Citat:
Ursprungligen postat av griffin
Kolla du upp med din källa igen å så skriver du ett nytt svar efter det.
Är du hälften så insatt som du påstår så förstår du vad jag menar.
Nej men jag kollade med flera olika källor som jag anser vara seriösa. Bland annat en som har jobbat på Am4 och en nära släkting till mig som har vart högt uppsatt på SKF och bofors. Samt en godvän till min familj som jobbar med att rita och skissa!
Jag är jäkligt bra insatt efter ha checkat med dom källor som jag känner väl och den på am4 som inte sa hela sanningen till mig!
Utan dom andra två berättade hela Sanningen att det är Va tunneln samt flera angränsande tunnlar då ska du inte kasta skit på mig! För att jag rättar mig efter ha pratat med två andra personer som är säkra källor!
Du råkar tyvärr inte veta vem du har med att göra nu muckar jag inte med dig utan försöker förklara att jag har ganska bra kontakter så jag försöker luska ut varför och hur tunnlarna ser ut! Och vilka sträckningar dom går!
Sitter jag då och ljuger om en person inte vill avslöja allt för mig. Medans dom två andra förklarar för mig hur det ligger till och varför dom tunnlarna är så stora och hur djupt ner dom ligger!
Och det är inte någon lögn så beskyll inte någon för att ljuga är det något som jag avskyr så är det folk som anklagar andra för att vara lögnare och idioter utan att själv veta vem personen är!
Jag vill inte sitta här och Jiddra med dig eller med andra eller skryta!
Men jag kan inte hjälpa att jag råkar vara född i en familj som var med och grundade både SKF,Bofors,Volvo..
Det jag kollade upp var om det stämde att det fanns en tunnel från Säve till KA4 och balltorp för att vara på den säkra sidan sedan så fick jag historik varför VA tunneln fanns till och själva tunneln till SKF Kviberg!
Jag har lite andra smaskiga saker bland annat så ska det finnas ett stort underjordiskt Sjukhus samt flera olika butiker och Skyddsrum som är förgrenade med dessa tunnlar. Östra och sahlgrenskas Samrörelse med dessa tunnlar är att det är utrymming och Evakuerings tunnlar ner till det här stora sjukhuset. Sedan så ska det vara små städer nästan under jorden så mkt vet jag.