2012-11-01, 21:42
Medlem
Hörde lite skvaller idag från Uddevalla om att DS använt en skruvmejsel mot brottsoffrets huvud,vet ej sanningshalten i detta,men det är vad människor som känner DN säger.
Hörde även att det blir rättegång i december,fast det ställer jag mig frågande till,så fort kan det väl knappast gå när det är tre åtalade?
Citera
2012-11-01, 22:53
Medlem
bluetramps avatar
Sägs mkt i Uddevalla...50.000:- ska de blivit lovade för detta dåd.
Citera
2012-11-02, 00:02
Medlem
skulle TW ha 50.000kr att betala till gärningsmännen? är väl knappast troligt med hennes ekonomi?
Citera
2012-11-02, 00:20
Medlem
bluetramps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vigusa
skulle TW ha 50.000kr att betala till gärningsmännen? är väl knappast troligt med hennes ekonomi?

Att lova är inte samma sak som att betala...
Citera
2012-11-02, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vigusa
Hörde lite skvaller idag från Uddevalla om att DS använt en skruvmejsel mot brottsoffrets huvud,vet ej sanningshalten i detta,men det är vad människor som känner DN säger.
Hörde även att det blir rättegång i december,fast det ställer jag mig frågande till,så fort kan det väl knappast gå när det är tre åtalade?

En rättegång kan säkert hållas i december om åklagaren blir klar med utredningen och väcker åtal nu i november. Eftersom GM sitter frihetsberövade sätts målet i TR ut skyndsamt.
Citera
2012-11-04, 20:51
Medlem
tycker inte de minsta synd om eh eftersom han gjort mer verkan än nytta hos folk sen att han går på droger gör ju inte saken bättre men skulle inte förvåna mig om han gick på de när han gjorde detta ja har varit mycket me han och han kanse är bra när han inte går på droger men när han gör de så ä han inte bra desutom hotar han ju vem som helst även sina vänner men va ja vet så är han den ända av dom som har körkort och bil och min fråga är om han äns kommer ut efter detta sen är de ju lagt me sek förbud men om någon har mer info kan ni ju gärna skriva i pm mvh anonym
Citera
2012-11-05, 06:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av batenbert22
tycker inte de minsta synd om eh eftersom han gjort mer verkan än nytta hos folk sen att han går på droger gör ju inte saken bättre men skulle inte förvåna mig om han gick på de när han gjorde detta ja har varit mycket me han och han kanse är bra när han inte går på droger men när han gör de så ä han inte bra desutom hotar han ju vem som helst även sina vänner men va ja vet så är han den ända av dom som har körkort och bil och min fråga är om han äns kommer ut efter detta sen är de ju lagt me sek förbud men om någon har mer info kan ni ju gärna skriva i pm mvh anonym

Blev förvirrad och fick läsa om din text då du verkar gilla långa texter utan varken punkt eller kommatecken.

Eh har inget körkort sedan en tid tillbaka vad jag vet? Just på grund utav droger
Citera
2012-11-05, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av batenbert22
så är han den ända av dom som har körkort och bil
Vad har det med hans mentala inställning till omvärlden att göra? Man blir inte en bättre människa för att man tagit körkort. Hans framtid kommer väl förmodligen ändå vara körkortslöst med stulna bilar som hans kompanjon DS som inte drar sig för att köra narkotikapåverkad med diverse stulna fordon bla en brandbil.
Citera
2012-11-05, 12:15
Medlem
Ni har inte slängt en tanke på DS dotter som är kvar i tonåren & lätt kan få tag på och även läsa allt som skrivs om hennes far, här på nätet?
Citera
2012-11-05, 13:29
Medlem
Snor-Jans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ssandriiii
Ni har inte slängt en tanke på DS dotter som är kvar i tonåren & lätt kan få tag på och även läsa allt som skrivs om hennes far, här på nätet?
Det är tyvärr allt för många här på forumet som ej har den intiligensen och fattar så mycket vad deras skitskrivande kan betyda för annhöriga
Citera
2012-11-05, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ssandriiii
Ähum. Du tror inte det räcker för henne att hennes far varit en misshandlare tjuv och narkoman hela hennes uppväxt? Tror du några rader på FB gör någon skillnad? HS visste vem DN var när hon skaffade barn med han, in facto, hon höll sig enbart med psykopater, misshandlare, pundare. Om jag vore hon(om hon mognat)skulle jag se till att hålla dottern så långt borta från DS som möjligt. Ibland är det inte bra för ett barn att ha umgänge med sin far. Och detta är ett sådant fall.
Senast redigerad av Ateistallan 2012-11-05 kl. 15:40.
Citera
2012-11-05, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snor-Jan
Det är tyvärr allt för många här på forumet som ej har den intiligensen och fattar så mycket vad deras skitskrivande kan betyda för annhöriga
Jag kunde inte brytt mig mindre om dessa individers anhöriga, ty dessa psykopater har förpestat livet för så många och förpestat denna staden sen de var små kultingar. Det är lite som om man skulle bry sig om Görings anhöriga och därav inte säga något om om denne. Jag bryr mig om deras offer och inga andra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in