2012-11-05, 18:25
Medlem
Har hållt mig uppdaterad på denna tråden sedan jag fick höra talas om det avskyvärda som D.S och andra inblandade har gjort.. Uppdaterad har jag hållt mig då jag fruktat att just min dotter el jag ska bli omnämnda här, vilket jag naturligtvis förstod att risken var stor för att vi skulle bli.
Här är en tråd där ni med all rätt kan diskutera högt & lågt & brett om dessa människor & me dessa människor menar jag inte mig & min dotter. Jag & min dotter lever vårt liv i en verklighet som e så långt ifrån D.S liv som möjligt. De handlingar som D.S väljer att göra är inget jag el min dotter kan påverka så hur mkt ni än vill tala om mig el den flicka som JAG uppfostrat så ber jag er att inte göra det här utan kanske mer privat där vi inte kan ta del av era tankar..
Citera
2012-11-05, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sorken10
Har hållt mig uppdaterad på denna tråden sedan jag fick höra talas om det avskyvärda som D.S och andra inblandade har gjort.. Uppdaterad har jag hållt mig då jag fruktat att just min dotter el jag ska bli omnämnda här, vilket jag naturligtvis förstod att risken var stor för att vi skulle bli.
Här är en tråd där ni med all rätt kan diskutera högt & lågt & brett om dessa människor & me dessa människor menar jag inte mig & min dotter. Jag & min dotter lever vårt liv i en verklighet som e så långt ifrån D.S liv som möjligt. De handlingar som D.S väljer att göra är inget jag el min dotter kan påverka så hur mkt ni än vill tala om mig el den flicka som JAG uppfostrat så ber jag er att inte göra det här utan kanske mer privat där vi inte kan ta del av era tankar..
Hur tänker du nu? Du har bevakat denna tråd av denna enda anledning att du och din dotter (om du nu mot förmodan är den du utger dig för att vara) kan omnämnas i den. Nu när ni har gjort det så ber du de som skriver i tråden att inte skriva om er? Makes no sense... Brutalt enkel lösning - läs inte i tråden.
Citera
2012-11-05, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sorken10
De handlingar som D.S väljer att göra är inget jag el min dotter kan påverka så hur mkt ni än vill tala om mig el den flicka som JAG uppfostrat så ber jag er att inte göra det här utan kanske mer privat där vi inte kan ta del av era tankar..
Det är det väl ingen som påstår heller. Men DS var ju inte direkt ny i gemet när han skaffade sin dotter så mamman borde rimligen vetat precis vart det skulle bära hän. Det är ju inte heller den enda psykopatiska gangster som mamman haft umgänge med.....mamman borde dessutom radera DS från sin vänlista på Fbook om denne ska hållas så långt borta som det bara går. Mamman borde även hålla bra koll på sin dotter för det är inte speciellt ovanlig att man går samma väg som sin mamma. Speciellt inte när även mamman uppvisade psykotiska drag vad jag kan minnas sen perioden mamman var hemmahörande i Uddevalla. Dubbel genuppsättning....
Citera
2012-11-05, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ateistallan
Det är det väl ingen som påstår heller. Men DS var ju inte direkt ny i gemet när han skaffade sin dotter så mamman borde rimligen vetat precis vart det skulle bära hän. Det är ju inte heller den enda psykopatiska gangster som mamman haft umgänge med.....mamman borde dessutom radera DS från sin vänlista på Fbook om denne ska hållas så långt borta som det bara går. Mamman borde även hålla bra koll på sin dotter för det är inte speciellt ovanlig att man går samma väg som sin mamma. Speciellt inte när även mamman uppvisade psykotiska drag vad jag kan minnas sen perioden mamman var hemmahörande i Uddevalla. Dubbel genuppsättning....

Nu får du bestämma dig, psykopatiska eller psykotiska drag?

Om nu denna man skulle lida utav det man tidigare kallade för psykopati så hade han garanterat haft den diagnos bilden vilket han tydligen inte har.
Citera
2012-11-05, 21:14
Medlem
Vad DS har för diagnos vet kanske bara han själv eller hans läkare,oavsett vilken diagnos människor har,så blir de flesta psykotiska när de drogar.
Är tre GM inblandade i det här och det står nog inte "rätt" till hos någon av dem.
Citera
2012-11-05, 21:59
Medlem
de sägs att dom flyttat kroppen o den ända som har bil o körkort är eh
Citera
2012-11-05, 22:07
Medlem
kul att visa tror att man är en annan person o hoppar på en i pm ja vet att eh har haft mycket problem med folk på grund av att han har mycket folk på sig och om nu har dödat så tror ja han var narkotika påverkad eftersom han går på de ena o de andra och du som hoppar på mig i pm kan ju glöma att ja är den du påstår men ja vet en hel del om just eh
Citera
2012-11-05, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av batenbert22
kul att visa tror att man är en annan person o hoppar på en i pm ja vet att eh har haft mycket problem med folk på grund av att han har mycket folk på sig och om nu har dödat så tror ja han var narkotika påverkad eftersom han går på de ena o de andra och du som hoppar på mig i pm kan ju glöma att ja är den du påstår men ja vet en hel del om just eh

fan, jag fattar inte vad du skriver. testa släng ut några punkter eller kommatecken, så kanske det blir lättare.
Citera
2012-11-05, 22:20
Medlem
okej de ja menar är att eh är vell den som är den ända som har körkort och de sägs ju att kroppen flytats. sen har han ju gott på de ena och andra och gjort mycket mer än detta så frågan är ju va straffet blir och mh satt ju inne för misshandel och kom ut för inte så länge sen så de som sägs om att de beställts är ju mycket troligt för 50000 men de finns ju några frågor kvar
Citera
2012-11-05, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av awfullsinns
Nu får du bestämma dig, psykopatiska eller psykotiska drag?

Om nu denna man skulle lida utav det man tidigare kallade för psykopati så hade han garanterat haft den diagnos bilden vilket han tydligen inte har.

Mer än majoriteten av alla psykopater är odiagnoserade. Framför allt därför att de just är psykopater.
Citera
2012-11-05, 22:44
Medlem
Citat:
okej de ja menar är att eh är vell den som är den ända som har körkort och de sägs ju att kroppen flytats. sen har han ju gott på de ena och andra och gjort mycket mer än detta så frågan är ju va straffet blir och mh satt ju inne för misshandel och kom ut för inte så länge sen så de som sägs om att de beställts är ju mycket troligt för 50000 men de finns ju några frågor kvar

Menar du att det skulle vara förmildrad omständighet att han "gott på de ena och det andra"?
Citera
2012-11-05, 22:47
Medlem
Citat:
de sägs att dom flyttat kroppen o den ända som har bil o körkort är eh

Om du tittar i DS belastningsregister alt domar så har inget hindrat den gossen tidigare från att vare sig köra bil eller "låna" andras bilar...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in