2012-10-16, 12:07
Medlem
Vet vilka som var där och vad grunden var, då jag känner de som var där privat. Ingen idé att utomstående sitter och leker detektiver. Eller får det er att sova bättre om natten?
Citera
2012-10-16, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LordBaltazar666
Vet vilka som var där och vad grunden var, då jag känner de som var där privat. Ingen idé att utomstående sitter och leker detektiver. Eller får det er att sova bättre om natten?

Ja det får det.
Citera
2012-10-16, 12:26
Medlem
Citat:

Ja, det gör det!

Skämt åsido, jag tycker såklart att det är en jäkligt obehaglig händelse! Men framförallt vill man ju veta vad den här obehagliga händelsen består av. Det är väl det FB är till för, att dela info. Och att leka detektiv...

Jag har all förståelse att det finns saker man inte vill säga av alla möjliga skäl. Men då behöver man ju inte skriva här heller och riskera att inte bli trodd för att man inte kan redogöra för källa eller ens varför andra ska tro på det som sägs.
Citera
2012-10-16, 12:37
Medlem
Citat:

Ja, det gör det faktiskt. Sjung ut nu med vad du vet eller håll käften.
Citera
2012-10-16, 12:59
Medlem
Citat:
Att få vetskap om att dessa nissar får skaka galler tills de börjar gråna får då mig att sova bättre om natten. D.S har förstört mycket för många under sina 34år. Den andre pajasen kommer att göra det samma om han får fortsätta på sin utstakade väg. Och om du ger din privata tid till att lära känna dessa borde du med spärras in. Sådana människor ska man ta avstånd från.
Citera
2012-10-16, 17:13
Medlem
Skaffa er en fritid. // Anton Hulegårdh
Citera
2012-10-16, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hulegardh123
Som vadå? Punda, stjäla och misshandla folk?
Citera
2012-10-16, 18:24
Moderator
KomissarieBecks avatar
Citat:

Ja fritid lär ju din bror(?) få mycket av framöver men jag tror inte att det är rätt sätt att skaffa fritid på. Du har ju i alla fall registrerat dig så då måste Du väl för helvete ha något bättre att säga än vad Du har klämt ut dig så här långt??
Senast redigerad av KomissarieBeck 2012-10-16 kl. 18:27.
Citera
2012-10-16, 18:51
Medlem
Metrioids avatar
Börjar kännas oseriöst här på tråden, vilseledande kommentarer från familj och vänner. Eller???? om inte, ge oss något som övertygar.
Citera
2012-10-16, 19:11
Medlem
miss-darknesss avatar
Citat:

Välkommen till tråden

Kan du upplysa oss om exakt när din lillebror skickade M till andra sidan? Var det samma dag som han tände på huset eller någon/några dagar innan?
Citera
2012-10-16, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KomissarieBeck
din bror(?)
Dom är bröder . Hoppas mamma och pappa är stolta...........
Citera
2012-10-16, 20:02
Medlem
Metrioids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johnson88
Hittade en liten tråd som handlar om misstänkte DS: https://www.flashback.org/t1665427

här kommer en till http://www.gp.se/nyheter/bohuslan/1.566674-drogpaverkad-stal-brandbil?m=print
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in