2013-06-07, 16:40
Medlem
Grabbjaevels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kirrem4n
Hittade detta, dock bara 20min tydligen (15.00-15.20)
http://www.svtplay.se/video/1275005/live-fran-summerburstfestivalen
Jävla taggad hobbysteken med BACKSLICKET var. Så det ska vara. Ganska pin att kolla på dock, även fast jag kommer vara ännu värre själv nästa vecka.
Citera
2013-06-07, 17:07
Medlem
Lars Vinterdäcks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timpsiii
Helvete vilka idioter som blir intervjuade just nu. Skäms när jag ser detta...

OnT: Ha det så roligt alla som är på plats!!

Men skojjar du eller. Snacka om stekigt och bruden hade ju ett lager 2 cm brun utan sol i ansiktet.

Varför ser alla fram emot att se Baguetta? Man ville ju se någon flippad jävel som ville se Harwell och W&W!
Citera
2013-06-07, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lars Vinterdäck
Men skojjar du eller. Snacka om stekigt och bruden hade ju ett lager 2 cm brun utan sol i ansiktet.

Varför ser alla fram emot att se Baguetta? Man ville ju se någon flippad jävel som ville se Harwell och W&W!

För att 99% av människorna som går på summerburst är mainstream älskare som tycker att play it hard av guetta e världens bästa houselåt!

En anledning till varför jag bojkottar!

Men ha det riktigt grymt ni som ska dit
Citera
2013-06-07, 17:55
Medlem
LibertasEtJustitias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andreasg1989
För att 99% av människorna som går på summerburst är mainstream älskare som tycker att play it hard av guetta e världens bästa houselåt!

En anledning till varför jag bojkottar!

Men ha det riktigt grymt ni som ska dit

^
|
|
|

Hipstervarning, allihopa!
Citera
2013-06-07, 17:56
Medlem
Joosas avatar
Givetvis är det ju upp till var och en vad man väljer att lyssna på! Finner man njutning i dessa supermario-inspirerade toner är ju givetvis jag den sista som äger rätten att ha några synpunkter över den saken..

Men icke förty!!

...efter att just ha bevittnat detta ovannämnda reportage om de nuvarande skumraskaffärerna på Ullevi kan jag bara konstatera att det troligen inte är världens samlade intellekt vi har att göra med! Jag tar mig friheten att fråga om det möjligen kan finnas ett samband?

Hjärndöd musik = Hjärndöd människa?
Citera
2013-06-07, 18:25
Medlem
Lars Vinterdäcks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joosa
Givetvis är det ju upp till var och en vad man väljer att lyssna på! Finner man njutning i dessa supermario-inspirerade toner är ju givetvis jag den sista som äger rätten att ha några synpunkter över den saken..

Men icke förty!!

...efter att just ha bevittnat detta ovannämnda reportage om de nuvarande skumraskaffärerna på Ullevi kan jag bara konstatera att det troligen inte är världens samlade intellekt vi har att göra med! Jag tar mig friheten att fråga om det möjligen kan finnas ett samband?

Hjärndöd musik = Hjärndöd människa?

Sambandet är väl inte till 100% riktigt. Är själv högskolestudent som helt enkelt gillar denna typ av musik och öset som medföljer. Sen att reportern lyckades plocka de mest trashiga/stekiga av dem alla är ju olyckligt.

Sen att man bojkottar en festival för folket? Gillar man musiken så gör man.
Citera
2013-06-07, 18:46
Medlem
Alligator_Gundes avatar
Dåligt ljud än så länge :S
Citera
2013-06-07, 18:48
Medlem
Lars Vinterdäcks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alligator_Gunde
Dåligt ljud än så länge :S

Lika sunkigt som förra året? Hoppas dom fixar till det!
Citera
2013-06-07, 19:09
Medlem
Lars Vinterdäcks avatar
http://media.shootitlive.com/HbjNhhsiEqaVifeorjb1ViFg2Je/1200.jpg?project_id=expressen/1021

Verkar finnas lite äldre folk där också! Expressens foto.
Citera
2013-06-07, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lars Vinterdäck
Sambandet är väl inte till 100% riktigt. Är själv högskolestudent som helt enkelt gillar denna typ av musik och öset som medföljer. Sen att reportern lyckades plocka de mest trashiga/stekiga av dem alla är ju olyckligt.

Sen att man bojkottar en festival för folket? Gillar man musiken så gör man.

Folket är endast en del i sanningen, var på summerburst förra året och bevittnade skådespelet... En annan anledning är att ljudet var under all kritik!
Citera
2013-06-07, 19:21
Medlem
Lars Vinterdäcks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andreasg1989
Folket är endast en del i sanningen, var på summerburst förra året och bevittnade skådespelet... En annan anledning är att ljudet var under all kritik!

Var själv i Göteborg förra året och kan inte komma ihåg att jag störde mig på folket. Alla var trevliga och hade kul. Men ja ljudet var dåligt, bara sub-bas typ vilket man visserligen gillar men lite mellanregister hade ju inte skadat.
Citera
2013-06-07, 21:55
Medlem
Bo3Gs avatar
Eftersom det har vart klagomål på ljudet, något som vet vilka som levererar PAt eller vet vad för PA dom har?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in