Citat:
Ursprungligen postat av
PerpetualP
Alltså jag måste ventilera. Varför all denna hyp kring Steve Aoki? Snubben är en medioker producent, medioker DJ och det enda som utmärker honom är att han är en asiat med långt hår som kastar pajer på folk.
Varför!?!?!?!? Och ja, jag lyssnar på riktig house och har gjort det i flera år innan någon påpekar detta.
Puss och kram
Tack, äntligen ngn som håller med. Alla hans produktioner låter exakt likadant och energinivån på hans spelningar är konstant 300% med 40-likadana drops i rad vilket jag personligen absolut inte orkar. Gillar mkt bättre den "resan" som t.ex. Alesso eller ngn av liknande progghousare tar med en på, emotionella låtar uppvarvat med tunga drops, en berg o dalbana av känslor och eufori där man fylls med energi och orkar köra hela tiden! Har sjukt många polare som tycker att Aoki är bland de bästa, och nog för att han bjuder på en show men kan jag inte hålla med om att han är så bra som många tycker. Smaken är som baken hehe.
Hatar btw att det regnar undrar hur mycket man kommer palla stå där, hade tänkt se allt från Arty o framåt men det lär väl inte hända.
Nu en fråga! Ni som gick ut
direkt efter 00.00-slaget stängt Summerburst vilkendera av kvällarna förra året i Stockholm, i synnerhet till Berns, hur crowded och svårt att komma in var det? Gick endast till Amba dag två men först halv två o då var det piece of cake. Alla i mitt stora sällskap om 15 pers är 20+.