2006-03-09, 20:48
Medlem
[BBB]Thors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nebukadnessar III
Sökte en gång till det dolda forumet men dåvarande moderatorer svarade inte ens . Ett svar hade inte gjort något.

Det kanske var så att du inte fick ett svar bara för att forumet är hemligt och egentligen inte finns dvs det finns ingen som får din ansökan

Citat:
Ursprungligen postat av Nebukadnessar III
Malmen76 har fortfarande inte svarat på hur ubåtarna kommer in i Älgön, det är något jag gärna skulle vilja veta.

Det förstår du väl att ubåtarna kommer in genom tunneln från Gullmarn. För det är väl där som dom har västkustens motsvarighet till Muskö?

Citera
2006-03-10, 19:17
Medlem
Perriss avatar
1: Sammanfogade två trådar så det blir lite bättre ordning.
2: Raderade sex inlägg. Håll er till topic!
3: Ni som är purkna för underforumet. Hör man inget så är man inte insläppt. Dock är det i god svensk tradition jädrigt lång handläggningstid, så deppa inte om ni inte blir insläppta på en vecka.

Kommentarer på detta tas via PM, tack.

/moderator
Citera
2006-03-10, 20:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Carlzone
Stenkullen doh
Längs med Säveån.
Ja man ser den ganska lätt.. annars så kan man fråga mig om privat visning av kvarnen då jag har ankytning till hillefors
Citera
2006-03-10, 20:53
Bannlyst
Ang tunnlar i gbg!

Det ska finnas en tunnel mynning som är plomberad vid Herkulesgatan mitt under Ramberget. Någon som vet vad den används till?
Citera
2006-03-10, 21:15
Medlem
tgbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av malmen76
Ang tunnlar i gbg!

Det ska finnas en tunnel mynning som är plomberad vid Herkulesgatan mitt under Ramberget. Någon som vet vad den används till?

Vad jag vet så finns där ingen plomberad öppning. Anläggningen i Ramberget (Anlnamn K3) Är ett ställverk tillhörande Göteborg energi, de har även vissa utbildningslokaler i berget.
Citera
2006-03-10, 21:23
Medlem
Cypresss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tgbg
Vad jag vet så finns där ingen plomberad öppning. Anläggningen i Ramberget (Anlnamn K3) Är ett ställverk tillhörande Göteborg energi, de har även vissa utbildningslokaler i berget.

Hehe.

Om dem bara visste vad vi vet. Det är stort!
Citera
2006-03-10, 21:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cypress
Hehe.

Måste vara grymt stort.....
Citera
2006-03-10, 21:44
Bannlyst
Det är...

Citat:
Ursprungligen postat av Cypress
Hehe.

bara ditt ego som är för stort till din minimala hjärna. Visst har jag träffat idioter, men den störste har visat sin fula nuna nu!
Citera
2006-03-10, 21:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tgbg
Jag såg den mynningen när jag åkte förbi med bilen... I går så blev jag rätt nyfiken.
Citera
2006-03-10, 22:38
Bannlyst
Ingången vid Bangatan

Vi var inne där tidigare ikväll och vi åkte cyklade ända till Gamlestan. Vilken känsla att känna att man var under Ullevi
Citera
2006-03-10, 23:58
Medlem
capmacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smurfgrodan
Vi var inne där tidigare ikväll och vi åkte cyklade ända till Gamlestan. Vilken känsla att känna att man var under Ullevi

Om du vill att vi skall tro på detta så beskriv då hur du kom in. Det finns vissa andra orsaker till att man inte obehörigen kan göra det du beskriver. Få höra nu!

/capmac
Citera
2006-03-11, 08:36
Medlem
Truxas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smurfgrodan

Jag var faktiskt också under Ullevi för ett tag sedan...

Kallt, stort och ganska fuktigt skulle jag beskriva det som. Men det var stort nog att köra bil i.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in