl Philip" en fråga om " hans fritidsintressen och utbildning" Schleisen anser då att man kan googla sig till svaret.
Fine, då kan man lika gärna stänga hela kändisskvaller med den motiveringen
här är ytterligare ett exempel på avsaknad av fingertoppskänsla.
EDIT:
Jag ser då i detta ett mönster.
Nu har ju inte allt lyfts till ytan men det finns iaf ett antal exempel som enligt mig tyder på att Schleisen dels inte lever upp till sina egna förväntningar och att det är en total avsaknad av fingertoppskänsla i förhållande till hur trådar ser ut i övrigt.
Kom nu inte med att man förmodligen skulle bortse från den varning som jag fått i en ohörsamhetsomröstning.
Varningen skulle inte ha funnits där öht.
EDIT2:
Kom inte heller med att jag dröjt med mina klagomål.
Jag har haft tålamod och försökt att invänta svar från admin4 och admin5.
Jag har behärskat mig och hållit en trevlig ton i konversationen dock helt utan respons.
Det verkar saknas fingertoppskänsla.
Man måste ju ändå se lite till hur karaktären är i en tråd som Kändisar som nyligen har dött
En lång rad av som Schlesien uttrycker det dagboksinlägg.
Där man helt kort klargör att en "känd" person avlidit, vilket för övrigt också är en sak man kan fundera över eftersom det ibland blir tjafs om huruvida personen är känd eller ej.
Men det är en annan historia.
Citat:
Jag ser inlägget som OT. Dessutom av dagboks/chat-karaktär.
(Läsvärdet torde vara minimalt för andra och värdet att posta det minimalt för dig. Eller?)
Vänliga hälsningar
/ S
Ursprungligen postat av Schlesien
Citat:
Jag trodde de facto att mora nisse var död sedan länge.
Blev ärligt förvånad att vederbörande faktiskt avlidit idag.
Hej!
Ursprungligen postat av epost72
Citat:
Anser du verkligen att det är trams?
Ursprungligen postat av Schlesien
Du har fått en varning för brott mot 0.03. Trams och off-topic.
Ämne: Kändisar som nyligen har dött
Ämne: Kändisar som nyligen har dött
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
+1
Jag trodde han var död för länge sedan.
Jag trodde han var död för länge sedan.
Jag trodde de facto att mora nisse var död sedan länge.
Blev ärligt förvånad att vederbörande faktiskt avlidit idag.
Jag ser inlägget som OT. Dessutom av dagboks/chat-karaktär.
(Läsvärdet torde vara minimalt för andra och värdet att posta det minimalt för dig. Eller?)
Vänliga hälsningar
/ S
Vidare har jag vid sex tillfällen (17/6, 2/7, 12/7, 16/7, 27/7, 14/8) försökt att få en kommentar från admin4 kring det här helt utan respons.
Nyligen (7/10) kontaktade jag även admin5 men också det utan någon kommentar.
Detta inlägg har publicerats i Vill klaga på Schleisen men tydligen får man enligt en del enbart kommentera TS varning i den typen av trådar enligt skunkensune
Citat:
Ursprungligen postat av skunkensune
Nu gäller tråden användaren Sonny Crockets varningar och inte någon annans. Därför är det den utgångspunkten man ska ha när man kommenterar här i tråden. Men utöver det har jag hittills inte sett några skäl att kritisera Schleisens moderering.
Vidare angående att inte leva upp till sina egna förväntningar vill jag belysa ett inlägg här förvisso raderat.
Vem som raderat vet jag ej, men moderatorer kan se inlägget och de som kan se inlägget måste hålla med om att Schleisen inte lever upp till de krav som han ställer på andra medlemmar.
Vi fortsätter med Klagomål.
En användare postar i en tråd "skvaller om Carl Philip" en fråga om " hans fritidsintressen och utbildning" Schleisen anser då att man kan googla sig till svaret.
Fine, då kan man lika gärna stänga hela kändisskvaller med den motiveringen
här är ytterligare ett exempel på avsaknad av fingertoppskänsla.
EDIT:
Jag ser då i detta ett mönster.
Nu har ju inte allt lyfts till ytan men det finns iaf ett antal exempel som enligt mig tyder på att Schleisen dels inte lever upp till sina egna förväntningar och att det är en total avsaknad av fingertoppskänsla i förhållande till hur trådar ser ut i övrigt.
Kom nu inte med att man förmodligen skulle bortse från den varning som jag fått i en ohörsamhetsomröstning.
Varningen skulle inte ha funnits där öht.
EDIT2:
Kom inte heller med att jag dröjt med mina klagomål.
Jag har haft tålamod och försökt att invänta svar från admin4 och admin5.
Jag har behärskat mig och hållit en trevlig ton i konversationen dock helt utan respons.
Senast redigerad av epost72 2012-10-13 kl. 16:20.
Senast redigerad av epost72 2012-10-13 kl. 16:20.