2013-06-13, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neutralt
Är det någon som vet ett snabbt och enkelt sätt att sälja sin biljett på eftersom jag har fått förhinder? Har nämligen ett 2-dagars festivalpass som jag inte kan bli av med via blocket. Något borde ju funka eftersom jag bor i Stockholm, kan möta någon närsomhelst och tänker sälja det för 800 (nypris 980) och då kan jag även tänka mig att förhandla priset....

Hur kan det inte gå via blocket?

När jag köpte min biljett för två dagar sen verkade det vara ett jäkla tryck på dem. Och då var standardpriset i regel runt tusenlappen. Åtminstone de som såldes via resale.
Citera
2013-06-13, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PerpetualP
Alltså jag måste ventilera. Varför all denna hyp kring Steve Aoki? Snubben är en medioker producent, medioker DJ och det enda som utmärker honom är att han är en asiat med långt hår som kastar pajer på folk.

Varför!?!?!?!? Och ja, jag lyssnar på riktig house och har gjort det i flera år innan någon påpekar detta.

Puss och kram

Han är rolig live pga hur han agerar, såg han i sydney, han kastade ut massa gummibåtar och plocka upp folk på scenen etc men som DJ suger han dase! förstår inte spelschemat... hur fan kan alesso få spela EFTER ARTY!?
Citera
2013-06-13, 22:44
Medlem
AIKDaniels avatar
tjäna, kan man hämta ut biljetten på plats imorgon? Polaren som är så dum och inte följde med resten av gänget idag...
Citera
2013-06-13, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AIKDaniel
tjäna, kan man hämta ut biljetten på plats imorgon? Polaren som är så dum och inte följde med resten av gänget idag...

Enligt summerbursts FB-sida kan man hämta ut bandet på ambassadeur mellan 10-22 imorgon, men annars verkar det vad jag förstått det som även att hämta ut på plats. Jag tänker dock inte chansa utan dra till ambassadeur typ runt 12-tiden för att sen åka dirr till festivalområdet.
Citera
2013-06-13, 22:57
Medlem
Ichtudirwehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIKDaniel

Det undrar jag med, studerade kartan med alla lathundar på men såg ingen ikon om var det ska gå!
Citera
2013-06-13, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PerpetualP
Alltså jag måste ventilera. Varför all denna hyp kring Steve Aoki? Snubben är en medioker producent, medioker DJ och det enda som utmärker honom är att han är en asiat med långt hår som kastar pajer på folk.

Varför!?!?!?!? Och ja, jag lyssnar på riktig house och har gjort det i flera år innan någon påpekar detta.

Puss och kram

Steve Aoki är en riktig clown, sorgligt att han är så pass stor som han är
Citera
2013-06-13, 22:58
Medlem
Måste man ha biljetten utskriven för att kunna hämta ut bandet?
Citera
2013-06-13, 22:58
Medlem
Ichtudirwehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebtastic
Tack, äntligen ngn som håller med. Alla hans produktioner låter exakt likadant och energinivån på hans spelningar är konstant 300% med 40-likadana drops i rad vilket jag personligen absolut inte orkar. Gillar mkt bättre den "resan" som t.ex. Alesso eller ngn av liknande progghousare tar med en på, emotionella låtar uppvarvat med tunga drops, en berg o dalbana av känslor och eufori där man fylls med energi och orkar köra hela tiden! Har sjukt många polare som tycker att Aoki är bland de bästa, och nog för att han bjuder på en show men kan jag inte hålla med om att han är så bra som många tycker. Smaken är som baken hehe.

.

Det är verkligen delade uppfattningar om denne mannen. Men han levererar en bra rolig show, bjuder på sig själv och får igång publiken. Han avslutade Tomorrowland förra året och det var något i hästväg!
Citera
2013-06-13, 23:08
Medlem
Grabbjaevels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jakersnelekore
Han är rolig live pga hur han agerar, såg han i sydney, han kastade ut massa gummibåtar och plocka upp folk på scenen etc men som DJ suger han dase! förstår inte spelschemat... hur fan kan alesso få spela EFTER ARTY!?

Hoppas du skämtar.

Sjukt taggad just nu. Regn på dagen och sol på kvällen imorgon, så man får väl trilla in runt 18 och lagom till Hardwell.
Citera
2013-06-13, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grabbjaevel

Hoppas du skämtar.

Sjukt taggad just nu. Regn på dagen och sol på kvällen imorgon, så man får väl trilla in runt 18 och lagom till Hardwell.

Vad skulle jag skämta om?
Arty langar progressiv house som är nysträvande och borde få mycket mer uppmärksamhet... Anser inte honom iaf vara en näst sista akt, men det är ju enligt min smak! Ska bli kul att få se Angello live dock, sällan han kör ensam och ser honom som den bästa fråmn SHM!
Citera
2013-06-13, 23:35
Medlem
Grabbjaevels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jakersnelekore
Vad skulle jag skämta om?
Arty langar progressiv house som är nysträvande och borde få mycket mer uppmärksamhet... Anser inte honom iaf vara en näst sista akt, men det är ju enligt min smak! Ska bli kul att få se Angello live dock, sällan han kör ensam och ser honom som den bästa fråmn SHM!
Du säger att det är din smak, samtidigt som du "inte fattar" varför Alesso får spela efter Arty. Ställ dig frågan igen. Men om vi ska vara sådana, det är väl ännu märkligare att Feed Me spelar efter Dimitri Vegas&Like Mike?
Citera
2013-06-13, 23:37
Medlem
Panickels avatar
Kommer man in på The Wall som vanlig svensson under helgen tror ni?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in